seba132 0 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 witam jak w temacie ,czy idzie wymienić kompletny napinacz paska wieloklinowego bez rozbierana całego przodu,mechanik twierdzi ze wystarczy wyjąc alternator i jest dostęp Wymieniał już ktoś bez rozbierania pasu przedniego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 spokojnie idzie to zrobić, trochę sprytu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio 0 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 ja zdejmowalem przod zeby wymienic ten napinacz.i tobie tez radze tak zrobic.ze zdjeciem przodu zajmie ci to mniej czasu niz niz bez sciagania.i rak nie musisz wyginac w 10 miejscach :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 danisz, ciezko jest bo zeby wymienic ten napinacz musisz odkrecic wisko, a jak wiadomo nei ma tam za wiele miejsca. proponuje zdjac zderzak i chlodnice wymoncic bez sciagania lamp i pasa przedniego. Ale wybor nalezy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba132 0 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 hm.....chyba bez demontażu lamp sie nie obejdzie żeby zdjąć. A samej chłodnicy nieda sie odchylić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 seba pisze Ci co i jak a Ty dalej pytasz. Sciagasz zderzak, mozesz sprobowac odpiac tylko gorny przewod od chlodnicy i odchylic ale radze spuscic plyn i wypiac ja cala. Dalej odkrecasz wentylator, wisko i juz masz dostep do napinacza. Nie uszkodz wisko tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxsimus 0 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Niedawno wymieniałem ten napinacz. Dało rade bez ściągania przodu i wcale dużo się nie namęczyłem. Jak już odkręcisz i wyciągniesz alternator to z resztą nie powinno być kłopotu. Wisko przykręcone jest jedną śróbą imbusem i ściągać go całkowicie nie trzeba wystarczy odkręcić i odchylić. Pozdr P.S. seba132 ile dałeś za napinacz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba132 0 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 napinacz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=271927158 zobaczymy co to warte[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 04:51 _________________________________________________Panowie opanowane wcale nie trzeba dematowac przodu wystarczy wymatowac alternator i już jest dojście najgorsze w tym wszystkim jest zablokowanie tego wiska ,żeby odkrecic go ale poszło koszt robocizny 00zł w warsztacie wołali 250zł dwie godziny w garażu pozdrawiam i dziękuje serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Podejrzanie tani ten napinacz, ja za swój płaciełem 380 zł po zniżkach... dałem się zrobić w konia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba132 0 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 Ja jestem zadowolony wszystko tak jak na fotach cena przystępna oryginalny :drool: serwisowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danisz_ 0 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 ładny ten napinacz, i tani. ja dałem 316 zeta, też ori. nigdzie nie było zamiennika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Napinacz w ASO to cos kolo 320PLN a w sklepach za ten sam wolaja 380PLN to jest chore! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss_222 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 kolego seba 132 jak zoblokowałes to wisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba132 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam śmiesznie to zabrzmi, ale kołkami z drewna popodbijałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss_222 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a ja się męcze juz dzien i nie moge odkrecic tej sruby imbusowej co trzyma wisko pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1 i czy napewno jest tam lewy gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a ja się męcze juz dzien i nie moge odkrecic tej sruby imbusowej co trzyma wisko pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1 i czy napewno jest tam lewy gwint? Akto powieedział że lewy ....jest to normalny prawy gwint i odkręca się go w lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiczka 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Lewy gwint( czyli odkręca się śrubę w prawo) jest na śrubie mocującej samą rolkę napinacza. Wszystkie inne odkca się normalnie w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss_222 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 kolego ja wiem na na rolce paska wieloklinowego śruba ma lewy gwint:) a mi chodzi o śróbe od wiska jes ona od srodka silnika jest na klucz imbusowy 8 i jedni piszą że ma lewy gwint a inni ze prawy ja sie mecze juz dzien i dalej nie wiem w która strone sie ja odkręca. jesli ktos to juz wymieniał to bardzo prosze o udzielenie mi tej informacji z góry dziekuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 śruba od visco ma normalny PRAWY gwint, ty stojąc przed samochodem wkładasz klucz w śrubę tak jakby od strony kabiny wiec obracasz nim zgodnie z ruchem wskazówek zegara patrząc od strony przodu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss_222 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 dzięki kolego jutro tak będe krecił mam nadzieję że mi sie to uda zrobić dziekuje ża informacje pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się