soltmen Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam, ostatnio coś zaczęło mi terkotać w silniku, po otwarciu maski okazało się, że górna osłona silnika jest bardzo luźna. Powodem są połamane oba plastiki, do których przykręca się: od góry pokrywę, a dół jest przykręcany do metalowych elementów silnika. Czy ktoś z Was orientuje się, jak taka część się nazywa i gdzie można coś takiego dostać? Może znacie numer identyfikacyjny takiego elementu, żeby można go było zamówić w ASO? Będę wdzięczny za odpowiedź, jeśli to pomoże, jutro mogę przesłać zdjęcia połamanych części. Dzięki, pozdrawiam 1
boseron Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 zapewne chodzi Ci o tą plastikową osłone montowaną na trzech śrubach, zadzwoń do ASO zapewne będą wiedzieć o jakie częsci chodzi i mysle ze mają na stanie
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 osłonę (z oooo 1,9TDi) mam i śruby mam tylko że to, do czego te śruby się przykręca (a od drugiej strony to coś przykręca się do blaszek silnika) zostało połamane przez któregoś z mechaników przy skręcaniu pokrywy, a wolę kupić nowe, niż kleić, bo nie będzie to tak samo wytrzymałe dzięki za odpowiedź, chyba przejade sie dzisiaj do ASO
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Chodzi Ci o taki plastik z którego wychodzą 2 śruby. jedna w góre druga w dół? Ktoś nie dawno zadawał takie pytanie i ktoś mu podawał numery tych mocować ale musisz poszukac. I za grosze kupisz w ASO. Choc ja zrobiłem sobie sam Zwykła śruba gruba guma za podkładnę między mocowanie przy silniku a osłone żeby nie telepało i rok czasu już śmiga i nie zamierzam zmieniać
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 tak, dokładnie o to chodzi w prawdzie szukałem, ale to specyficzna sprawa, więc nie wiedziałem za bardzo, jakie słowa podać wyszukiwarce ale poszukam jeszcze, dzięki za zainteresowanie [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 09:53_________________________________________________dzisiaj zamówiłem w ASO, sztuka kosztuje 22zł... trochę przesada jak na 2 śrubki w kawałku plastiku, ale wolę nie kombinować z jakimiś domowymi sposobami - temperatura silnika, drgania itd, mogłoby sięto różnie skończyć. pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 tak, dokładnie o to chodzi w prawdzie szukałem, ale to specyficzna sprawa, więc nie wiedziałem za bardzo, jakie słowa podać wyszukiwarce ale poszukam jeszcze, dzięki za zainteresowanie [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 09:53_________________________________________________dzisiaj zamówiłem w ASO, sztuka kosztuje 22zł... trochę przesada jak na 2 śrubki w kawałku plastiku, ale wolę nie kombinować z jakimiś domowymi sposobami - temperatura silnika, drgania itd, mogłoby się to różnie skończyć. pozdrawiam A niby jakby się miało skończyć? Przecierz to co kupisz to tak na prawde kawałek śruby z kawałkiem zalanego plastiku Jeśli się zrobi coś takiego z głową to nic sie tam nie może stać. tym bardziej że tam w poblizu niema żadnych miejsc o dużej temperaturze jak to powiedziałeś. Ale cóż: masz 2 pierdułki za w sumie 44 zł które mógłbyś mieć jak pomyslisz za 2 zł Ale ciesze się że znalazłeś rozwiązanie i juz wsio ok
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 za to firmowe plastiki dzięki jeszcze raz za pomoc [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 16:15_________________________________________________ooo, przy okazji - może się orientujesz: z tego co pamiętam, pod pokrywą silnika była zawsze gąbka (pewnie odpowiedzialna za złagodzenie drgań, hałasu), niestety po wymianie świec panowie mechanicy nie założyli z powrotem tej gąbki. Czy warto się tym przejmować? Czy jest jakiś materiał, którym można samemu wyłożyć pokrywę, czy lepiej nie zawracać sobie tym głowy i zostawić tak jak jest?
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Mówiąc pokrywa silnika masz na mysli maskę samochodu? Jesli tak to niema chyba jakiegoś materiału który by mógł to zastapić. Trzeba by kupić oryginalną tą osłonę. Ale pod żadnym pozorem nie idź do ASO tylko trzeba znaleść gdzieś używkę. Bo tam niema jak założyć jakiejś innej gąbki czy coś w tym stylu.
