mystic.pl Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Mówisz, że aso pozwala na takie modyfikacje czy będziesz u nich robił remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Robię to w porozumieniu z ASO, bez utraty gwarancji. ASO ma do takich zadań swojego człowieka, który m.in rozwiązuje skomplikowane problemy na ich zlecenie. Dziś go poznałem. Michał robi kilka Fordów tygodniowo i ma ogromne pojęcie o elektronice silników. Rozmawiałem z nim m.in. o silnikach i wpadkach AUDI w ostatnim czasie i jest dobrze obcykany w temacie. Siedzi na racingforum Dziś po 2800 km wymieniony olej i filtr w ASO. W przyszłą środę jadę do Michała i będę się przyglądał jego pracy. W planach m.in. wypad na "lotnisko" chociwel na "testy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No to czekamy na wykresik w nast tyglu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Autko nawet całkiem fajnie śmiga, pomiary rozpędu do 100km/h były nieudane, to zadługo się ślizgałem na starcie, to za późno/za wcześnie bieg wrzuciłem, będę musiał poćwiczyć. Wszystkie pomiary były rzeczywiste, tzn. na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 całkiem całkiem to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Autko nawet całkiem fajnie śmiga, pomiary rozpędu do 100km/h były nieudane, to za długo się ślizgałem na starcie, to za późno/za wcześnie bieg wrzuciłem, będę musiał poćwiczyć. Wszystkie pomiary były rzeczywiste, tzn. na drodze No kolego, jak kupowałem Tourana, to byłem na jeździe próbnej w Fordzie, nie było najgorzej, ale nie kupiłem, bo na jeździe próbnej i Mondeo i S-Max zszokował mnie słabymi osiągami w stosunku do kilkunastu innych jazd próbnych innych marek (jedynymi warunkiem był diesel i nadwozie kombi lub minivan), sprzedawca Forda mówił, że testowy S-Max ma dopiero 5 tysięcy przebiegu i się z czasem poprawią, ale nie przekonał mnie za bardzo, przecież wszystkie testówki miały taki lub nawet mniejszy przebieg, do tego jak zadzwoniłem do Rogala, a ten powiedział, że tdci bez programu przydymia, i on żadnego Forda nie dotknie, i że mam zapomnieć, jeśli chcę spokojnie żyć. A u Ciebie jak z kominem, na 6 biegu, 70 km/h i gaz w wycieraczkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Na 6 biegu przy 60kmh to chyba zabójstwo, musi mieć minimum 80. Jaki dokladnie motorek testowales w mondeo / smaxie? Probowales może 2.2tdci 200KM, te po programie smigaja pięknie Teksty typu "jak chcesz spokojnie żyć to zapomnij o Fordzie" do mnie nie przemawiają Śmieszy mnie takie podejście ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Na 6 biegu przy 60kmh to chyba zabójstwo, musi mieć minimum 80. Jaki dokladnie motorek testowales w mondeo / smaxie? Probowales może 2.2tdci 200KM, te po programie smigaja pięknie Teksty typu "jak chcesz spokojnie żyć to zapomnij o Fordzie" do mnie nie przemawiają Śmieszy mnie takie podejście ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Testowałem na jeździe próbnej stare modelowo Mondeo 2.2 175KM i aktualne S-Max 2.0 163 KM, bo tylko takie mieli. Tak się zastanawiam nad tymi całymi fordami, bo mam je przed oczyma, bo to kawał samochodu za małe pieniądze (mówię o nowych), czemu moje wrażenie było takie... mało dynamiczne i powiem Ci, że faktycznie coś w tym jednak jest, Twój wykres to potwierdza, PRZECIEŻ TWOJE AUTO FABRYCZNIE NIE TRZYMA SERII !!! A ja wszystkie moje dotychczasowe Audi i VW, które hamowałem miały zawsze więcej niż seria (nawet po 10 KM). Więc coś w tym jednak jest. Poza tym czytaj uważnie bo ja napisałem (cytaty): "do tego jak zadzwoniłem do Rogala, a ten powiedział, że tdci bez programu przydymia, i on żadnego Forda nie dotknie, i że mam zapomnieć, jeśli chcę spokojnie żyć." oraz "A u Ciebie jak z kominem, na 6 biegu, 70 km/h i gaz w wycieraczkę?" a Ty piszesz że (cytaty): "Teksty typu "jak chcesz spokojnie żyć to zapomnij o