monika1207 Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Cześć tydzień temu kupiłam a4 tak jak w opisie. Jest to moje pierwsze silnik 150 koni ale wydaje mi się że nie ciągnie całą mocą. Autko chodzi równo na całym zakresie obrotów, nic nie przerywa a mimo to po wciśnięciu gazu jedzie jakby miało 120km. Po diagnostyce wyskoczyły błędy: 16500 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie 16706 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału 670 Czujnik położenia nastawnika przepustnicy - G127, Czujnik pozycji przepustnicy - G127 Proszę o pomoc co z tym zrobić czy jechać do jakiegoś speca czy może ktoś z okolic Krakowa mógłby coś doradzić. Z góry dzięki. temat poprawiony pre_pl
adadur Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 16500 - dotyczy czujnika G62 (temp. płynu chłodzącego) - niedopuszczalna wartość sygnału. Możliwe uczkodzenie czujnika, zapewne auto też więcej pali. Sprawdz czy wtyczkę i styki jak po przeczyszczeniu nic to nie da czujnik do wymiany. 16706 - dotyczy czujnika G28 (obr. silnika) - brak sygnału. Możliwe uczkodzenie czujnik lub przerwanie w przewodzie, odpięcie wtyczki czy też zwarcie. Sprawdzić przewody biegnące do czujnika czy nie są uszkodzone, sprawdzić wtyczkę i styki. Jeśli nić z tego się nie znajdzie możliwe że czujnik również do wymiany. 18019 - generalnie dotyczy akumulatora i tego co związane z zasilaniem. Do sprawdzenie kable od akumulatora, sam akumulator (słaby), ładowanie (alternator). odnośnie 00670 odeślę tutaj: http://wiki.ross-tech.com/index.php/00670 musiała byś wstawić wszystko co przy tym błędzie VAG wyrzucił Odnośnie czujników wszystko posprawdzaj jak powyżej następnie wykasuj błędy i w drogę ... ponowne podpięcie i spr. błędów. Wygląda jakbyś miała problemy z instalacją elektryczną ale nastaw się że może być potrzeba wymiany wspomnianaych czujnków. Co do braku mocy - prawdopodobnie świadczy o tym błąd 00670.
monika1207 Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Opublikowano 26 Listopada 2007 Dzięki za radę, w środę jadę do mechanika i zobaczę co mi on powie. Dam znać jak coś ustalę. Pozdrawiam.
pieckinn Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 u mnie błąd 670 to pokazał sie dopiero jak zaczeło sie szarpanie i falowanie obrotów, tylko ten jeden błąd dolega mojemu audikowi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się