Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem w serwisie i tam komputer pokazał tylko uszkodzenie świecy żarowej na 6 cylindrze, poustawiał mi gość też selektywne otwieranie drzwi i światła do jazdy dziennej żeby świeciły też z tyłu bo tego nie miałem.

A z tą nie równą pracą to mówił żeby tankować na ORLENIE i zwykłą ropę nie vevre bo lecą filtry cząstek stałych (co kolwiek to znaczy) i mówi żeby przelatać ze dwa baki i zmienić filtr paliwa na początek noi świecę (ponoć wystarczy tylko jedną).

W cześniej jeżdziłem na vervie a teraz na BP Ultimate i sytuacja z tym szarpaniem jest bez zmian.

Chyba z tym pierwszym elektrykiem mogę sobie dać siana bo coś ma nie tak ze sprzętem jak w serwisie nic nie wyszło. :embarrassed:

Opublikowano

Odświeżam temat żeby nie robić drugiego zbędnego topica :tongue4: "ono" jak tam z tymi wtryskiwaczami?Dowiedziałeś się w ASO osochodzi z tym tak do końca?Bo czesto gęsto za autem mam niezłą zadymę spowodowaną tymi uszkodzonymi wtryskami :thumbdown:... ps.zdałeś prawko? :kox:[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2008, 17:42 _________________________________________________lioleon-problem telepania silnikiem na wolnych obrotach ustapił?czy dalej telepie i szukasz jak problem rozwiązać? :>

Opublikowano

Telepie dalej choć coraz rzadziej, zauważyłem że przestaje bujać jak silnik jet obciążony np przez klimę czy ogrzewanie tylnej szyby.

Ale czasem jak go napadnie do nic nie pomaga buja jachtem strasznie.

Opublikowano

czesc,

mam podobne objawy ale w 2.0 TDI 140 KM

wiecie juz co to moze byc?

strasznie mnie to wk.....

pozdrawiam

Opublikowano

Pewnie nie to. U panny takie objawy wywoływał tłumik drgań. Sprawdziłem wszystko co było możliwe, dostawał na wolnych obrotach telepawki, pojawiała się i znikała, telepało całą budą od silnika, sprawiał wrażenie jakby obroty spadały. A ten skubaniec (ta plecionka) wyglądał jak nowy a rozpadła się metalowa harmonijka w środku. Przy tym bylo cicho jak normalnie, dlatego go nie podejrzewałem.

Opublikowano

Moim zdaniem telepanie to wina zużytych wtryskiwaczy.

Zrób logi statyczne korekcji wtrysków na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Korekcje nie powinny być większe niż 1,5.

Opublikowano

Witam mam podobny problem jak kolega tylko ze mi drga silnik jak osiagnie 90 stopni temperature to zaczyna nim szarpac odrazu napisze ze wtryski 6 szt, koło, turbina została wymieniona czy istnieje możliwosc zapchania sie egr-u ??

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś z Was znalazl w koncu przyczyne tego problemu? u mnie czasami sie zdarza deliktane "bujanie" samochodem podczas postoju, na biegu jalowym. 

Absolutnie nie ma zadnego dymienia. Auto normlanie przyspiesza. Nie czuć braku mocy. W aucie czasami czuc zapach spalin podczas tego drgania / bujania.

Drgania pojawiaja sie przy ok 850-900obr/min. Jak dodam delikatnie gazu do 950-1000obr/min wowczas drgania ustaja. Rowniez jak sie przejade jakis dluzszy kawalek autem przy pojawieniu sie drgan to drgania ustaja.

Tankuje caly czas ORLEN VERVA albo BP Ultimate.

Kiedyz udalo mi sie nawet nagrać filmik.

Kilkukrtonie auto bylo diagnozowane i zadnych błedow.

IMG_2257.mov

Edytowane przez xxxPALUCHxxx
Opublikowano (edytowane)

Witam.

Udalo sie rozwiazac problem??? W moim aucie wystepuje identyczny problem jak w wielu innych przypadkach ale zauwazylem, ze jezeli uda sie komus rozwiazac klopot to maja reszte uzytkownikow gleboko w .... i tyczy sie to kazdego forum.

Przeczytalem chyba caly net odnosnie naszego problemu i zauwazylem, iz w/w problem wystepuje nagminnie w 2.0 i 3.0 tdi. W wiekszosci problem rozwiazuje wymiana zaworu regulacji cisnienia paliwa, ale to tyczy sie  glownie 2.0 gdzie cisnienie paliwa "mocno skacze" i zapisuje sie blad. Wynika to z racji slabych pomp wysokiego cisnienia, ktore "opilkuja" i zasyfiaja uklad w tym regulator. Uzytkownicy 3.0 uwazaja, iz w wiekszosci przypadkow wymiana regulatora na listwie czy zaworu na pompie nie przynosi skutkow, wiec jesli jest ktos kto rozwiazal ten problem niech napisze co jest nie tak. W jednym temacie ktos napisal jak rozwiazal problem ale nie do konca potrafil wytlumaczyc:

U mnie objawy sa takie: na zimnym cisnienie zadane 227 i aktualne  227 - silnik pracuje ok. W miare grzania sie zadana 227 aktualna skacze nawet do 290, wtedy zaczyna sie bujanie autem i dziwne dzwieki z pod maski. Kiedy silnik dogrzewa sie do max temp albo jest juz na max, zadana wskakuje na 480 i aktualna tez ok. 480, wtedy tez samochod buja i trzesie lacznie z dziwnymi dzwiekami. Dodam, ze po ostrzejszej jezdzie musi postac pare minut  na wolnych obrotach zeby takie cuda zaczely sie dziac a po spokojnej jezdzie np. po miescie od razu tak sie dzieje. Zupelnie jakby cos sie blokowalo w ukladzie wtryskowym.

Reszta parametrow i komfort podczas jazdy ok. Wyjecie bezpiecznika 28 powoduje, iz pompa w baku nie pracuje a samochod odpala i jezdzi bez problemu. Pompa w baku u mnie nie wlacza sie po zaplonie - nie wiem czemu ale podczas testu wyjsc pracuje bez problemu. Czy uszkodzony kosz w baku moze powodowac problem z cisnieniem paliwa? Moze cos z powrotem paliwa??????????

Podrawiam i zapraszam do dyskusji zanim zaczne rozbierac i wymieniac czesci za milion zl.;)

Edytowane przez Marcelabt
Opublikowano

Nikt nic???????

Opublikowano (edytowane)

Dalej nikt nic? Pewnie nie jedna osoba rozwiazala problem ale oczywiscie nie chce sie podzielic rozwiazaniem jak to na forum bywa.....

Edytowane przez Marcelabt
Opublikowano
3 minuty temu, Marcelabt napisał(a):

Pewnie nie jedna osoba rozwiazala problem ale oczywiscie nie chce sie podzielic rozwiazaniem jak to na forum bywa.....

Jak masz takie bzdury pisać to lepiej nic nie pisz:facepalm:

Opublikowano

Masz cos ciekawszego do dodania?? Kolejna inteligentna odpowiedz.

Opublikowano

Mam. Życzę powodzenia w szukaniu przyczyny. Dzięki twoim wpisom znajdzie się z pewnością grono pomocnych. :facepalm:

Opublikowano

Mysle, ze jesli ktos sie znajdzie kto rozwiazal problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...