Fordzie" do mnie nie przemawiają" oraz "Na 6 biegu przy 60kmh to chyba zabójstwo, musi mieć minimum 80" więc ja piszę o chipowaniu Forda i prędkości 70, a Ty piszesz o czymś innym... Jeśli możesz to SPOKOJNIE I RZECZOWO odpowiedz, na moje pytanie: czy jak jedziesz na 6 biegu, 70 km/h i gaz wciśniesz do podłogi, to czy dymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 A w jaki sposob hamowales swoje autka? Na rolkach czy w warunkach rzeczywistych? W odpowiedzi ma twoje pytanie - nie dymi. Uważasz ze cos z fordem jest nie tak jeśli chodzi o dynamikę bo mój egzemplarz "nie trzyma serii"? Dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Teksty typu "jak chcesz spokojnie żyć to zapomnij o Fordzie" do mnie nie przemawiają Jakbyś był mechanikiem i przyszło by Ci naprawiać forda i np. vaga to możne by przemówiło. Do mnie poronione rozwiązania forda nie przemawiają,masters już od dawna żadnego forda za bramę nie wpuszcza,rogal widzę to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Nie jestem mechanikiem, mam Forda i żyje spokojnie. PS.a poronione rozwiązania Audi typu BLB, bezstopniowy multitronik, 2.5tdi oraz inne bolączki 3.0TDI z lat 2004-2005 przemawiają do ciebie? Dlaczego jest taki duży popyt na silniki do audi z lat 2004-2006? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Wole vaga i spaprane silniki niż forda Tam spaprane są tylko silniki w fordzie wszystko jest spaprane,zreszta wystarczy popatrzeć na ceny używanych fiordow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 No tak.. skoro uważasz, ze w "Fordzie" wszystko jest spaprane to nie ma sensu polemizować Nie patrz na ceny używanych fordow, pilnuj audi, te napewno bedą niedługo rosnąć z wiekiem A tak ma serio.. Nowy sredmi smax ok 110tys zł, 5 latek 40-50tys Nowe srednie A4 160tys , 5 lat 60 tys zł Auta tracą na wartości, to nie jest inwestycja tylko pasywo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Nie jestem mechanikiem, mam Forda i żyje spokojnie. PS.a poronione rozwiązania Audi typu BLB, bezstopniowy multitronik, 2.5tdi oraz inne bolączki 3.0TDI z lat 2004-2005 przemawiają do ciebie? Dlaczego jest taki duży popyt na silniki do audi z lat 2004-2006? To prawda, że VW wyprodukował kilka niedopracowanych konstrukcji, ale to jeszcze jakoś da się naprawić i o tym zapomnieć. A we fordzie wszechobecna korozja JEST TAK NAPRAWDĘ NIE DO NAPRAWY (wiem, wiem, maskują to w serwisach w ramach gwarancji ale to leczenie syfa pudrem)... poza tym spójrzcie na klasę compact produkowaną do 1992 roku i dla przykładu na Allegro dziś jest na sprzedaż 801 golfów w rocznikach do 1974-1992 i 170 escortów w rocznikach 1969-1992, więc jakoś tej jakości po latach za bardzo nie widać..., nie wspomnę o niesłychanie archaicznym silniku 1.3 endura, czy dieslach 1.8, choć przyznam, że w dzisiejszych fordach imponują mi małe ceny finalne nowych samochodów. Jak oni to robią, że upust na nowe auto może wynieść np. 15.000 zł.?, z tym się nie spotkałem w żadnym salonie innej marki produkowanej w D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Sorry myślałem o autach jakie robi sie dziś... Legendarnosc audi 80 i golfa 2 to mocny argument ale nijak ma sie do terazniejszych furmanek Dziś Ford przy pomocy takich modeli jak smax bardzo cieżko walczy o klientów segmentu premium, wymagających dużych rozmiarów i nie stać go na wpadki, do tego daje super stosunek cena/jakosc A np vw jedzie na opinii legendarnego golfa II czy passata z tamtych lat i 1.9tdi Porównaj sobie jakość i żywotność b5 do b7 Ja po ok 130tys km wymienialem wyłącznik od świateł bo wstyd bylo z takim jeździć Takie jest moje zdanie Sam jestem fanem marki AUDI i uwielbiam te samochody, natomiast nie oślepłem i doceniam tez ciekawe pomysły innych producentów, bez uprzedzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Sorry myślałem o autach jakie robi sie dziś... Legendarnosc