ariel Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 WItam Mam mały problem od jakiegoś czasu autko mi sie zamula na zimno jak jade na czwartym biegu i dojdzie do wysokich obrotów traci moc musze zgasić i odpalić i wszystko wraca do normy mam logi 011 BS po full skanie nie ma żadnych błędów przepływka zmieniona na orginał Boscha http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a65e014e4ee9c153.html
mistrzugt Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 zrob komplet logow,przede wszystkim gr 11 dynamicznie
ariel Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 jakiś czas temu dawałem dynamiczne i nic nie było widać a notlauf został
mistrzugt Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 ale po tym logu to chyba tym bardziej nikt Ci nic nie powie, zeby chociaz byl gr 11 ale nie bS
ariel Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Opublikowano 19 Lutego 2011 czy tylko mam zrobić w dynamicznym grupe 11?
mistrzugt Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 najlepiej komplet,czyli : statyczne grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. statyczne grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011 dynamiczne grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. ale glownie 11 dynamicznie
ariel Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 spanky notlauf nie zawsze wskakuje ciężko będzie trafić[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 12:48_________________________________________________witam mam narazie dynamiczne za godzinkę reszta oczywiście przed rozgrzaniem wpadł w notlauf i zapaliła się kontrolka check i błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35868.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35865.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35867.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35869.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35864.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35866.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35863.html Statyczne Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35895.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35896.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35897.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35898.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35899.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35900.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35901.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35902.html BASIC Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35903.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_35904.html [br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:05_________________________________________________i jak chłopaki widać coś z tego [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 18:19_________________________________________________chłopaki zerknijcie na logi bo nie wiem gdzie już szukać czy to turbo czy n75 przepływka nowa orginalna Bosch w sobote chcę zobaczyć przewody ciśnieniowe może gdzieś tam coś nie tak
przemik Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Nic zlego w tych logach nie widze. Bład nie jest zwiazany z przeplywomierzem.
letallec Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 No nic zlego nie widac, choc regulacja kierownic dziala malo plynnie(do potwierdzenia przez lepszych znawcow na pdst dynamicznego 003 i 010). Kat synchronizacji do korekty Mozesz wrzucic logi 011BS?
ariel Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 pewnie że moge wrzuce napewno jak zrobić ten kąt synchronizacji spapili jak rozrząd robiłem papraki to czemu wpada w notlauf teraz czasami nawet na ciepłym silniku[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 17:28_________________________________________________Witam koledzy wstawiam log 011 BS pomóżcie bo już nie mam pojęcia cały czas to samo Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ania.ariel_36721.html [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 15:22_________________________________________________chopaki co jest z tą furą dziśjadąc po pracy temperatura jakieś 70 stopni i trzy razy notlauf
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 No nie wygląda to źle - może trochę wolna reakcja. Ale skoro jest błąd to i przeładowanie musi być, więc musisz sprawdzić podciśnienie + wężyki, N75, grucha + ruch sztangi czy jest płynny - jak to nie pomoże to pozostają kierowniczki
ariel Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 jak sprawdzic n75 weżyki sprawdze w sobotę a co z tym podciśnieniem? wali notlauf pare razy dziennie częściej po wymianie przepływki
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 W twoim przypadku najlepiej by było go od kogoś podmienić - bo na pewno działa z tym że nie wiadomo czy szybko i sprawnie
ariel Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 chodzi o n75? a czy po logach nie widać czy nie domaga?[br]Dopisany: 01 Marzec 2011, 22:32_________________________________________________N75 zamówiony nie mam z kąd podmienić. przewody sprawdzone nic złego nie widać zmieniłem filtr powietrza bo wyglądał kiepsko Nie wiem czy to normalne ale w 011 dawka paliwa skacze 3.6 3.8[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 17:59_________________________________________________no i lipa nikt nic nie wie czy az tak poważny problem żeby to rozkminić [br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 23:23_________________________________________________A więc tak wszysto wymienione filtr, przepływka, n75 i dalej lipa notlauf a po logach niby nic złego nie widać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się