kamilosss23 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Silnik nagle przestal chodzic na wszystkich cylindrach,chodzi chyba na 2 lub 3. Nie wiem jaka moze byc przyczyna. Wymienilem swiece i kable i dalej ten sam problem...jezeli ktos wie jaka moze byc tego przyczyna,to prosze o pomoc...
spawacz1 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 :cool1:kolego to nie trabant nie kupój na ślepo tylko do dobrego mechanika pod komputer ale dobrego a nie bublarza bo potem tylko mogą wyjśc większe koszta pierwsze co to VAG!
ROBERT Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 A jeżeli masz [b6] z silnikiem 1.6 to oznaczenie ma [ALZ] a nie [ARM]
kamilosss23 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Podlaczalem pod VAG i wyszly takie bledy: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 008 - Implausible Signal 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
wojtek79 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Tak na szybko to nie wiem co poradzić , może chociaż napisze co to oznacza po polsku: 17831 P1423 System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – przepływ za słaby 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
kamilosss23 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja wiem co oznaczaja tekody,bo mam tabelke kodow po polsku...wymienilem dzisiaj kable od swiec na nowe i dalej ten sam problem...prawdopodobnie cewka siedzi auto na dniach trafi do mechanika,bo sam to raczej nic nie zrobie...
ROBERT Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Proponowałbym przyjrzeć się pompie SAI i wszystkim elementom wtórnego wtrysku powietrza
daciek1 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Miałem kiedyś podobne błędy. Wymieniłem świece, wlałem środek do czyszczenia wtryskiwaczy i pomogło. Poza tym przepływomierz miałe walnięty i też wymieniłem. A tu opis błędu ze strony ross-tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768
kamilosss23 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 pomoze ktos? jak myslicie co jest przyczyna? nie chce narazie dawac auta do mechanika,chcialbym sam to naprawic bo to moze byc prosta przyczyna...tylko jaka??? kable od swiec wymienilem na nowe,iskry nie ma na 2 i 3 cylindrze...pomozecie?
ROBERT Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Jakby co miałbym taką cewkę 032 905 106 E , ORI , używaną ale w 100% sprawną wyjętą z paździocha o oznaczeniu [ANA] ( to praktycznie to samo co [ALZ] ) :gwizdanie:
kamilosss23 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 A jednak to byla cewka po wyjeciu cewki okazalo sie,ze byla w niej mala eksplozja. Po wymianie na nowa auto chodzi jak nalezy...
moskal Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 A jednak to byla cewka po wyjeciu cewki okazalo sie,ze byla w niej mala eksplozja. Po wymianie na nowa auto chodzi jak nalezy... wisisz maciejekowi i mnie po butli JD :naughty: :naughty:
wladca_pierscieni Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 a co z błędem 18731 wczoraj mi wyskoczył ale wykasowałem zobaczymy co sie będzie działo dodam ze miałem tez padnięta cewkę ale to z 2 lata temu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się