Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To może tak spróbuje na teście zegarów to ustawić ale pozostałe dwa wskaźniki też powinny być pionowo więc też ręcznie je ustawić ?

Opublikowano

To może tak spróbuje na teście zegarów to ustawić ale pozostałe dwa wskaźniki też powinny być pionowo więc też ręcznie je ustawić ?

wszystkie powinny być po srodku czyłi ładowanie na 12 paliwo 1/2 tempeeratura 90 itd wszystkie wskazówki ustaw na środek

Opublikowano

A więc tak zrobiłem ustawiłem ręcznie na teście zegarów wszystkie wskazówki na środek . Idealnie nie jest może ale jestem i tak zadowolony . Najgorzej jest te małe wskazówki przestawiać , one są ja jakimś potencjometrze i się trochę trzeba nakombinować . Zobaczymy co bezie jak trochę pojeżdżę .

Opublikowano

wstaw jakąś fotkę jak wygląda ładowanie

Opublikowano

Proszę bardzo

Zdjęcie przed ustawieniem

P2120015.jpg

Zdjęcie po ustawieniu

P2120019.jpg

[br]Dopisany: 12 Luty 2011, 22:12_________________________________________________Witam ponownie pisze ponieważ problem wrócił . Samochód po przejechaniu 5km ma 90 stopni . Temperatura skacze od 70 do 110 stopni . Jak wyskoczy 110 wyskakuje kontrolka temp na fisie i po minucie wskaźnik opada na 90 lub niżej . Teraz obstawiam iż zakupiony czujnik to szajs . Oryginał sprzedawca w sklepie zaproponował mi za 90 zł , muszę jeszcze porównać ze starym . Więc po wymianie na ten ori przejdzie ? ? ?

Opublikowano

Wymieniłem dziś ten czujnik i niestety nic (26 zł )

Wymień ten czujnik , bo za 26 zł to możesz se pół litra kupić a nie czujnik , w ASO kosztuje coś koło ~ 120 zł + 5 zł oring

Opublikowano

to sprzedawca zaproponował za 90 z oringiem wziąć ten ? [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 12:49_________________________________________________A i po ustawieniu wskazówek ręcznie przez jakiś czas było ok ale zauważyłem ze wskaźnik prądowy nadal przesuną się więc pewnie ręcznie dalej go ustawie podczas testów zegarów na pionowo .

Opublikowano

to sprzedawca zaproponował za 90 z oringiem wziąć ten ? [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 12:49_________________________________________________A i po ustawieniu wskazówek ręcznie przez jakiś czas było ok ale zauważyłem ze wskaźnik prądowy nadal przesuną się więc pewnie ręcznie dalej go ustawie podczas testów zegarów na pionowo .

Ten czujnik to oryginał? Kup lepiej czujnik w ASO bo różnica w cenie nie wielka a przynajmniej masz pewność oryginalnej części. W którą stronę przesunęła ci się wskazówka, przed kreskę dot. cyfry 14 czy za nią?

Opublikowano

Jeżeli daje test zegarów wskaźnik zamiast stać pionowo pokazuje około 13 coś . Nie wchodzi na 14 .

Opublikowano

Jeżeli daje test zegarów wskaźnik zamiast stać pionowo pokazuje około 13 coś . Nie wchodzi na 14 .

Jeżeli robisz to na zimnym silniku to w chwili obecnej przy tych mrozach uruchamia się dodatkowe ogrzewanie w postaci trzech świec żarowych. Może to ma wpływ na wskazanie ładowania chyba, że test robiłeś na rozgrzanym silniku.

Opublikowano

Na zimnym i na ciepłym były podobne wskazania . Dziś po przejechaniu jakiś 20 km wskażnik zleciał już na prawie 16 podczas jazdy . Jutro zrobię znowu test i spróbuje to ustawić . Jak najlepiej ściągnąć wskazówkę z Woltomierza ? [br]Dopisany: 23 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Dziś kupiłem nowy czujnik temperatury w ASO za 90 zł zobaczymy jak teraz będzie .

