mario0760 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Sprawdziłem świece więc wszędzie napięcie dochodzi , omomierzem sprawdziłem to na każdej świecy było 0,7-0,8 ohm, co do kąta synchro to jak sam zapłon to pokazuje 0 a jak chodzi na wolnych obrotach to skacze czyli jest 1,6 albo 2,2 albo 2,8 a momentami 3,3, co do temperatury to akurat juz sie trochę podgrzał co widać na foto takze nie jest to miarodajne chyba
Leman Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 kąt synchro do poprawy :gwizdanie: ciekawe jak wygląda kąt synchro przy 4000-4500 przy próbie dynamicznej , aż boję się sobie wyobrazić :gwizdanie:
ERW0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 bardzo miałem podobny problem ze skaczącą synchronizacją w moim sharanie ale ona już miała 380tkm nalatane wałek i panewki już były tak wypiłowane a napinacz hydrauliczny to już szkoda gadać
mario0760 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 tylko że tu silnik nie ma nawet 50 stopni więc może to normalne że nie jest stały kąt? no nie wiem, na dniach będzie nowy termostat to wtedy sprawdzę przy 90 jaki kat synchro jest
Proof Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jak dla mnie to uszczelniacze PD masz do wymiany,tego na vagu nie sprawdzisz.
ROBERT Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Kiedy ostatnio rozrząd był robiony ??? Pierwszy na pewno przy ~ 120 kkm , a potem ??? ( PS. ja mam teraz 172 kkm , robiony był na 117 kkm i kąt synchro ani nie drgnie )
Sistemo Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Jeśli raz kręci 4-5 sek po dłuższym staniu a raz po krótszym to moim zdaniem to rozrusznik. Weź go też pod uwagę
mario0760 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Rozrząd wymieniony i synchro ustawione . Czasmai skacze na 0.6. Problem z odpalaniem jaki był taki jest . Mechanik tylko powiedział że raz mu wyskoczył błąd czujnika jakiegoś położenia czy prędkości wału korbowego, ale usunął i tyle. Logi robiłem dynamiczne ale nie wiem zapisały sie niby w folderze a wogle ich tam nie ma a program je widzi.(win VIsta). Zrobię od nowa. No i nie mogę zrobić przy nagrzaniu tych min 85 stopni bo jak doczytacie w innym wątku auto sie nei grzeje powyzej 70 i to jest mój drugi problem. jest jeszcze 3 że przy próbach dynamicznych jak kręciłem do 4200 to miałem dwa razy ze potem stracił cąłkowicie moc, zjechałem na boka zgasiłem i dopaliłęm i znowu normalnie a na vagu wyskoczył błąd 17965- przeładowanie turbo, ale czyszczeniem itd chciałbym sie zając na końcu. Pierw odpalanie i temperatura ;/
ROBERT Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 No to najpierw wymień termostat ( tylko proszę kup ORI ) A przed tym sprawdź czujnik G2 i G62 ( porównaj temp. na zimnym i ciepłym silniku )
STANIV Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 świece sprawdź, odkręcając każdą i pod akumulator podłącz, w 100% będziesz pewny, a druga rzecz to przed odpaleniem włącz światła i odpal.
falisty1 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ja miałem tak ze musiałem po całej noc i minusowej temp. kręcić 4-5 sek i wtedy odpalał po czym cała buda się trzęsła przez chwilę. Wymieniłem świece i jak ręką odjął. Aku mam słaby trochę bo raz padł ale dziś po nocy odpalił tak
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Troszkę za niską temp. wskazuje G62 , co do kontrolki zapewne żaróweczka odpowiedzialna za tą kontrolkę się przepaliła ( chociaż nie wiem czy czasem nie ma tam diod )
mario0760 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Czujnik w przyszłym tygodniu wymienie bo nic innego nie pozostaje;) A co z odpalaniem i tą kontrolką która sie nie pokazuje? co z filmiku możecie wywnioskować? Odpalałem na włączonych światłach, w sumie tak samo pali jak bez
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Przecież napisałem Ci o co chodzi z tą kontrolką Czujnik temp. G2/G62 tylko i wyłącznie zakup w ASO
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Wykonaj "test elementów wykonawczych" VAGiem w [17 INSTRUMENTS] , w "teście" podświetlenia wszystkich elementów licznika jak kontrolka się nie zaświeci - spalona żarówka
mario0760 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam ponownie Minęło trochę czasu od kiedy zaczął sie problem z odpalaniem. Tzn. podsumowując przy temperaturach od 3 stopni oraz mniejszych samochód długo kręcił zanim zapalił. Gdy było -15 zapalał za 5 razem. Świece żarowe były sprawne, silnik jak odpalił równo chodził. Dopiero niedawno miałem czas sie tym zająć po prawie 2 zimach z problemami przy rozruchu. PRZYCZYNA: Do wymiany uszczelniacze pompowtrysków. Koszt uszczelniaczy z wymianą u mojego mechanika 200zł. Auto pali na dotyk :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się