Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wskaźnik paliwa wariuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano



otórz od jakiegos czasu, podczas jazdy, podczas postoju, nie ma znaczenia wskazówka mi wariuje, jak na filmie, czasem łagodnie, czasem dynamicznie, musze jezdzic na wyczucie ile mam jeszcze paliwa, wiecie moze z czym tkwi problem i jak go rozwiazac??
Opublikowano

Pewnie pływak do wymiany.... znajomy miał tak w B5 i jak wymienił pływak to usterka zniknęła.

Opublikowano

Pewnie pływak do wymiany.... znajomy miał tak w B5 i jak wymienił pływak to usterka zniknęła.

ja wymieniałem niedawno koledze w avancie pływak i po usterce .

Opublikowano

ale wariowal identycznie??

Opublikowano

ale wariowal identycznie??

Nie koniecznie musi wariować identycznie..... na 99% to pływak.

Opublikowano

otórz od jakiegos czasu, podczas jazdy, podczas postoju, nie ma znaczenia wskazówka mi wariuje, jak na filmie, czasem łagodnie, czasem dynamicznie, musze jezdzic na wyczucie ile mam jeszcze paliwa, wiecie moze z czym tkwi problem i jak go rozwiazac??

Nie wiem jak jest w audi, ale u staruszka w mercedesie też dziwne rzeczy się działy ze wskaźnikiem i mając trochę czasu wyjął go przeczyścił dokładnie i zainstalował. Problem zniknął tak szybko jak się pojawił. Warto spróbować! :)

Opublikowano

wymienilem dzis pływak na uzywany problem nadal jest, nie tak gwałtowny ale jest

pojezdze na tym wymienionym i zobacze , moze sie ulozy jak nie to bede sie zastanawial dalej[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 15:25_________________________________________________tak btw

zegary jakos sie resetuje vagiem bo zalozeniu nowego czujnika??

Opublikowano

test zegarów ok

płynnie wskazówka dochodzi do konca i jak inne pozniej stoi w pionie równo na polowie

jutro moze rozbiore licznik i zobacze jak wygladaja sciezki z tyłu na płytce, moze gdzies zimny lut czy cos

czytalem gdzies ze moze byc zwarcie do masy, gdzies niby w okolicy pedałów, kojarzycie moze gdzie??

jak sie robi reset licznika vagiem i w jakim kanale sprawdza sie błedy licznika

bo ponoc jak jest zwara to wywala blad zwarcia do masy ale gdzie to odczytac??[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 17:39_________________________________________________czytajac rózne tematyi pytajac uzytkowników innych jak rozwiazali ten problem, dochodze do wniosku ze jak pisaliscie ze na 99 % to pływak, to okazuje sie ze na ten 1 % to procesor motoroli, który ponoc lubi klekac, mam licznik jaegera 1/2 fis.

dzisiaj vagowałem auto, wskazówka tanczyla, na vagu poziom paliwa pokazywał tez , róznie, raz 7 l, zaraz 36 l, przy zmianie tej wartosci obok byla podawana rezystancja i tak, przy 7 l oscylowala wokół ok 13-150 ohmów, przy 36 l np juz 250 ohmów, albo na odwrót :kox:, wniosek tylko taki ze wraz ze zmiana wartosci litrów w baku zmieniał sie opór, bardzo dynamicznie, czy to oznacza ze mozna byc pewnym wadliwego procesora??[br]Dopisany: 09 Listopad 2011, 15:13_________________________________________________aha i błedów nie pokazuje

Opublikowano

prawdopodobnie tak przy prawidłowym działaniu procka podczas testu zegarów powinien raz pokazac pełen a następnie połowę ( albo w odwrotnej kolejności ) tak miałem jak u siebie robiłem test zegarów

jak coś pokręciłem to mnie poprawic :)

Opublikowano

i tak test zegarów przechodzi pomyslnie, najpierw pełny pozniej polowa, ale to nie regula, bo koles który mi pisał który na pewno mial uszkodzony procek, błedów vag nie dawał, test zegarów tez pomyslnie, ale jak tak czytam, to wariacje wskaznika paliwa to typowa objawa tego procka, a nic innego juz na mysl mi nie przychodzi co by molo szwankowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...