Opublikowano

Problem masz w liczniku ewidentnie. Ostatnio z kolegą w A3 było podobnie - zerknij w rozpiskę kostek licznika, który pin jest odpowiedzialny za temperaturę silnika (coolant temerature, czy coś w tym stylu). Przy tym styku jest kondensator do masy podłączony. To taka malutka (około milimetra długości) część. Musisz mieć miernik, żeby sprawdzić, który z kondensatorów jest właśnie podłączony do pinu temperatury. Potem wylutuj go, bądź puknij lekko śrubokrętem, żeby odleciał. Dopiero po takim zabiegu u kolegi wszystko wróciło do normy - sam się dziwił, że mu zegary rozebrałem, bo obstawialiśmy czujnik, jednak diagnoza była słuszna;)

Opublikowano

O to już coś poważniejszego zobaczymy co będzie teraz po wymianie tego czujnika ale jak nie pomoże to zastosuje się raczej do twojej rady i będę grzebał przy liczniku .

Opublikowano

Na 100% uszkodzony silniczek temperatury.Zobacz jakie masz silniczki potem kup licznik, przełóż silniczek a na pewno będzie ok.Prosta sprawa niema tam nic skomplikowanego :rolleyes:.

Opublikowano

Już trochę przejechałem i czujnik raczej nie pomógł , dzieje się tak ze na zimnym silniku temperatura skacze tak do 80 ale jak już się trochę nagrzeje to jest ok . Wiec co to będzie ? czy po prostu wywalić jakieś 400 zł na nowy licznik i spokój ?

Opublikowano

witam,

Drogi autorze wątku - mam podobną sytuację (ajm 2000). U mnie wskaźnik temperatury od jakiegoś czasu się przestawił i pracował w zakresie ok 70-110 stopni (czujnik i termostat ok). Zdjąłem zegary wskazówkę ustawiłem pionowo i było ok, ale tylko na kilka dni - po ponad miesiącu wskazówka wróciła do zakresu 70-110 )-; (wskazania G2 i G62 są ok)

pozdrawiam

Opublikowano

Ostateczną usterką licznika może być"procesor motoroli"

pozdrawiam

Opublikowano

Dziś zobaczyłem ze jak wysadzi mi temperaturę na zimnym silniku na 120 stopi poruszałam pierwszą kostkę od licznika i coś z nią jest nie tak bo momentalnie temp spadła na 60 . Tylko teraz nie wiem czy to gniazdo w liczniku , czy kostka , czy coś jest nie tak w wiązce .

Opublikowano

witam,

Drogi autorze wątku - mam podobną sytuację (ajm 2000). U mnie wskaźnik temperatury od jakiegoś czasu się przestawił i pracował w zakresie ok 70-110 stopni (czujnik i termostat ok). Zdjąłem zegary wskazówkę ustawiłem pionowo i było ok, ale tylko na kilka dni - po ponad miesiącu wskazówka wróciła do zakresu 70-110 )-; (wskazania G2 i G62 są ok)

pozdrawiam

Witam,

Ja miałem niemal identycznie jak kolega wojak1980, z tym, że u mnie zakres temperatur wynosił 80-120°C. Termostat i czujnik temperatury mam po wymianie na oryginalne, więc temperatura silnika na VAGu jest OK - do około 95°C. Ewidentnie wskazówka była przestawiona.

W ostatnią sobotę ustawiłem wskazówkę na pionowo przy teście zegarów i pokazywała ładnie przez niecały 1 dzień. (ustawienie polegało na podważeniu widelcem, wyjęciu wskazówki, dodatkowo wpuściłem w otwór kropelkę kleju i nasadziłem na trzpień).

Obecnie wskazania temperatury są w zakresie 70-110°C i stopniowo, z każdym dniem, ciągle rosną.

Mam wrażenie, że przy wyłączaniu zapłonu, wskazówka wracając w dolne położenie uderza o stoper zakresu jej pracy i w ten sposób się przestawia.

Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób jak trwale zamocować wskazówkę na trzpieniu?

Dodatkowo przeczytałem na forum, że przy teście zegarów wszystkie powinny być ustawione pionowo. I tutaj się nie zgodzę – u mnie wskazówka obrotomierza przy teście ustawia się na 2000obr/min, a w czasie pracy silnika wartości wskazań zgadzają się z VAGiem. Mam licznik Jaeger 8D0 920 930N.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...