Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Błędne średnie zużycie paliwa WSKAZUJE KOMPUTER


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) Mam taki problem po remoncie silnika:

- wymiana uszczelki pod głowicą

- nowa turbina po regeneracji

Okazuje się że średnie spalanie ( takie kółeczko przekreślone) po jakimś tam dystansie wskazywało mi 10,5 litra. Gdy na prawdę spalał mi średnio 6 literków po zatankowaniu na CPN -ie . Do tego silnik jest mułowaty ale to będę ciągnoł na innym wątku na razie chciałbym wiedzieć co za to jest odpowiedzialne??? Pompowtryski ??? [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 21:46_________________________________________________Acha jeszcze oczywiście jak była głowica planowana to wykręcone pompowtryski były przez fachowców z zakładu planującego można powiedzieć że zostawiłem im głowicę z osprzętem. Namówili mnie na wymianę szklanek i jakiś tam gumek, doszło jeszcze pogłębianie gniazd zaworów ...

Opublikowano

to ciekawe Hmm?? Bo ogólnie szukam przyczyny czemu me 130 konne audi ma 80 koni i szukam od tyłka strony bo już nie mam pojęcia co jest nie tak. Ok przepływki już 3 wstawiałem i nie było rużnicy w mocy średniego spalania nie sprawdzałem niestety, 3 inne czujniki ciśnienia też podmieniałem i moc silnika nie wzrosła. zaworki n 75 mam 2 jeden nówka i nie ma wzrostu mocy. ciśnienie doładowania 1 bar mierzone zegarowym, dolot szczelny, wężyki podciśnienia szczelne, to ciekawe czemu pokazuje takie spalanie?? Zostają pompowtryski ?? Mogły się tak nagle popsuć i wskazywać inne dane dla kąpa???

Opublikowano

ogólnie szukam przyczyny

zaglądnij w VAG'a - 01->08->004 - tu będzie leżała przyczyna złego średniego spalania ... co do reszty objawów - logi beda pomocne w diagnozie

Opublikowano

Info o zużyciu jest kalkulowane na podstawie ilości paliwa w zbiorniku , czasach i ilości wtryskiwanego paliwa i masie powietrza podanego do silnika wiec sam szukaj

jakiej ilości paliwa w zbiorniku :cool1: a po co pomiar podanego powietrza?

tylko na podstawie dawki - zuzytego paliwa i pokonanego dystansu :naughty:[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 00:08_________________________________________________

to ciekawe Hmm?? Bo ogólnie szukam przyczyny czemu me 130 konne audi ma 80 koni i szukam od tyłka strony bo już nie mam pojęcia co jest nie tak. Ok przepływki już 3 wstawiałem i nie było rużnicy w mocy średniego spalania nie sprawdzałem niestety, 3 inne czujniki ciśnienia też podmieniałem i moc silnika nie wzrosła. zaworki n 75 mam 2 jeden nówka i nie ma wzrostu mocy. ciśnienie doładowania 1 bar mierzone zegarowym, dolot szczelny, wężyki podciśnienia szczelne, to ciekawe czemu pokazuje takie spalanie?? Zostają pompowtryski ?? Mogły się tak nagle popsuć i wskazywać inne dane dla kąpa???

a sprawdzal ktos kąt synchronizacji?

logi były robione?

podciśnienie sterujace turbina i EGR podlaczone prawidlowo? Nie raz sie juz spotkalem ze N75 podlaczono do EGR zamiast turbiny....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...