banshee Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 W grudniu byłem u Roberta na korekcie, bo wcześniej geometria kulała. Mod zrobiony średni, bo szkoda mi było 17..kM wrzucać pod maskę przy obecnym przebiegu Co sądzicie o tej krzywej? EGR z powrotem włączony - auto dużo szybciej się nagrzewa w zimę. http://img713.imageshack.us/f/wykresawxsredni.jpg/
jnx Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 AJM z Turbem AWX Cię objedzie ;-) jaki przebieg ?
Jarol Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 AJM z Turbem AWX Cię objedzie ;-) jaki przebieg ? Ale jak zmieni turbo na BRD i zrobi korekte to już go nie objedzie
MAGIC87 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 AJM z Turbem AWX Cię objedzie ;-)jaki przebieg ? ile lzejsze jest b5
banshee Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Opublikowano 4 Lutego 2011 nalatane 285 kkm Może i objedzie, ale audi jest lżejsze... W dodatku napisałem, że nie celuje w moce pod 180kM. Teraz przyjemnie się jeździ i góra jest dużo bardziej użyteczna niż na serii. Chodziło mi bardziej o ocenę krzywej niż "ajm mnie objedzie" Co powiecie o tym lekkim dołku???
spanky Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Co powiecie o tym lekkim dołku??? odczuwasz go podczas jazdy ?
leo... Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 odczuwasz go podczas jazdy podejżewam ze jest to mało odczuwalne ... jezeli przy ~ 2100rpm masz dostepne około 340Nm a przy 2687rpm 360Nm - tylko wprawny kierowca odczuje strate 20 Nm moim zdaniem coś dzieje się z turbiną i nie chodzi o geometrie - bardziej bym zwrocił uwagę na stan łopat w kole kompresji - chyba że tuner tak zaplanował i mod jest zrobiony specjalnie w ten sposób żeby chronic np. sprzęgło
Tomson Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 ja mam w sumie jeszcze większy dołek, ale na ulicy kompletnie tego nie czuć
banshee Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Prawda, nie czuję tego podczas jazdy. Naoglądałem się chyba za dużo idealnych teoretycznie wykresów :> Jedno co mnie niepokoi to ostatnio zauważyłem wzrost zużycia paliwa. Nie potrafię zejść poniżej 5,5 w trasie - wcześniej bez problemu utrzymywałem 5/100km.
PIXI Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Chęć szybszego przyspieszania z racji programu nie jest tu powodem Twojego kłopotu ze spalaniem ( ale 0,5l więcej na 100 km w trasie - nie przesadzaj )
Tomson Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 ja po programie odnoszę wrażenie, że jak upalam na mieście to pali mniej niż poprzednio, ale za to na trasie przy normalnej jeździe pali więcej.. powinno być zdecydowanie odwrotnie
spanky Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Prawda, nie czuję tego podczas jazdy. Naoglądałem się chyba za dużo idealnych teoretycznie wykresów :> dlatego zadalem pytanie, bo to takie szukanie dziury w doopie ...
rob555 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Panowie... hamownia inercyjna z opoznieniem buja turbo ktore pozniej zaczyna doregulowywac. Wiec czasem drobne wachniecia sa normalne. Nie bede kastrowac softu tylko po to by na rolkach bylo idealnie gdy w rzeczywistosci pojawi sie zamulanie przy tych obrotach Pomijam juz aspekt braku plynnosci regulacji w VNT jak ma to spory przebieg. Chyba musze poprosic by mi skalowanie zmienili na wykresach...jak by os Nm miala 2x wieksze wartosci wykres by wyglal jak z pod linijki
banshee Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 No ja jestem bardzo zadowolony z programu i każdemu polecę Roberta! Dodatkowo sprowadza człowieka na ziemię
jnx Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 nalatane 285 kkm Może i objedzie, ale audi jest lżejsze... W dodatku napisałem, że nie celuje w moce pod 180kM. Teraz przyjemnie się jeździ i góra jest dużo bardziej użyteczna niż na serii. Chodziło mi bardziej o ocenę krzywej niż "ajm mnie objedzie" Co powiecie o tym lekkim dołku??? Specjalnie tak napisałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się