Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Migająca "sprężynka" + kontrolka ESP = brak reakcji na gaz ? Co to może być ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Podczas jazdy pojawił się problem: samochód stracił moc (obroty zatrzymały się na 1100) i brak było jakiejkolwiek reakcji na gaz - obroty się nie zwiększały i nie zmniejszały były "stałe". Zaświeciła się migająca kontrola zółta sprężynka oraz świecąca "na stałe" system ESP. Samochód zatrzymałem i lawetowałem. Po zjechaniu z lawety wszystko wróciło do normy. Dodam, że w ok. pół roku temu miałem ten sam problem, jadąc na autostradzie. Wówczas zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem auto, po czym po uruchomieniu było wszystko ok.Do chwili obecnej :( Na komputerze pokładowy wyświetla mi "OK". kontrolki czerwone się nie zapalają. AHA, dodam jeszcze, że obydwie awarie miały miejsce w czasie deszczy, kiedy wjechałem w koleinę z wodą.

W necie znalazłem, że może być to: "czujnik położenia pedału przyspieszenia". Czy ktoś miał taki problem ??

Jakie są koszty ewentualnej naprawy?

Z góry dzięki.

Opublikowano

nie zwieraja styki,albo przy potencjometrze albo ECU

Opublikowano

miałem ten sam problem jadąc w deszcz normalnie zgłupiałem ale zjechałem na pobocze wyłączyłem samochód i odpaliłem go na nowo i wszystko wróciło do normy

Opublikowano

a podpinałeś vaga może on podpowie co dzieje się z autem :mysli:

Opublikowano

miałem ten sam problem jadąc w deszcz normalnie zgłupiałem ale zjechałem na pobocze wyłączyłem samochód i odpaliłem go na nowo i wszystko wróciło do normy

przeczyść odpływy wody z podszybia znajdujące się pod akumulatorem... bo komputer pewnie pływa z uwagi gromadzącą się wodę i sprawdź wszystkie śruby w obudowie komputera (ja jednej nie miałem) Jeśli uda Ci się przeczyścić i nasmarować gumę obudowy komputera (bo odkręcenie jednej śruby bez zdjecia podszybia jest kłopotliwe) to to też nie zaszkodzi bo guma się starzeje i swoje przepuszcza.

[br]Dopisany: 06 Maj 2011, 09:39_________________________________________________

obydwie awarie miały miejsce w czasie deszczy

jak wyżej...

Opublikowano

Witam

Zapewne winnna jest woda która dostała się na styki po przez nieszczelniść w obudowie ecu lub innym połączeniu kabli ze ścianą grodziową.

Rozkręć obudowe ecu i wysusz wszystko suszarką i ten pontencjometr od gazu też jak nie ma błędów na vagu to wszystko wróci do normy. :naughty:

Opublikowano

pontencjometr od gazu

u mnie wystarczyło dotknąć gazu i reakcją był tryb awaryjny... podobnie jak w temacie uszkodzenia czujnika położenia... tyle że tu winna była woda...

Opublikowano

VAG prawde powie :)

niestety... przy zalaniu kompa to jest tyle błędów że nie wiedziałem co czytać najpierw...

Opublikowano

U mnie jak wilgoć dostała sie do środka obudowy to VAG pokazywal zero błędów :) zalane zostały tylko przekaźniki a komp jest na gorze obudowy i hermetycznie zamknięty

IMG_5190.jpgIMG_5188.jpg

U kolegi randy8 sprawdził bym czy czasem po deszczu lub po myciu auta woda nie dostaje sie do środka przez wiązkę do środka ( patrz pedaly i dywanik ) :)

Opublikowano

podpiąłem vag i ukazał się błąd czujnika regulacji gazu wypiąłem kostkę a tam sama woda wiec rozebrałem cale podszybie i już wiem skąd ta woda się brała na wycieraczce uszczelka która jest pod ecu była podwinięta już ktoś musiał tam grzebać a wiec rozebrałem wszystko wyczyściłem nasmarowałem guma i jest gitara ale dojście tam jest makabryczne trzeba wszystko wyciągnąć razem z ramieniem wycieraczek ale przy okazji je też nasmarowałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...