Artur82 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam! Moj problem jest nastepujacy...dzis na rozgrzanym silniku postawnowilem pociagnac swoja audike powyzej 4200, no i zonk...jak przekroczylo 4200obr na 3biegu odczucie bylo takie ze auto przestalo ciagnac do przodu...tak jakby turbina sie wylaczyla...wiec mu odpuscilem... ...pozniej turbina sie nie zalaczyla dopiero po przekreceniu na nowo stacyjki... Wiem ze napiszecie zapnij VAG`a i zrob logi ale nie potrafie tego... ...moze podpowiedziec co to moze byc PS. dodam ze do 4200ciagnie jak szalona
SotoM Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 to jedź do kogoś kto potrafi... przyczyny mogą być różne. tylko kwestia gdzie szukać - w paliwie czy w powietrzu... podłącz to pod komputer ,może jakimś błędem sypnie...
fayera Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Identyczny problem wczoraj omawiany.I też powyżej 4200rpm. Prawdopodobnie turbo do czyszczenia ale najlepiej najpierw vag[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 13:31_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184904.msg2169672#msg2169672 sory powyżej 4000
Artur82 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 dodam ze jeslki ciagne go z 1 i gazu dodaje stopniowo na drugim biegu tez i na trzecim identycznie to sie nc nie dzieje caly czas ciagnie
michcio1985 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 kolego a czego ty sie spodziewasz w tdi przy 4200 obr???? że druga turbina sie włączy? najpierw poczytaj w jakim przedziale masz dostępną moc i moment obrotowy.powyżej 4000 obr nie ma już nic w dieselkach. co do wyłączenia turbiny,to auto wchodzi w tryb awaryjny bo przez kilkanaście sekund ECU rejestruje przeładowanie.poganiaj autem przez tydzień dynamicznie i powinno pomóc.
Maraas Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 4200 to trochę katowanie biednego dieselka ps. to nie benzyna i do 6000 go nie wciągniesz max moc masz przy 4000 więc nic dziwnego że powyżej zaczyna słabnąć
TDIrek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Klasyczny notlauf turbo do czyszczenia ale najpierw logi
Artur82 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 u mnie jest taki blad: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent czyli tez turbinka do czyszczenia ma sie rozumiec tak??
badboy Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 dodam ze jeslki ciagne go z 1 i gazu dodaje stopniowo na drugim biegu tez i na trzecim identycznie to sie nc nie dzieje caly czas ciagnie na tych biegach wszystko dzieje się za szybko i tego po prostu nie odczujesz ;-) dopiero na 4 biegu zapewne odczułeś. rozwinięcie Twojego błędu: 17965 - P1557 - 462D - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania. Prawdopodobnie szwankuje zaworek N75 ale trzeba to sprawdzić bo może być problem gdzie indziej na rurach powietrznych lub podciśnieniu - generalnie trzeba sprawdzić działanie całego układu od turbo (kierownice) po kolektory. Usterka wiele razy opisywana na forum lecz przyczyn może być również sporo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się