Attis3 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Cześć wszystkim, ponieważ na mechanice się trochę znam to pomagam jak mogę ale w związku z tym, że VAG to dla mnie czarna magia (oprócz kasowania błędów ) to bardzo proszę o pomoc. Podejrzewam, że wysypał mi się katalizator, zapala mi się kontrolka check engine oraz Vag pokazuje błąd 16804. Jak mogę za pomocą tego magicznego interfejsu zobaczyć czy to kat czy któraś z sond?? Słyszałem, że można wykonać test kata i zobaczyć co i jak. No właśnie - jak?? Bardzo proszę o instrukcję łopatologiczną Pozdrawiam!! PS. Używałem ale niestety tam nic na moją inteligencję nie ma...
zbojna Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 KANAŁ 34 TEST SONDY PRZED KATALIZATOREM W WIERSZU 4 JEST STATUS ON ALBO OFF JAK BEDZIE ON TO CZEKASZ I WYJDZIE ALBO B1-P1 OK JAK NIE OK ODPYTAJ PAMIEC BLEDOW JAK BLAD SONDY WYMIEN JAK OK PRZECHODZISZ DALEJ KANAL 36 TEST SADY ZA KATALIZATOREM W WIERSZU DRUGIM TO SAMO CO WCZESNIEJ JAK TEST OK PRZECHODZISZ DALEJ KANAL 37 DIAGNOZA CONTROLI SYSTEMU LAMBD JAK OK DALEJ KANAL 43 TEST STARZENIA SIE SONDY TO SAMO DALEJ 46 TEST CATALIZATORA
Attis3 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Ok, dzięki. Spróbuje i dam znać czy dałem radę
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 KANAŁ 34 TEST SONDY PRZED KATALIZATOREM W WIERSZU 4 JEST STATUS ON ALBO OFF JAK BEDZIE ON TO CZEKASZ I WYJDZIE ALBO B1-P1 OK JAK NIE OK ODPYTAJ PAMIEC BLEDOW JAK BLAD SONDY WYMIEN JAK OK PRZECHODZISZ DALEJ KANAL 36 TEST SADY ZA KATALIZATOREM W WIERSZU DRUGIM TO SAMO CO WCZESNIEJ JAK TEST OK PRZECHODZISZ DALEJ KANAL 37 DIAGNOZA CONTROLI SYSTEMU LAMBD JAK OK DALEJ KANAL 43 TEST STARZENIA SIE SONDY TO SAMO DALEJ 46 TEST CATALIZATORA A czy tak samo można sprawdzić dla silnika AVJ
zbojna Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tak, większość benzyniaków z grupy vag
predki74 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 mam cały czas powracający błąd 16804 i chyba to katalizator
Attis3 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ja też, a ostatnio zapalił mi się check. Zrobiłem test i pokazuje, że kat ma dosyć. Kupiłem z firmy KADEX z Częstochowy za 525 zł. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
alquere Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 odświeżam temat... co wyszło po wymianie katalizatora? Ile Twoje auto ma przebiegu?
itor Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 odświeżam temat... co wyszło po wymianie katalizatora? Ile Twoje auto ma przebiegu? odswiezam temat nie moge zrobic testu katalizatora, wchodze w 04-046, wciskam hamulec i gaz, potem na gorze w vcds ON w ostatnim okienku napis TEST OFF i tak sobie moge trzymac kilka minut test sie nie wlacza, zero bledow w sterowniku
abw Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Cześć wszystkim, czy mógłby ktoś pociągnąć ten temat bo też właśnie stoję dokładnie z tym samym problemem, też silnik AVJ. Mam dokładnie taka samą sytuację, że nie da się przeprowadzić testu katalizatora. Dzieje się identycznie tak samo jak opisuje kolega "Itor"... Pomoże ktoś?
michal008 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Aby test katalizatora poszedł to musi on być rozgrzany bodajże powyżej 500stopni. Dopiero wtedy wystartuje test.
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Cześć wszystkim, czy mógłby ktoś pociągnąć ten temat bo też właśnie stoję dokładnie z tym samym problemem, też silnik AVJ. Mam dokładnie taka samą sytuację, że nie da się przeprowadzić testu katalizatora. Dzieje się identycznie tak samo jak opisuje kolega "Itor"... Pomoże ktoś? Obie sondy sprawne i nie wyrzucają błędów?
abw Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Wydaje się, że obie sondy sprawne bo żadnych błędów dotyczących bezpośrednio sond nie ma. Zastanawiam się jednak czy aby sonda za katalizatorem nie jest uszkodzona bo w logach widać, że pracuje ( ten kanał z 3-ma 1 lub 0. Pierwsza sonda prawie cały czas 111 czasem 110 natomiast druga tylko 110. W czasie logowania na 770 próbek tylko 34 razy miała 111
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Powiedz mi jeszcze w jakim celu chcesz przeprowadzic ten test? Bo generalnie sondy i katalizator testowany jest cyklicznie podczas jazdy i gdyby cos bylo nie tak napewno powitalaby Cie usmiechnieta kontrolka i blad .
abw Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Przede wszystkim dlatego, że zaczęło się od tego że co jakiś czas, co 200, 500 a czasem po 1500 km, pojawia się błąd 16804. Ponieważ wiem, że nie koniecznie trzeba bezkrytycznie wierzyć w numery błędów, zajrzałem do sond i tu zastanawia mnie ten brak 1 na trzecim miejscu czyli brak pracy drugiej sondy... Dobrze myślę? Aby jednak potwierdzić lub wykluczyć kondycję katalizatora chciałem przeprowadzić ten test. Check się nie nigdy nie zapalał. Edytowane 24 Listopada 2016 przez abw
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Gdyby druga sonda zle pracowala, to ecu napewno by to wykryl, jesli blad kata zaczyna sie pojawiac to pewnie katalizator zaczyna juz niedomagac, i blad pewnie bedzie sie pojawial coraz czesciej. Zeby przeprowadzic test kata trzeba najpierw przeprowadzic testy obu sond, dopiero po tym test kata powinien ruszyc.
abw Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Dziekuję, spróbuje.... powiem tak... wszystko wydaje sie w porządku. B1-S1- OK, B1-S2-OK , Kat-OK , nawet w tym kanale 30 jak sie okazało tez ma być tak jak u mnie tzn. 111, 110 To w takim razie skąd błąd 16804
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się