Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APU] centralny zamek problem - sama sie zalancza i non stop otwiera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:kwasny: Witam, kolegów:)

otóż mam pewien bardzo ale to bardzo dziwny i za razem priorytetowo wymagajacy naprawy problem polegajacy na tym ze:

centralny zamek sam sie zalacza nawet gdy auto jest zamkniete z pilota. stoi sobie stoi i po jakims czasie sie zalaczy i swiruje - caly czas go otwiera, zeby bylo jasne to nie zamyka i otwiera tylko non stop prubuje otworzyc najpierw pomyslalem sobie ze to pompka paliwa i taki tez byl temat ale juz wiem ze 100% centralka wiec poprawilem temat:)wogole glupio sie zaczelo bo poplynalem juz dzisiaj prawie 400zl :/ poniewaz zanim obczailem ze tak swiruje zdazyla mi przez noc wydusic akumulator do zera a ze byl i tak za maly (wstawiony od innego auta bodajze 45-tka) a powinna byc 62-ka pojechalem i kupilem nowy... jak juz zauwazylem o co loto to teraz stoi w garazu ale odlaczylem klemy:/ czy macie ciekawe pomysly co to moze byc ? moze jakis przekaznik od centrali?

czekam na pomysly

[popraw temat bo poleci do kosza] - schiller

temat poprawiony

Opublikowano

Zwarcie, tylko gdzie.

Sprawdź, przekaźnik pompy paliwa, czy nie skleiło go.

Może jakieś odcięcie pompy zaczyna świrować i podaje prąd na pompę.

Opublikowano

mam 2 pomysly:

1. przekaznik jakis padl

2. pompka centralnego zamka padla

myslicie ze to mozliwe?[br]Dopisany: 24 Listopad 2007, 12:44 _________________________________________________dzis wymienilem pompke na nowa - D U P A[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 18:00 _________________________________________________haha! :dance: juz nie musze odlanczac klemy i zanim zostawie auto na parkingu latac z kluczykiem 10:D wyciagnalem oba bezpieczniki od centralki:C apropo bylem u mechanika i powiedzial ze nie ma poejcia co to... i dalej d*pa :(

Opublikowano

W/g mnie to przewód od otwierania gdzieś dostaje cały czas mase. Masz centralny sterowany alarmem? Może alarm coś świruje i podaje cały czas mase na otwieranie? Jeśli działa centralny to pompka raczej jest ok.

pozdro

:audi: :th:

Opublikowano

tak mam centralny sterowany alarmem[br]Dopisany: 28 Listopad 2007, 08:59 _________________________________________________Odkopuje stary temat:) temat stary ale awaria nie usunieta, bo nikt nic madrego nie wymyslil! :):kox: a wiec sprawa ma sie tak ze wlasnie pogina do mnie z krakowa przekaznik ktory mam zamiar wymienic - na slepo:) - czyli ze nie sprawdzalem czy popsuty ale juz teoretycznie nie ma innej opcji poza jedna ale to zaraz... no wiec posprawdzalem czy nie ma jakiejs zwary przy pompce w drzwiach itd itd, pompka jest ok... no wiec coz: ) zamowilem przekaznik...:) i tutaj wlasnie maly zonk, bo bardzo mila pani Kasia z krakowa powiedziala mi cos strasznego: nie wiem czy pan wie ale to moze byc tez jakis sterownik w dupe mac co to jest przy pompce i co kosztuje 1300zl:) az mi sie cieplo zrobilo... wiec gadac mi to szybko i bez bicia :wink: czy to moze faktycznie byc to ustrojstwo?:/ jak moze to moze lepiej nie piszcie bo nie zasne...:) haha! pozdro

Opublikowano

raz sie spotkalem z otwierajacym zamkiem, przyczyna byla prozaiczna, zwarcie robil zamek przy dzwiach (vag pokazal blad), auto bylo po dzwonie, czego wlasciciel nie wiedzial, zobacz vagiem czy nie wywala jakis bledow z centralnego zamka,

Opublikowano

Thursday, 21 February 2008, 16:54:18

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17973 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1565 - 35-00 - Please Register/Activate

17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1559 - 35-00 - Please Register/Activate

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Thursday, 21 February 2008, 17:07:40

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8L0 862 257 K

Component and/or Version: ZV-Pumpe, Funk D05

Software Coding: 12864

Work Shop Code: WSC 06335

3 Faults Found:

01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)

29-00 - Short to Ground

01389 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-00 - Please Register/Activate

00955 - Shareware Version. To Decode all DTCs

09-00 - Please Register/Activate

---------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

wrzuc bledy do odpowiedzniego dzialu ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...