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 nie nie, do maski od spodu mam przyczepiony czarny materiał, coś w rodzaju dywaniku, który skuteczne tłumi wszystko co trzeba Chodzi mi o to, co powinno się (chyba) znajdować pod górną osłoną silnika (tą z oooo, 1,9TDi, przy wlewie oleju). Wydawało mi się, że ta osłona posiadała kiedyś coś miękkiego na spodzie, teraz już tego nie ma (a widziałem u mechanika, jak strzępy tej 'gąbki' leżały obok samochodu, pewnie chłopaki o tym zapomnieli. Kwestia tylko, czy to wnosi coś na tyle dobrego, żeby zaprzątać sobie tym głowę bo na razie czeka mnie sporo innych prac, żeby autko odzyskało dawny stan (cieknący olej, termostat, słabe turbo, zawieszenie itd, pompa wspomagania itd...). Ale powolutku wszystko będe robił, bo najwyższa pora się zabrać za nią, bo potem się odpłaci, jak gdzieś stanie na trasie to tyle z moich zwierzeń dotyczących relacji pomiędzy mną a moją miłością - A4
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 W takim wypadku chyba nie pomogę gdyz u mnie pod tą osłoną niema nic. Jest poprostu goły plastik. Nawet się nie zastanawiałem czy tam coś powinno być.
Armi Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Górna osłona silnika na 100% ma osłonę, mi również ona odpadła (wygłuszenie zrobiło się kruche) Podejrzewam, że trzeba kupić gąbkę i przykleić mocnym klejem. Ewentualnie kupić nową osłonę silnika.
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Górna osłona silnika na 100% ma osłonę, mi również ona odpadła (wygłuszenie zrobiło się kruche) Podejrzewam, że trzeba kupić gąbkę i przykleić mocnym klejem. Ewentualnie kupić nową osłonę silnika. W takim wypadku i ja musz coś tam wymyśleć.
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 pytałem w ASO i pan powiedział, że takiej gąbki nie da się kupić osobno, tylko razem z nową osłoną (nawet nie pytałem, ile kosztuje, bo pewnie zaśmiałbym się mu w twarz ). Tylko nie wiem, czy kombinowanie z jakąś gąbką jest bezpieczne... co o tym sądzicie?
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 pytałem w ASO i pan powiedział, że takiej gąbki nie da się kupić osobno, tylko razem z nową osłoną (nawet nie pytałem, ile kosztuje, bo pewnie zaśmiałbym się mu w twarz ). Tylko nie wiem, czy kombinowanie z jakąś gąbką jest bezpieczne... co o tym sądzicie? Ja spróbuje podkleic jakąś gąbką. Tam niema az takich ogromnych temperatur. Ewentualnie zaopatrzyc się w jakąś gabkę odporna na wysoka temperaturę. Kojarzy ktos taka gąbkę lub inny materiał o podobnej strukturze a odporny na temperaturę?
marjon Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 ja wlozylem pod spod zwykla gabke ze starego fotela i nic sie z tym nie dzieje pod wplywem temperatury a spelnia swoja role
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 a właśnie, możesz napisać, jaką rolę dokładnie spełnia taka gąbka? jaka jest różnica? czy silnik pracuje dużo ciszej? Czy chodzi o wibracje samej osłony? Bo zastanawiam się, na ile istotna ta gąbeczka jest
Armi Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 a właśnie, możesz napisać, jaką rolę dokładnie spełnia taka gąbka? jaka jest różnica? czy silnik pracuje dużo ciszej? Czy chodzi o wibracje samej osłony? Bo zastanawiam się, na ile istotna ta gąbeczka jest Powiem tak, w audi jakiej osłony byś nie odkręcił to wszędzie gąbeczka. W innych samochodach goły plastik lub blacha.
soltmen Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 za to między innymi kochamy nasze autka
daro87 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 a właśnie, możesz napisać, jaką rolę dokładnie spełnia taka gąbka? jaka jest różnica? czy silnik pracuje dużo ciszej? Czy chodzi o wibracje samej osłony? Bo zastanawiam się, na ile istotna ta gąbeczka jest Powiem tak, w audi jakiej osłony byś nie odkręcił to wszędzie gąbeczka.W innych samochodach goły plastik lub blacha. może dlatego że jeszcze żaden polski mechanik tam nie zaglądał bo w Polsce po wyjechaniu od mechanika to już osłony na zwykłym wkręcie a pokrywa silnika skacze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się