sirlesek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam Mam taki problem po remoncie silnika: - wymiana uszczelki pod głowicą - nowa turbina po regeneracji Okazuje się że średnie spalanie ( takie kółeczko przekreślone) po jakimś tam dystansie wskazywało mi 10,5 litra. Gdy na prawdę spalał mi średnio 6 literków po zatankowaniu na CPN -ie . Do tego silnik jest mułowaty ale to będę ciągnoł na innym wątku na razie chciałbym wiedzieć co za to jest odpowiedzialne??? Pompowtryski ??? [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 21:46_________________________________________________Acha jeszcze oczywiście jak była głowica planowana to wykręcone pompowtryski były przez fachowców z zakładu planującego można powiedzieć że zostawiłem im głowicę z osprzętem. Namówili mnie na wymianę szklanek i jakiś tam gumek, doszło jeszcze pogłębianie gniazd zaworów ...
kris_lpgcars Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Info o zużyciu jest kalkulowane na podstawie ilości paliwa w zbiorniku , czasach i ilości wtryskiwanego paliwa i masie powietrza podanego do silnika wiec sam szukaj
sirlesek Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 to ciekawe Hmm?? Bo ogólnie szukam przyczyny czemu me 130 konne audi ma 80 koni i szukam od tyłka strony bo już nie mam pojęcia co jest nie tak. Ok przepływki już 3 wstawiałem i nie było rużnicy w mocy średniego spalania nie sprawdzałem niestety, 3 inne czujniki ciśnienia też podmieniałem i moc silnika nie wzrosła. zaworki n 75 mam 2 jeden nówka i nie ma wzrostu mocy. ciśnienie doładowania 1 bar mierzone zegarowym, dolot szczelny, wężyki podciśnienia szczelne, to ciekawe czemu pokazuje takie spalanie?? Zostają pompowtryski ?? Mogły się tak nagle popsuć i wskazywać inne dane dla kąpa???
kris_lpgcars Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A sprawdzales jeszcze korekcje pompek i syncro rozrzadu a jeszcze jak wiesz ze masz 80 kucykow Albo może masz tak mało mocy , sprawdź egr bo może się podwiesil
leo... Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 ogólnie szukam przyczyny zaglądnij w VAG'a - 01->08->004 - tu będzie leżała przyczyna złego średniego spalania ... co do reszty objawów - logi beda pomocne w diagnozie
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Info o zużyciu jest kalkulowane na podstawie ilości paliwa w zbiorniku , czasach i ilości wtryskiwanego paliwa i masie powietrza podanego do silnika wiec sam szukaj jakiej ilości paliwa w zbiorniku a po co pomiar podanego powietrza? tylko na podstawie dawki - zuzytego paliwa i pokonanego dystansu [br]Dopisany: 16 Luty 2011, 00:08_________________________________________________ to ciekawe Hmm?? Bo ogólnie szukam przyczyny czemu me 130 konne audi ma 80 koni i szukam od tyłka strony bo już nie mam pojęcia co jest nie tak. Ok przepływki już 3 wstawiałem i nie było rużnicy w mocy średniego spalania nie sprawdzałem niestety, 3 inne czujniki ciśnienia też podmieniałem i moc silnika nie wzrosła. zaworki n 75 mam 2 jeden nówka i nie ma wzrostu mocy. ciśnienie doładowania 1 bar mierzone zegarowym, dolot szczelny, wężyki podciśnienia szczelne, to ciekawe czemu pokazuje takie spalanie?? Zostają pompowtryski ?? Mogły się tak nagle popsuć i wskazywać inne dane dla kąpa??? a sprawdzal ktos kąt synchronizacji? logi były robione? podciśnienie sterujace turbina i EGR podlaczone prawidlowo? Nie raz sie juz spotkalem ze N75 podlaczono do EGR zamiast turbiny....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się