Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:gwizdanie: Witam..

Problem dotyczy chyba centralki abs , posiadam ten dokładnie sterownik 8e0614111AB 5.3 front D00, po podłączeniu vaga wywala błąd 65353- niby o błędzie sterownika , po skasowaniu kontrolka gaśnie, ale pojawia się od razu gdy przekroczę z 5-10 km/h i tak już świeci na stałe , dopóki znów nie wykasuje błędu!!

Czy mogę zastąpić wg. Etki ten sterownik razem z pompa o tyn samym numerze tylko innej koncówce?? np D lub A? Jak ewentualnie to naprawić..

Niech się ktoś wypowie, będę wdzięczny :hi:

Opublikowano

wpisz w alledrogo: naprawa ABS

tam Ci pomoga

Opublikowano

ale ja pytam tu!! w alledrogo każdy będzie mówił co innego... i poza tym nie mogę oddać auta do mechanika potrzebuje go na codzień do pracy

Opublikowano

gdybys sprawdzil na allegro to bys sie dowiedział ze nie musisz zostawiac auta u mechanika

tutaj juz nikt wiecej Ci nie pomoze

nie mozesz zamieniac sterowników i bloków ABS

poniewaz kazdy blok o innej koncówce w numerze posiada inne własciwosci

jeden ma ABS inny ABS/EDS inny ABS/ASR lub ABS/EDS/ASR/ESP itd itp

w Twoim zdechł sterownik i wymaga naprawy

tylko cos nie bardzo mi ten bład pasuje do ABS-u :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

no wiec czemu pali sie kontrolka ?? czyzby to miało jakies polaczenie z którymś czujnikiem przy kole lub sama koronka?

Opublikowano

wrzuc pełny scan z ABS-u

Opublikowano (edytowane)

Dev-mam nieco podobny problem, moze mógłbyś potwierdzic moje podejrzenia. W moim aucie hamulce są słabe i przy wyższych prędkościach czuc ze auto ciągnie na lewo (przednia tarcza wizualnie widac ze słabiej dotarta niż lewa). Przy przytrzymaniu pedału hamulca - schodzi niżej ale mniej wiecej do połowy skoku - nie do dna.

Wymienione :

- pompa hamulcowa na nową TRW

- wszystkie zaciski po full regeneracji

- przewody elastyczne nowe wszystkie

- tarcze + klocki nowe ATE + płyn tez ATE + porządne odpowietrzenie na przekręconym kluczyku

Mam tez pompe 8E0614111AB - co dziwne nie ma opcji odpowietrzania w VAGu.

Pytanie brzmi - czy przyczyną tak dziwnego zachowania hamulców moze byc własnie pompa ABS? Sterownik nie zgłasza błędów

Edytowane przez Skeeber

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...