kubson Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam Zawsze gdy gasze samochód paliwo z węża od baku do filtra paliwa poprostu spływa nie wiem co z tym zrobić już, filtr paliwa zmieniony zaworek zwrotny też, próbowałem dać praktycznie wszędzie dodatkowe zaworki ale nic nie dały. Aby ograniczyć tą ilość powietrza które idzie do pompy zaraz po odpaleniu to na tym dopływie zaraz przy filtrze dałem zaworek zwrotny że powietrza jest teraz tylko około 2cm pustego wężyka. Coś z pompa w baku ? Na pełnym baku też sie to dzieje. Prosze o pomoc. Pozdrawiam[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 16:11_________________________________________________Nikt sie z czymś takim nie spotkał ??[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 07:45_________________________________________________szkoda
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Śruba na górze filtra nie ruszana??
kubson Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 Założyłem nowy filtr nawet, dokręcona jest sprawdzane.
Flow Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Uszczelniacze kolego w pompie prawdopodobnie miałem to samo. A możesz po nocy odpalić normalnie samochód?
norbuja Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Po każdym odpowietrzeniu,zapowietrza?
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Pompę komory spiętrzającej możesz sprawdzić wyciągając bezpiecznik nr 28 (20A) i podając + z aku na prawe gniazdo bezpiecznika, ale jeśli na pełnym baku też występuje problem , to nie wiem czy coś to da. Trudna sprawa, nie spotkałem się z takim przypadkiem. Spróbuj go odpowietrzyć (oczywiście zgodnie z całą procedurą) posprawdzaj opaski na króćcach filtra i wężyki. Jak sobie z tym nie poradzisz sam to koniecznie niech ktoś kompetentny to zobaczy, bo VP44 długo powietrza nie wytrzyma. Pomęczysz go jeszcze trochę i będziesz miał spory koszt. Nie baw się w zaworki, bo to druciarstwo, a 2.5 drutowania nie lubi .
kubson Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 On sie teraz nie zapowietrza po nocy także odpala bez problemu. Nawet jeśli nie było tego zaworka to o dziwo z taką ilośćią powietrza jaka dostawał to i tak sie nie zapowietrzał teraz to są śladowe ilośći tego powietrza dzieki temu zaworkowi. Pompa z baku paliwo podaje. O te uszczelniacze to chodzi o tą pompe w baku tak ?
Flow Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 O te uszczelniacze to chodzi o tą pompe w baku tak ? Nie. Na pompie wtryskowej tylko ja miałem jeszcze jeden objaw samochód nie chciał mi odpalić po nocy. Też miałem powietrze na tych przezroczystych wężykach i się okazało że to uszczelniacze.
M.Audi Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 nie wiem czy powinenem sie wypowiadac bo mam o raz mniejszy silnik od twojego i napewno calkiem inaczej zbudowany ale tez mialem taki objaw ze po wylaczeniu samochodu paliwo splywalo do baku i winny byl zaworek wegla aktywnego ktory znajduje sie na filtrze powietrza w silniku objawy byly dwa zapowietrzal sie bak i bardzo syczalo przy wlewie paliwa, jesli jest sprawny to tak cyka a jak uszkodzony to jest cicho
kubson Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 nie wiem czy powinenem sie wypowiadac bo mam o raz mniejszy silnik od twojego i napewno calkiem inaczej zbudowany ale tez mialem taki objaw ze po wylaczeniu samochodu paliwo splywalo do baku i winny byl zaworek wegla aktywnego ktory znajduje sie na filtrze powietrza w silniku objawy byly dwa zapowietrzal sie bak i bardzo syczalo przy wlewie paliwa, jesli jest sprawny to tak cyka a jak uszkodzony to jest cicho Może to być to musze sprawdzić czy taki zaworek wogole posiada moj egzemplarz[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 15:55_________________________________________________Wie ktoś gdzie sie to w silniku 2.5 znajduje ?
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 "Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego: Warunki sprawdzania: VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3]. Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny) Sprawdzanie działania: VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070]. i w warunkach sprawdzania miga kontrolka świec żarowych" Znalazłem na innym forum. Gość pisał, że jak nie dokręca korka paliwa problem nie występuje. Spróbuj nie zakręcać zbiornika może i zobacz później??
kubson Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Coś o tym słyszałem i przed zgaszeniem wyjołem korek i zgasiłem jak weszłem do auta odpalilem i zgasiłem z 2 razy i nadal spływało.
M.Audi Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Coś o tym słyszałem i przed zgaszeniem wyjołem korek i zgasiłem jak weszłem do auta odpalilem i zgasiłem z 2 razy i nadal spływało. ale jak maz zakrecony korek to syczy ci przy nim??jesli nie to raczje nie to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się