Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Czytałem ostatnio na forum, że ciśnienie atmosferyczne gra wielką rolę w hamowaniu auta. Cwaniacy czasami regulują ciśnienie odbierane przez hamownie, żeby wyniki po chipie były lepsze niż na prawdę są. Czy może mi ktoś to dokładnie wytłumaczyć? Tutaj np jest wykres jakiegoś samochodu (nie wiem jakiego) zrobionego przez firmę sportchip w Irlandii. Chciałem się do nich wybrać niedługo na chipa ale z tego co widzę, to coś kombinują: Zobaczcie jaka jest różnica w ciśnieniach przed i po programie. Pojechałbym do nich i wtedy zapytał dokładnie tylko muszę wszystko wiedzieć, jakie ciśnienie to jest norma itp itd także poświęćmy ten topic 'ciśnieniom na hamowni'
Jarol Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Ciężko powiedziec jakie powinno być cisnienie, w Polsce najniższe jakie zanotowano to 965hPa a najwyższe to ponad 1050hPa, przeważnie jest to przedział miedzy 980 a 1020hPa. Tak czy inaczej jak auto jest hamowane w ten sam dzień przed i po modyfikacji to ciśnienie powinno być praktycznie takie samo na obu wykresach.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Hmm, myślę, że pojadę do tego tunera i zrobię program, wydaje się jednak najodpowiedniejszym w tym kraju. Podobno wysyła program do kogoś w PL i mu przerabia, mi to nie przeszkadza jeśli ten ktoś w PL się zna na rzeczy... Ale to ciśnienie to bardzo podejrzane
Tomson Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Dla mnie koleś jest MEGA PAJACEM nie wiem czy ma pojęcie o softach, ale odnoszę dziwne wrażenie, że nie.. skoro celowo zaniża serie zresztą te przyrosty raczej słabe jak patrze po wykresach od niego
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Zauważ też to, że on pracuje w Irlandii... A tutaj każdy Irol jak tylko dostanie wydruk z hamowni i cyferki większe o parenaście kuniuf to już jest wniebowzięty... Ja bym pojechał na testa tylko, niech shamuje auto, zrobi program a jak ciśnienie będzie się różniło to wtedy mu powiem co o nim myślę i albo zmienia albo chce serie z powrotem i nie płacę ani grosza
fayera Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Ale wytłumacz mu wszystko przed,po to aby pózniej zdziwiony nie był. \Najlepiej wytłumacz mu na papierze
Tony Stark Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Zauważ też to, że on pracuje w Irlandii... A tutaj każdy Irol jak tylko dostanie wydruk z hamowni i cyferki większe o parenaście kuniuf to już jest wniebowzięty... Ja bym pojechał na testa tylko, niech shamuje auto, zrobi program a jak ciśnienie będzie się różniło to wtedy mu powiem co o nim myślę i albo zmienia albo chce serie z powrotem i nie płacę ani grosza moim zdaniem bardzo dobry pomysl
Kolkov Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 z ciekawości wszedłem na stronę tego tunera i faktycznie wałek z ciśnieniem jest ostry Megane Coupe 1.9dCi BMW 525i Peugot 307 HDi
fusse Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 pytanie,czy to cokolwiek wnosi te cisnienie... jak dla mnie to roznice kompletnie nie majace wplywu na wynik, a napewno nie taki wplyw by widocznie poprawic wynik . niech ktos z doswiadczeniem wypowie sie.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Ale jak może być ciśnienie 998 a za 2 godziny 1020?
virus Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 poprawne ciśnienie to podstawa, koleś po prostu oszukuje ludzi zaniża strasznie serie. Na ostatnim wykresie widać że z autem nie zrobił nic wpisał tylko ciśnienie 1020 a przy 2 pomiarze wpisał 998, ten tuner to ładny oszust !!!
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Okej, tutaj macie jeszcze wykresy innego tunera tylko tutaj w ogóle ciśnienia nie ma i jakieś dziwne te krzywe.. : 2006 vw golf 20tdi 140 Stage 1 and Stage 2 90 tdi with upgraded injectors VAG PD 105 VAG PD130 Co myślicie? Bo mi się za bardzo nie podobają :/
Thom4s Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Mateusz, chyba sam sobie już na to pytanie odpowiedziałeś. W Irlandii nie ma dobrych fachowców.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Też tak myślę, dziwi mnie tylko podniecenie Iroli bo tego ChippedIRE tak zachwalają jakby to nie wiadomo jaki dobry tuner był, ale coś mi się nie wydaję, żeby tak było....
variocustoms Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 tak sobie przypomniałem, że miałem virusa robionego u Rogala i wykresik, ciśnienie praktyczne to same przed modem i po modzie więc ten kombinator z IRL to masakra http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=52320.0
Tony Stark Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Też tak myślę, dziwi mnie tylko podniecenie Iroli bo tego ChippedIRE tak zachwalają jakby to nie wiadomo jaki dobry tuner był, ale coś mi się nie wydaję, żeby tak było.... to co robi chippedIre jest jeszcze gorsze moim zdaniem niz sportchip Tamten moze i kombinuje z ciosnieniem ale mapy w miare ladnie wygladaja a te z chippedIrle to juz totalna pomylka podjedz do Grzeska w sportchip umow sie na wirusa, jak bedzie kombinacja z cisnieniem powiedz mu co jest grane i jak sie nie spodoba to ma wgrac serie a za usluge nic nie zaplacisz
Yaqb Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Mlody Rafal ma racje, a tak wogole to ciekawe czy masz faktycznie te 180 kucy??
kadafi Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 http://sportchip.ie/img/wykresy/nowe/AudiA6.jpg i kolejny wykres od pana G
Młody_drog Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 ten akurat wydaje się OK, tylko ta temperatura coś nie tak... Ale może jakiś błąd po prostu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się