kurpiu Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam czy przegub zew przedni podejdzie z fwd do quattro??
jaras231 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 z tego co wiem to w tdi z przodu jest tak samo oska i quattro w benzynie raczej tez, ale pewności nie mam jak nikt nie potwierdzi to dam później znać bo etka właśnie do mnie leci
Kowicz Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja jeśli chodzi o przód to wszystko zawsze brałem jak w ośce ale jeszcze przegubów wewnętrznych nie wymieniałem więc na 100% nie wiem. A czemu musisz wymieniać te przeguby?
kurpiu Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 Stuka jak glupi ten przegub i juz mnie wykancza psychicznie heheh
darooo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Sorry za odgrzanie kotleta ale mam pytanie w tym temacie. Czy półosie/przeguby z QUATTRO ANGLIK (1998 afn) będą pasować do mojej furki z profilu? Czytałem w dziale "zrób to sam" o wymianie przegubu zew i niby szybciej wyciągnąć pół oś i dopiero zbijać przegub więc myślę aby przełożyć całą pół oś ale nie wiem czy do końca będzie z anglika ok. Bo przecież jedna jest dłuższa druga krótsza i teraz pytanie u siebie demontuje prawą a z anglika lewą? Przejdzie taki numer? Pytanie może banał ale prócz tego, że wiem iż kierownica jest po prawe stronie nie wiem jak to wygląda os strony klamotów/skrzyni Drugie pytanie heble z takiej a4 quattro przód/tył będą pasować do normalnej ośki tył/przód? Tarcze, jarzma, zaciski? Przód pewnie taki sam chyba, że Q miało coś mocniejszego a tył? To jest najważniejsze pytanie.
wojtekce Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Sorry za odgrzanie kotleta ale mam pytanie w tym temacie. Czy półosie/przeguby z QUATTRO ANGLIK (1998 afn) będą pasować do mojej furki z profilu? Czytałem w dziale "zrób to sam" o wymianie przegubu zew i niby szybciej wyciągnąć pół oś i dopiero zbijać przegub więc myślę aby przełożyć całą pół oś ale nie wiem czy do końca będzie z anglika ok. Bo przecież jedna jest dłuższa druga krótsza i teraz pytanie u siebie demontuje prawą a z anglika lewą? Przejdzie taki numer? Pytanie może banał ale prócz tego, że wiem iż kierownica jest po prawe stronie nie wiem jak to wygląda os strony klamotów/skrzyni Drugie pytanie heble z takiej a4 quattro przód/tył będą pasować do normalnej ośki tył/przód? Tarcze, jarzma, zaciski? Przód pewnie taki sam chyba, że Q miało coś mocniejszego a tył? To jest najważniejsze pytanie. półosie są te same , hamulce przód też ale tył nie
darooo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 półosie są te same , hamulce przód też ale tył nie Ale prawa=prawa, lewa=lewa? A hamulce? Idzie je dorzucić do mnie aby mieć "mocniejsze" Jak bym miał cały komplet? Czy bez sensu poprawić tył jak z przodu seria...
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 półosie są te same , hamulce przód też ale tył nie Ale prawa=prawa, lewa=lewa? A hamulce? Idzie je dorzucić do mnie aby mieć "mocniejsze" Jak bym miał cały komplet? Czy bez sensu poprawić tył jak z przodu seria... z tylnego zawieszenia w Q nic nie przerzucisz do ośki, nawet hamulców
darooo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Dzięki chłopaki ale wracając do przodu. Natknąłem się na temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182709.0 Niby chodzi o benzynę i zamianę w drug stronę jak ja ale to chyba nie ma znaczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się