150PS Opublikowano 22 Listopada 2007 Opublikowano 22 Listopada 2007 Witam, kolegów:) otóż mam pewien bardzo ale to bardzo dziwny i za razem priorytetowo wymagajacy naprawy problem polegajacy na tym ze: centralny zamek sam sie zalacza nawet gdy auto jest zamkniete z pilota. stoi sobie stoi i po jakims czasie sie zalaczy i swiruje - caly czas go otwiera, zeby bylo jasne to nie zamyka i otwiera tylko non stop prubuje otworzyc najpierw pomyslalem sobie ze to pompka paliwa i taki tez byl temat ale juz wiem ze 100% centralka wiec poprawilem temat:)wogole glupio sie zaczelo bo poplynalem juz dzisiaj prawie 400zl :/ poniewaz zanim obczailem ze tak swiruje zdazyla mi przez noc wydusic akumulator do zera a ze byl i tak za maly (wstawiony od innego auta bodajze 45-tka) a powinna byc 62-ka pojechalem i kupilem nowy... jak juz zauwazylem o co loto to teraz stoi w garazu ale odlaczylem klemy:/ czy macie ciekawe pomysly co to moze byc ? moze jakis przekaznik od centrali? czekam na pomysly [popraw temat bo poleci do kosza] - schiller temat poprawiony
szogun0 Opublikowano 22 Listopada 2007 Opublikowano 22 Listopada 2007 Zwarcie, tylko gdzie. Sprawdź, przekaźnik pompy paliwa, czy nie skleiło go. Może jakieś odcięcie pompy zaczyna świrować i podaje prąd na pompę.
150PS Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Opublikowano 27 Listopada 2007 mam 2 pomysly: 1. przekaznik jakis padl 2. pompka centralnego zamka padla myslicie ze to mozliwe?[br]Dopisany: 24 Listopad 2007, 12:44 _________________________________________________dzis wymienilem pompke na nowa - D U P A[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 18:00 _________________________________________________haha! juz nie musze odlanczac klemy i zanim zostawie auto na parkingu latac z kluczykiem 10:D wyciagnalem oba bezpieczniki od centralki:C apropo bylem u mechanika i powiedzial ze nie ma poejcia co to... i dalej d*pa
neever Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 W/g mnie to przewód od otwierania gdzieś dostaje cały czas mase. Masz centralny sterowany alarmem? Może alarm coś świruje i podaje cały czas mase na otwieranie? Jeśli działa centralny to pompka raczej jest ok. pozdro :th:
150PS Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 tak mam centralny sterowany alarmem[br]Dopisany: 28 Listopad 2007, 08:59 _________________________________________________Odkopuje stary temat:) temat stary ale awaria nie usunieta, bo nikt nic madrego nie wymyslil! a wiec sprawa ma sie tak ze wlasnie pogina do mnie z krakowa przekaznik ktory mam zamiar wymienic - na slepo:) - czyli ze nie sprawdzalem czy popsuty ale juz teoretycznie nie ma innej opcji poza jedna ale to zaraz... no wiec posprawdzalem czy nie ma jakiejs zwary przy pompce w drzwiach itd itd, pompka jest ok... no wiec coz: ) zamowilem przekaznik... i tutaj wlasnie maly zonk, bo bardzo mila pani Kasia z krakowa powiedziala mi cos strasznego: nie wiem czy pan wie ale to moze byc tez jakis sterownik w dupe mac co to jest przy pompce i co kosztuje 1300zl:) az mi sie cieplo zrobilo... wiec gadac mi to szybko i bez bicia czy to moze faktycznie byc to ustrojstwo?:/ jak moze to moze lepiej nie piszcie bo nie zasne... haha! pozdro
dark79 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 raz sie spotkalem z otwierajacym zamkiem, przyczyna byla prozaiczna, zwarcie robil zamek przy dzwiach (vag pokazal blad), auto bylo po dzwonie, czego wlasciciel nie wiedzial, zobacz vagiem czy nie wywala jakis bledow z centralnego zamka,
150PS Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 Thursday, 21 February 2008, 16:54:18 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17973 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1565 - 35-00 - Please Register/Activate 17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-00 - Please Register/Activate 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Thursday, 21 February 2008, 17:07:40 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8L0 862 257 K Component and/or Version: ZV-Pumpe, Funk D05 Software Coding: 12864 Work Shop Code: WSC 06335 3 Faults Found: 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01389 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-00 - Please Register/Activate 00955 - Shareware Version. To Decode all DTCs 09-00 - Please Register/Activate ---------------------------------------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się