Siarus Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 :gwizdanie: Witam.. Problem dotyczy chyba centralki abs , posiadam ten dokładnie sterownik 8e0614111AB 5.3 front D00, po podłączeniu vaga wywala błąd 65353- niby o błędzie sterownika , po skasowaniu kontrolka gaśnie, ale pojawia się od razu gdy przekroczę z 5-10 km/h i tak już świeci na stałe , dopóki znów nie wykasuje błędu!! Czy mogę zastąpić wg. Etki ten sterownik razem z pompa o tyn samym numerze tylko innej koncówce?? np D lub A? Jak ewentualnie to naprawić.. Niech się ktoś wypowie, będę wdzięczny
Dev Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 wpisz w alledrogo: naprawa ABS tam Ci pomoga
Siarus Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 ale ja pytam tu!! w alledrogo każdy będzie mówił co innego... i poza tym nie mogę oddać auta do mechanika potrzebuje go na codzień do pracy
Dev Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 gdybys sprawdzil na allegro to bys sie dowiedział ze nie musisz zostawiac auta u mechanika tutaj juz nikt wiecej Ci nie pomoze nie mozesz zamieniac sterowników i bloków ABS poniewaz kazdy blok o innej koncówce w numerze posiada inne własciwosci jeden ma ABS inny ABS/EDS inny ABS/ASR lub ABS/EDS/ASR/ESP itd itp w Twoim zdechł sterownik i wymaga naprawy tylko cos nie bardzo mi ten bład pasuje do ABS-u :mysli:
Siarus Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 no wiec czemu pali sie kontrolka ?? czyzby to miało jakies polaczenie z którymś czujnikiem przy kole lub sama koronka?
Skeeber Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Dev-mam nieco podobny problem, moze mógłbyś potwierdzic moje podejrzenia. W moim aucie hamulce są słabe i przy wyższych prędkościach czuc ze auto ciągnie na lewo (przednia tarcza wizualnie widac ze słabiej dotarta niż lewa). Przy przytrzymaniu pedału hamulca - schodzi niżej ale mniej wiecej do połowy skoku - nie do dna. Wymienione : - pompa hamulcowa na nową TRW - wszystkie zaciski po full regeneracji - przewody elastyczne nowe wszystkie - tarcze + klocki nowe ATE + płyn tez ATE + porządne odpowietrzenie na przekręconym kluczyku Mam tez pompe 8E0614111AB - co dziwne nie ma opcji odpowietrzania w VAGu. Pytanie brzmi - czy przyczyną tak dziwnego zachowania hamulców moze byc własnie pompa ABS? Sterownik nie zgłasza błędów Edytowane 7 Lutego 2015 przez Skeeber
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się