ciahciah Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 logi robi się pojedynczo... możesz skrócić sztangę turbo o 2 obroty, po za tym wszystko w tych logach ok, w sumie jak pojedziesz na czipa do kumatych majstrów to tam sami ci powinni już sztangę podkręcić
lukjar7 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 a ja zapytam, jaki przepływomierz kupiłeś ? możesz spróbować zjechać z dawką do 3,6 ale nastawnikiem, a nie vagiem, po tym wszystkim wstaw 011 ale jako oddzielna grupę, jak to nie pomoże to będzie trzeba sztangą kręcić
przemik Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Nic nie krec sztangą bron Boze. Regulacja cisnienia doladowania dziala bardzo dobrze. Samochod ma pelno moc i trzyma serie - przynajmniej w logach. Niech Ci tuner lekko poprawi bujanie turbo z dołu. Brakuje tak minimalnie ze spokojnie sie to uda. Pozdrawiam
gacek882 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 przeplywomierz orginalny bosha,program bede robił w TUNE-UP Gdansku bo tam wsumie mam najblizej, ale jak rozmawialem z robertem przez tel to mowil zeby ruszyc gruszke bo za bardzo puzno wstaje. powiem szczeze ze ryszylem gruszke, jest jakis sposob zeby ja ustawic tak jak byla?? moze jakims przyzadem ?? bo juz sie pogubilem ile obrotów bylo a na znaki ciezko trafic
lukjar7 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 przeplywomierz orginalny bosha,program bede robił w TUNE-UP Gdansku bo tam wsumie mam najblizej, ale jak rozmawialem z robertem przez tel to mowil zeby ruszyc gruszke bo za bardzo puzno wstaje. powiem szczeze ze ryszylem gruszke, jest jakis sposob zeby ja ustawic tak jak byla?? moze jakims przyzadem ?? bo juz sie pogubilem ile obrotów bylo a na znaki ciezko trafic kurcze niedobrze ze nie liczyłeś obr ale przemik dobrze powiedział, skoro trzymała ciś w całym zakresie obr to było dobrze, pamietam chyba że pompa podciśnienia ustawiało się że przy 17 Psi kierownica miała być w skrajnym położeniu.
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 może dla ciebie jest dobrze, bo ja tam widzę że ona pompuje jak trzeba dopiero od 2500obr mówiłem 2 obroty, a ty się dorwałeś jak szczerbaty do sucharów ustaw tak żeby w logu 011 przy 3500obr było 65-70% wysterowanie a powyżej 4000obr nie więcej niż 70-75%, a przepływke masz dobrą, nie wymieniaj potem wstaw kilka logów 011
gacek882 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 wiem ze skopalem ale teraz juz nic nie poradze jutro sie wezme za to i bede ustawial az do bulu. to czyli dawka nic nie ma wspulnego z doladowaniem?[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 17:16_________________________________________________wrzucam logi z wczorajszego przestawiania sztangi,powiedzcie ktorego logu mam sie mniej wiecej trzymqac zeby bylo dobrze: 1.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34907.html 2.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34908.html 3.Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34909.html 4.Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34910.html 5.Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34911.html 6.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34912.html 7.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34913.html 8.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34914.html 9.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34915.html 10.Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_34916.html ostatnie ustawienia mam teraz [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 17:33_________________________________________________sory ze robione nie pojedynczo ale jutro juz bede robil pojedynczo
ciahciah Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Żeby turbo wcześnie wstawało dawka musi być jak należy, dawka nastawnika i pomiar przeplywki, teraz zajmiemy się nastawnikiem, a dopiero jak nastawnik zostanie zrobiony można myśleć o przepływce, ale na 99% jestem pewien że przeplywka jest zdrowa, w tej chwili wykręcasz czasy 11s, a seria ma 9,5 wiec.. sztangi nic nie reguluj, w ostatnim logu ustawiona jest ok, lepiej nie ustawisz, zrób ładnego loga 011 008(każdy osobno) od 1000obr do 4500obr oraz statycznego 001 tylko podczas niego wyłącz całą elektrykę(światła, radio, nawiew) po zrobieniu logów zrób korektę dawki vagiem, oto sposób: wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233, Do it 10 adaptacja W adaptacji blok 01 ustaw 32784, save i zrób znowu 008 011(osobno do 1000obr tym razem już do 4200) i statyczny 001 i będziemy myśleć dalej
gacek882 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 dawka jest ok 5,4 i nizej vagiem nie zjade, musze nastawnikiem sie zajac, jest jakis sposob na odkrecenie tej specjalnej sruby?? jakas doraboana nasadka czy cos. a i jeszcze nastawnikiem regolowac przy zgaszonym czy włączonym silniku? bo nigdzie tego nie znalazlem. zapomnialem zapytac która czecia nastawnika sie reguluje...domyslam sie ze caly nastawnik trzeba popuscic??ale nie jestem pewien i prosze potwierdzic,bo reszta srub jest od pokrywy nastawnika?
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 po co ci odkrecac ta srube??? Odkrecasz 3 sruby torx T30 trzymajace nastawnik(Dekla nie odkrec!) bierzesz kawalek jakiego drewienka(ja ostatnio uzywam trzonka od mlotka) i przez to stukasz delikatnie mlotkiem,na odpalonym silniku wszystkie odbiorniku pradu wylacz,temperatura robocza 90stopni.Ustaw okolo 3mg.Z tych logow co wkleiles to najlepsza proba to 5 i 10.Aha zeby zwiekszyc stukasz w strone nagrzewnica silnika,jak za duzo stukniesz i bedzie ponizej okolo 3mg to stukasz w strone rozrzadu.[br]Dopisany: 12 Luty 2011, 08:01_________________________________________________ ustaw 32784, save i zrób znowu 008 011(osobno do 1000obr tym razem już do 4200) i statyczny 001 i będziemy myśleć dalej 32786-to jest wartosc fabryczna
ciahciah Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 przed stukaniem wróć do fabrycznej wartości nastawnika 32768
przemik Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 może dla ciebie jest dobrze, bo ja tam widzę że ona pompuje jak trzeba dopiero od 2500obr Jesli jest chociaz jedno merytoryczne uzasadnienie co do powyższego to chetnie go wyslucham. Lubisz dodawac roboty chlopakom... coraz mniej mi sie to podoba. Liczę na wyciagniecie wniosków. Do autora wątku... fajnie ze sie męczysz z ustawieniem dawki... w swietle tego, ze auto ma jechac na program - IMO - to calkowicie zbedna praca Pozdrawiam serdecznie
gacek882 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 a wiec jestem po programie. dawki nie zmienialem zostawilem to robertowi z TUNE-up do decyzji czy zmieniac,i nie zmienial jej bo auto w seri lekko dymilo a to tylko by pogorszylo sprawe. tu znajdziecie wykresik: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187165.0 i dzieki za wczesniejszą pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się