siucek Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam, jak w temacie. Niby sprawa prosta, jest wyciek wymieniamy uszczelkę i wszystko gra. W moim przypadku zastanawiające jest to że w ciągu ostatnich 14 miesięcy robiłem już to 3 razy. Czy to normalne??? Co może być powodem rozszczelnienia?? Ostatni raz uszczelka puściła po tym jak trochę poszalałem autkiem 100 km na ciężkim bucie :naughty: no ale przecież samochód jest do tego stworzony, prawda ?? Będę wdzięczny za ewentualne sugestie. Pozdrawiam 1
Artur82 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 moim zdaniem...wazne jest abys napisal ze masz auto po chipie... no a co do sugestii to moze cos z glowica jest nie tak
siucek Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 Słuszna uwaga Artur :good: Dokładnie autko jest po chipie. Ale przed wirusikiem dwa razy uszczelkę wymieniałem :wallbash:
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 tylko ta jedna uszczelke wymieniales bo moze trzeba wymienic zestaw uszczelek cyknij fotke jaki to wyciek i skad
siucek Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 tylko ta jedna uszczelke wymieniales bo moze trzeba wymienic zestaw uszczelek cyknij fotke jaki to wyciek i skad Jeśli chodzi o wyciek to nie jestem w stanie powiedzieć z jakiego miejsca dokładnie wyciekało. Raczej widać było, że nie jest to jedno miejsce. A jeśli chodzi o to jaką uszczelkę wymieniałem to tu masz fotkę: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://motoplatforma.com/galerie/u/uszczelka-pokrywy-zaworo_1334.jpg&imgrefurl=http://motoplatforma.com/index.php%3Fp2940,uszczelka-pokrywy-zaworow-victor-reinz-15-31946-01-audi-seat-skoda-vw&usg=__K_aguVoeWEq_M322fU_1S6NqalA=&h=538&w=900&sz=32&hl=pl&start=0&zoom=1&tbnid=Q_gKGjSoA8B_iM:&tbnh=120&tbnw=201&ei=hG5KTaKYN4iSOr34-eEP&prev=/images%3Fq%3DUszczelka%2Bpokrywy%2Bsilnika%2BAudi%2BA4%2B1.8%2BT%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26biw%3D1280%26bih%3D619%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=558&vpy=269&dur=70&hovh=173&hovw=291&tx=155&ty=114&oei=hG5KTaKYN4iSOr34-eEP&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0 [br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:04_________________________________________________Kupowałem zawsze za około 60-70 zł. Może jakieś gówno kupuje :mysli:
grzes1150 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 W którym miejscu cieknie??? Przy wymianie zalecane jest dodanie silikonu na zagięciach a można i po całości cienko pojechać- wiadomo odtłuszczanie to podstawa. A może z tyłu z pod nastawnika puszcza :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Luty 2011, 10:07_________________________________________________Kup uszczelke w ASO + dobry silikon i zapomnisz o problemie
KICHOL Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Kupić ori uszczelkę, silikon (stosować przy napinaczu łańcucha rozrządu) sprawdź czy na pokrywie w miejscach gdzie pokrywa dochodzi do uszczelki nie ma uszkodzeń mechanicznych, odtłuścić, dokręcić śruby pokrywy na krzyż 10Nm i musi być OK.
Wodzu.tg Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Miałem podobne przygody- w zeszłym roku wymieniłem uszczelkę na Elringa, którego założyłem na sucho, bez silikonu. Niedługo po tym znów zaczął się pocić na całym obwodzie. Niedawno przy okazji wymiany rozrządu dałem nową uszczelkę (też Elringa) jednocześnie dając cienko na całym obwodzie masę uszczelniającą Dirko. Od tego czasu jest ok. Tak więc pewnie i u Ciebie rozwiązaniem będzie warstewka dobrego silikonu i oczywiście nowa uszczelka.
Szymon-26 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Tez mialem ten sam problem ale troche dobrego silikonu!!!!! i problem zniknie
predki74 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam polecam SILIKON REINZ bardzo dobry jest , tez miałem podobny problem ale to nie była uszczelka pokrywy tylko uszczelka napinacza łańcuszka tam jest półksiężyc i uszczelka koszt tej uszczelki 31 zł i silikon 25 i sprawa załatwiona.
domjenick Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 jeśli wyciek jest z tyłu silnika-pomiędzy nim,a grodzią-to może być wyciek z przewodu zasilającego turbo w olej
siucek Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 Widzę, że wszyscy prawie jednogłośnie polecają nową uszczelkę i silikon. Uszczelkę już wymieniłem zanim dałem ten wątek. Mam nadzieje, że problem nie wróci ale jeśli to na pewno zastosuje wasze rady. Bardzo dziękuje za pomoc. :notworthy: Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia gdzieś na drogach :a4fan: :a4fan:
holam Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam. Podepnę się w tym wątku. Zauważyłem dzisiaj przy wymianie opon, że mam mokry silnik od strony prawego koła. Zerknąłem pod maskę i wydaje mi się ze mokro zaczyna się robić już od uszczelki pokrywy- choć do końca pewien nie jestem. W zeszłym tygodniu dolałem ok. 0,5L płynu chłodniczego, ale pomyślałem wtedy, ze może po zimie gdzieś ubyło. Czy jest możliwe, że taka ilość płynu straci się na uszczelce pokrywy? Co o tym myślicie? Planuje w okolicy maja wymienić rozrząd, czy warto wymienić uszczelkę wcześniej czy zrobić to przy okazji rozrządu?
rafal9119 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ale co ma uszczelka pokrywy zaworow do zniknietego płynu chłodniczego. jedyne co to mogło ci oleju ubyc
holam Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 No własnie nie wiem, to zauważyłem. Oleju nie ubywa. Gdzie sugerujecie żeby zerknąć szukać wycieku? Silnik oczywiście 1.8 AVJ.
rafal9119 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 poszukaj wyciku powinien byc nalot od płynu. a w ktorych miejscach to juz musisz sam .
hopek03 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ja bym poszukał albo pod kolektorem ssącym przy termostacie albo na króćcu z tyłu głowicy to dwa najbardziej prawdopodobne miejsca jeśli chodzi o silnik bo ogólnie morze być miejsc wiele , luźny wąż , chłodnica dziurawa itp.
SzamiNL Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Miałem ten sam problem wody po trochu ubywało okazalo się, że ciekło z plastikowaego ''trójnika" znajdujący się za za silnikiem od strony kabiny oring gumowy puszczał. 1.8T AVJ Teraz mnie czeka wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów bo zalewa 1 cewkę (licząc od rozrządu) no i pewnie cewke(i) i świece
marewel Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Odczep się tej uszczelki a wymień uszczelniacz napinacza łańcuszka rozrządu a przestanie cieknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się