Azazello Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam. Mam problem z opaleniem Audiolki mianowicie czy stoi w garażu czy na zewnątrz to bardzo słabo kręci dopiero za trzecim razem załapuje.Wymienione zostały świece żarowe,filtr paliwa i tu zaczyna się problem mianowicie założyłem przezroczysty wężyk od filtru paliwa do pompy wtryskowej i co chwilę od filtra przelatuje powietrze tak jak by gdzieś zasysał natomiast po zgaszeniu silnika paliwo cofa się od pompy do filtra gdzie nie powinno raczej tak być.Więc znowu założyłem stary filtr i dalej to samo ma ktoś pomysł czemu się tak dzieje za pomoc z góry serdecznie dziękuje.
Wihajster Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam. Mam problem z opaleniem Audiolki mianowicie czy stoi w garażu czy na zewnątrz to bardzo słabo kręci dopiero za trzecim razem załapuje.Wymienione zostały świece żarowe,filtr paliwa i tu zaczyna się problem mianowicie założyłem przezroczysty wężyk od filtru paliwa do pompy wtryskowej i co chwilę od filtra przelatuje powietrze tak jak by gdzieś zasysał natomiast po zgaszeniu silnika paliwo cofa się od pompy do filtra gdzie nie powinno raczej tak być.Więc znowu założyłem stary filtr i dalej to samo ma ktoś pomysł czemu się tak dzieje za pomoc z góry serdecznie dziękuje. ale jak jest zimny czy ciepły zle zapala?
Azazello Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jak ciepły to spoko nawet ale pójdę do sklepu na 5 min to znowu dusi się.Vag nic nie pokazuje
Gość -makaveli- Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 ja tak miałem przy nieszczelnej pompie paliwa w AHU dzień przed wykazaniem usterki byłem na VAG-u i nic nie pokazało :gwizdanie:
Mauros88 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 pewnie zawor zwrotny w pompie szlak trafil i temu Ci paliwo ucieka wraca do baku i sie zapowietrza. Proponuje na ten przezroczysty wezyk zalozyc zaworek zwrotny powinno pomoc. Jak nie to gdzies powietrze zasysa. pozspawrdzaj cz nie cieknie gdzies ropa.
Musashi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 rozpocznij, od podociagania wszystkich polaczen lub wymiany zacoskow, poczawszy od zbiornika. [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 11:48_________________________________________________ pewnie zawor zwrotny w pompie szlak trafil i temu Ci paliwo ucieka wraca do baku i sie zapowietrza. Proponuje na ten przezroczysty wezyk zalozyc zaworek zwrotny powinno pomoc. Jak nie to gdzies powietrze zasysa. pozspawrdzaj cz nie cieknie gdzies ropa. przeciez w 1,9 tdi VP cisnienie pojawia sie dopiero za pompa wtryskowa, we wczesniej odcinkach przewodow w czasie pracy silnika wystepuje podcisnienie, ktore wytwarzane przez pompe wtryskowa zasysa paliwo ze zbiornika, a przy okazji wszelkimi nieszczelnosciami powietrze.
Wihajster Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 a ja myślę, że on nie ma AHH tylko 1Z lub AHU
Gość -makaveli- Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 I co zrobiłeś?? dałem do uszczelnienia...koszt 400zł (chyba bo nie pamietam dokładnie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się