Raffaello_78 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 witam koledzy mam pytanie (może ktoś już miał lub ma takie zestawienie) chciałbym założyć felgi do mojego b7 avant w typie gemran style czyli naciągniete opony na szerokie felgi i tył szerszy od przodu (mam AWD) znalazłem felgi marzeń z mega rantem ale .... prżód 8J 17 cali ET 35 - i tu raczej nie powinno być problemu ale tył jest 9J 17 cali i ET też 35 ?!?! zastanawiam się czy nie będzie tarło o nadkola!?! oponęna tył chciałbym naciągnąć 225 45 R17 mam obawy ponieważ kiedyś w innym aucie miałem 16tki 9J z ET 35 i oponami 215/40 R16 i tarło przy dobijaniu na dziurach opony się wycierały i lipa była może ktoś ma w b7 avancie takie zestawienie lub zna kogoś kto mógłby mi podpowiedzieć czy będzie ok dodam że zawias jest oryginalny i raczej nie będę tego zmieniał ponieważ sporo jeżdzę po naszych polskich drogach będę wdzięczny za wszelką powdpowiedź z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam audimaniaków
ZuKeRs Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Ja mam na wyklejce dotyczacej opon ze przy 17 calach opona 235/45/17 wiec tutaj juz cos "tracisz - zyskujesz" na wysokosci i szerokosci oponki. W swoim mam zawieszenie 1BA-standard, komfort i jezdze latem na kolach ET45 7,5 cala do tego wyzej wspomniana opona, to jest orginalna felga sportowa s-line i nigdy nie zdarzylo mi sie ocieranie. Patrzac tak na twoja propozcyje - pomijajac juz rozmiar opony - troche obawialbym sie tej felgi 9 calowej. A otwor centrujacy ma 57mm?
A-rek Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 daj spokoj z taka szerokoscia do B7 szerokość jest dobra ale nie w 17" z rantem Ja mam na wyklejce dotyczacej opon ze przy 17 calach opona 235/45/17 kolego, a od kiedy szerokość opony dobiera się do wielkości koła
Raffaello_78 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 czemu nie 17 z rantem ??? właśnie avant podoba mi się bardzo w felgach z rantem, ponieważ nie mam quattro to chciałem żeby tył był szerszy od przodu naciągnięte opony na szerszą felgę to typowy styl niemiecki mnie się osobiście bardzo podoba i gdyby nie moje obawy przed tarciem to zdecydowałbym się już dawno są podobne felgi z ET 60 wtedy mam pole manewru dystansami i to mogę już dotoczyć do momentu aż nie będzie tarło ale przy ET35 już się nic nie poradzi albo będzie pasowało albo nie
Raffaello_78 Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=11974 mnie się podoba ogólnie styl z rantem = kwestia gustu no nic chyba zaryzykuje i wrzucę foty po instalacji na wiosnę[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 19:48_________________________________________________http://www.motormavens.com/emAlbum/albums/Antonio%20Alvendia/Feature%20Cars/Rotiform%20Audi%20A4%20Avant%20wagon%20slammed/_fullsize/IMG_2320_Rotiform_Audi_A4_Avant%20copy.jpg a to ? to akurat b8 ale felgi super moim zdaniem[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 19:51_________________________________________________http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_113_rieb6_sline/lltek_prs113_02.jpg[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 19:53_________________________________________________albo taki zestaw http://www.audizine.com/images/featured/12_azer_story_image_1.jpg[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 19:56_________________________________________________http://files.vau-max.de/gallery_pictures/2010/11/003-bilder-audi-a4-b6-tuning-b7-scheinwerfer-umbau-facelif-airrideo.jpg
Pucek Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Ok, rant rantem, tylko zauważ jedno, felga przynajmniej 18'' + spora gleba na 17'' będzie KUPA
Remik-A4 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 rant moim zdaniem jest :kox: i wlasnie go najczesciej wkladaja ceniacy sie tunerzy samochodow na swiecie jest tego pelno na pokazach, zlotach EU ,USA itp. tyle, ze tak jak pisze Pucek musi byc wieksze kolo :gwizdanie:
Raffaello_78 Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 ok tu się zgodzę tylko że ja średnio robie 80tys km rocznie głównie po Polsce ! co za tym idzie albo się wygląda albo jeździ teraz mam standardowe 16 audiego i chciałem chociaż o gram poprawić design mojego auta stąd kompromis na 17 bo przy oponie 225/45 to jeszcze jako tako po tych naszych dziurach się jeździ a wszystko ponad to sami wiecie to samo się tyczy gleby niestety przy tych założeniach jak miałem b5 w avancie i -40 / -60 to przemieszczałem się tylko z domu na uczelnię :> to mogłem sobie na to pozwolić ale teraz to mimo wszystko na 1 miejscu musi być komfort chyba że macie inne pomysły przy moich założeniach ? coś co poprawi wygląd a jednak nie 18, 19 itd?? będę wdzięczny za sugestie pozdrawiam
