Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Głęboka prośba o analize błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć tydzień temu kupiłam a4 tak jak w opisie. Jest to moje pierwsze :a4fan: silnik 150 koni ale wydaje mi się że nie ciągnie całą mocą. Autko chodzi równo na całym zakresie obrotów, nic nie przerywa a mimo to po wciśnięciu gazu jedzie jakby miało 120km. Po diagnostyce wyskoczyły błędy:

16500 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania

18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie

16706 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału

670 Czujnik położenia nastawnika przepustnicy - G127, Czujnik pozycji przepustnicy - G127

Proszę o pomoc co z tym zrobić czy jechać do jakiegoś speca czy może ktoś z okolic Krakowa mógłby coś doradzić. Z góry dzięki.

temat poprawiony

pre_pl

Opublikowano

16500 - dotyczy czujnika G62 (temp. płynu chłodzącego) - niedopuszczalna wartość sygnału. Możliwe uczkodzenie czujnika, zapewne auto też więcej pali. Sprawdz czy wtyczkę i styki jak po przeczyszczeniu nic to nie da czujnik do wymiany.

16706 - dotyczy czujnika G28 (obr. silnika) - brak sygnału. Możliwe uczkodzenie czujnik lub przerwanie w przewodzie, odpięcie wtyczki czy też zwarcie. Sprawdzić przewody biegnące do czujnika czy nie są uszkodzone, sprawdzić wtyczkę i styki. Jeśli nić z tego się nie znajdzie możliwe że czujnik również do wymiany.

18019 - generalnie dotyczy akumulatora i tego co związane z zasilaniem. Do sprawdzenie kable od akumulatora, sam akumulator (słaby), ładowanie (alternator).

odnośnie 00670 odeślę tutaj:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/00670

musiała byś wstawić wszystko co przy tym błędzie VAG wyrzucił

Odnośnie czujników wszystko posprawdzaj jak powyżej następnie wykasuj błędy i w drogę ... ponowne podpięcie i spr. błędów. Wygląda jakbyś miała problemy z instalacją elektryczną ale nastaw się że może być potrzeba wymiany wspomnianaych czujnków.

Co do braku mocy - prawdopodobnie świadczy o tym błąd 00670.

Opublikowano

u mnie błąd 670 to pokazał sie dopiero jak zaczeło sie szarpanie i falowanie obrotów, tylko ten jeden błąd dolega mojemu audikowi :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...