audi 80 i golfa 2 to mocny argument ale nijak ma sie do terazniejszych furmanek Dziś Ford przy pomocy takich modeli jak smax bardzo cieżko walczy o klientów segmentu premium, wymagających dużych rozmiarów i nie stać go na wpadki, do tego daje super stosunek cena/jakosc A np vw jedzie na opinii legendarnego golfa II czy passata z tamtych lat i 1.9tdi Takie jest moje zdanie No coś w tym jest..., ale jak zawsze jest jakieś ale..., ja się nie zdecydowałem na forda i tyle, wtedy rozeszło się o wrażenie kiepskiej mocy tych samochodów, a dziś...?, po czasie widzę że mój Touran śmiga aż miło, i nie mam z nim żadnego problemu, może oprócz webasta, które nieraz jak jest tak poniżej -15 stopni C i stoi na dworze, to nieraz nie chce się odpalić za pierwszym razem, muszę wtedy zgasić samochód i zapalić jeszcze raz, wtedy już jest ok. Ponoć to wina słabego (nietrafionego) akumulatora, nawet podmieniłem na ten z A4, nie pomogło, więc dałem sobie spokój, bo to kilka dni w roku, a myślę, że to błąd w oprogramowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Tez zastanawiałem sie nad touranem ale jest sporo mniejszy No i mnie z kolei nie przekonały diesle vw Do tego wysoka cena, ile dales za swoje cudo i w jakiej wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Tez zastanawiałem sie nad touranem ale jest sporo mniejszy No i mnie z kolei nie przekonały diesle vw Do tego wysoka cena, ile dales za swoje cudo i w jakiej wersji? Mamy inne potrzeby, S-Maxa jeszcze bym zniósł, Mondeo było przerażająco "krowie" więc odpadło od razu, jeśli chodzi o Tourana mam 2.0TDI 140KM 7-os. z homologacją ciężarową (mam swoją firmę), i nie mam z nim najmniejszych problemów, kosztował dużo za dużo, pali mało, jedzie zawsze, ciągnie dobrze, mam lepsze ASO niż forda u mnie, bo mnie znają..., i widzę że mamy inne potrzeby, bo mnie wielkość raczej odstrasza, niż zachęca, przez to nie mam np. A6, Viano, Sharana, czy autosana... hehe, rozdmuchanie gabaryty to w dzisiejszych czasach nie zaleta, a raczej wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Sam jestem fanem marki AUDI i uwielbiam te samochody, natomiast nie oślepłem i doceniam tez ciekawe pomysły innych producentów, bez uprzedzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
źrebak Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Mamy inne potrzeby, S-Maxa jeszcze bym zniósł, Mondeo było przerażająco "krowie" więc odpadło od razu, przecież S-Max jest większy od Mondeo jeśli chodzi o Tourana mam 2.0TDI 140KM 7-os. z homologacją ciężarową (mam swoją firmę), i nie mam z nim najmniejszych problemów, kosztował dużo za dużo, pali mało, jedzie zawsze, ciągnie dobrze no.. brzmi jak prawdziwy pancerwagen :> mam lepsze ASO niż forda u mnie, bo mnie znają..., i widzę że mamy inne potrzeby, bo mnie wielkość raczej odstrasza, niż zachęca, wygodne zapakowanie się w auto z pełną rodzinką na pokładzie mnie natomiast zdecydowanie zachęca, prowadzimy dość aktywny tryb życia, wspólne wyjazdy co weekend i tutaj wielkość auta zdecydowanie pomaga co do twoich potrzeb - ja nie staram się przekonać Ciebie, ż S-MAX to lepszy wybór niż TOURAN. Dokonałeś takiego wyboru jaki uznałeś za najlepszy. Natomiast rzekome słabe osiągi silnika w S-MAX-ie, nietrzymanie serii - uważam za argumenty słabe. Odchyłka 2-3% traktowana jest jako norma i niejako standard przy dzisiejszej elektronice ,która ma setki faktorów korekcyjnych. Wracając do twojej wcześniejszej wypowiedzi dymienie jest prawie zawsze oznaką niesprawnego silnika (jego osprzętu). hehe, rozdmuchanie gabaryty to w dzisiejszych czasach nie zaleta, a raczej wada. Jak może być wadą - umożliwienie mi wygodnego zapakowania (750 litrów bagażnika) i podróży 5 osobowej rodziny (w tym dwa foteliki) ? I to przy masie nieprzekraczającej 1700kg, spalaniu 7l i prawie 200KM mocy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się