A-rek Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 ok tu się zgodzę tylko że ja średnio robie 80tys km rocznie głównie po Polsce ! a ja myślałem że robię dużo km ty robisz 1600-1700 km w ciągu tygodnia swoją B7 z silnikiem 2.7 spalającym 8l/100 km :?: chyba że macie inne pomysły przy moich założeniach ? coś co poprawi wygląd a jednak nie 18, 19 itd??będę wdzięczny za sugestie załóż normalne ori 17" i nie kombinuj
Raffaello_78 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 co do km to średnio faktycznie wychodzi 80tys/rocznie - taka praca, co do spalania to średnio nawet przy szybkiej jeździe wychodzi około 8l zimą może trochę więcej ale niewiele 10-11l to spalił mi w trasie z Łodzi do Łeby z campingiem przy prędkości 110-120km/h w większości na tempomacie co do felg to korci mnie ten rant ale faktycznie myślałem też o oryginalnych 17 od s-line lub jakiś model z A5 jeszcze się prześpię z tematem pozdrawiam
Remik-A4 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 jak walisz takie km po PL drogach... z przyczepa itp. i nie masz zamiaru inwestowac czesciej i wiecej $$$ w opony to rzeczywiscie kup ori 17" choc wyglad to sie nabiera przy 19" ale komfortu nie ma ...polskie drogi, przyczepa i " swobodne parkowanie " dostarcza tobie wiele wzmagan Jak rozwalisz opone/felge to ceny 19" sa dwukrotnie wyzsze od 17" :gwizdanie: np. bdb opony jak Michelin PS2 czy Bridgestone Potenza to ponad 1200 za nowa szt. choc tez sa tansze za np 500zl szt. wiec sam musisz przkalkulowac czy " komfort ogolny " czy wyglad :kox:
Raffaello_78 Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 19 jest piekna ale to nawet mi do glowy nie przyszlo miekne z myslami o 18 ale rozsadek bierze gorą co do oponek to najlepsze oponki na ostrzejszą jazdę jakie miałem to goodyear eagle f1 trzymały się super tylko są dość miękkie i przez to szybko się zużywają ale trzymanie miały wzorowe wracajac do felg przejże jeszcze co polecają na forum pozdrawiam
benoos Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 chciałbym założyć felgi do mojego b7 avant w typie gemran style czyli naciągniete opony na szerokie felgi i tył szerszy od przodu (mam AWD) ponieważ nie mam quattro może się zdecyduj w końcu co masz... 17 z rantem, bez mocnego obniżenia będzie wyglądać bardzo słabo, jeśli masz standardowy zawias to 18 cali będzie tak samo komfortowe jak standardowe 17', a na pewno bardziej komfortowe niż mocno naciągniete 17 cali, gdzie musisz mieć wysokie ciśnienie
Raffaello_78 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 już się poprawiam zdecydowanie mam FWD ...niestety a wracając do felg to dzisiaj upatrzyłem coś takiego http://www.topcarblog.ch/wp-content/uploads/audi-rs4-avant-rs6-rims-11.jpg jak Wam się to podoba ...mówisz że 18 z oponą 225/40 będzie podobnie komfortowa do 225/45R17?????[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 00:31_________________________________________________te ze zdjęcia to 20 cali ale znalazłem identyczne w 18
benoos Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 ja mam 235/35/19 felga 8,5 cala, na standardowym zawieszeniu, różnica między 17 a 19 jest taka, że felga jest szersza i bardziej ciągnie w koleinach, na dziurach raczej różnica niewyczuwalna, no może na poprzecznych nierównościach (odcięty asfalt itp.) wydaje mi się, że mocniej wali, ale ja zawsze zwalniam przed takimi przeszkodami, więc bez stresu tak to wygląda, rewelacji nie ma bez gleby http://republika.pl/benoos/audi4.jpg http://republika.pl/benoos/audi1.JPG ta felga co pokazałeś jest świetna, od RS6 C6, w oryginale piekielnie droga, uważaj na tandetne podróbki
Raffaello_78 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 no powiem Ci że podoba mi się :gwizdanie: kusicie wszyscy i skończy się na 19 calach o tych felgach co Ty masz też myślałem w polerce one są w 18 też chyba i też jest mega dużo podróbek chińskich te o których mówię to koleś chce sprzedać za 3500 za 4szt też mi to dziwne ale pisałem do niego i napisał że oryginalne
Pawlo 2004 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 już się poprawiam zdecydowanie mam FWD ...niestety a wracając do felg to dzisiaj upatrzyłem coś takiego http://www.topcarblog.ch/wp-content/uploads/audi-rs4-avant-rs6-rims-11.jpg jak Wam się to podoba ...mówisz że 18 z oponą 225/40 będzie podobnie komfortowa do 225/45R17?????[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 00:31_________________________________________________te ze zdjęcia to 20 cali ale znalazłem identyczne w 18 Te felgi to najpiękniejsze felgi jakie Audi wypuściło, kupiłem takie 8,5Jx19EH2 ET35 firmy WSP Italy jedynej sensownej podróbki, leżą w garażu w PL i czekają na moje nowe autko bo do B6 ich nie upchnę Polecam ten wzór bo jest zajebi*** a zakładając 18" z oponą 225 to różnicy nie odczujesz jeśli zakupisz koła 17" i naciagniesz takie same opony 225 Tak więc polecam 18" i na pewno nie bedziesz żałował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się