stuwa Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 Cześć, mam problem z AWX - przy około 3000 rpm odcina turbo i auto dalej nie jedzie. Po wyłączeniu silnika i włączeniu turbo działa, ale tylko do kolejnego zbliżenia się w okolice 3000 rpm. Chciałbym zrobić logi, żebyście mogli rzucić okiem. Tylko jak? Nie starczy mi autostrady Poznań-Stryków by dojść do 4500rpm bez turbo Czy wystarczą logi do momentu odcięcia turbo? Z błędów miałem tylko poduszki silnika - ale te już wymieniłem.
zbyszek7791 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 na początek zapraszam cię do lektury faq diagnostyka vag , tam się dowiesz co i jak
ariel Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 musisz zrobić logi też z tym walcze najlepiej komplet najważniejszy 011 prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny ale wstaw logi. może być do momentu jak łapie notlauf
przemik Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Jak wpadnie w tryb awaryjny to gasisz, odpalasz i znow logujesz... proste. Czekamy na logi.
stuwa Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Opublikowano 20 Lutego 2011 Jak wpadnie w tryb awaryjny to gasisz, odpalasz i znow logujesz... proste. Czekamy na logi. To wiem, ale w faqu piszą, że logować do 4-4,5k rpm. u mnie max dam rade zrobić do 3.5, bo krótkie drogi są . Mam nadzieję, że z tego da się coś wyczytać. Jutro będę działał w temacie. Stay tuned
przemik Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 u mnie max dam rade zrobić do 3.5, bo krótkie drogi są hehe zarty robisz...
Sztomel Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 loguj na 3 biegu i tylko do momentu wejścia w tryb awaryjny gdyż dalsze logowanie w trybie awaryjnym nie ma najmniejszego sensu. Log dynamiczny z uaktywnionym przy jego końcu trybem awaryjnym jest logiem pełnowartościowym - co innego log rozpoczęty już w tym trybie.
romuald Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 czesc! niedawno miałem ten sam problem,u mnie byl to zawor regulujący ciśnienie przy turbinie .wydatek ok.270zł.+robocizna.
stuwa Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Dziś powalczyłem, ale nie wiem czy coś z tego wyszło. Auto wpadało w tryb awaryjny za każdym razem. Niby po wyłączeniu/włączeniu silnika było OK, ale turbo jakby późno albo wcale nie wstawało. Dlatego dla niektórych grup powtórzyłem odczyty. Mam nadzieję, że nie dałem ciała i coś Wam te logi powiedzą . PS: auto ma 400 000 km przebiegu. Na początek odczyt błędów (autoscan): 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-00 - No Communications Logi: - statyczne 000001003004007013018023 - dynamiczne 000003004008010011 - statyczne BS 003011000
spanky Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 najprawdopodobniej czujnik cisnienia doladowania do wymiany ...
stuwa Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 najprawdopodobniej czujnik cisnienia doladowania do wymiany ... Czy to chodzi o N75? Nic więcej z tych logów złego nie widać?
stuwa Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 038906051C - chodzi o ten czujnik? edit: czujnik zamówiłem, jutro montaż. zobaczymy co będzie..[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:29_________________________________________________Czujnik wymieniony, turbo chodzi! Mam delikatne wrażenie, że nie do końca tak jak powinno, ale może to tylko przewrażliwienie. Jutro lecę do Lublina to trochę je przedmucham, a w weekend postaram się wrzucić logi do oceny i porównania. Dzięki spanky i lukjar7.
Chuck Norris Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam , z góry przepraszam, że w Twoim temacie stuwa piszę, ale tutaj zaglądają fachowcy . Problem jest następujący, pacjent to A4 AVF, turbina była czyszczona jakiś rok temu i od jakiegoś tygodnia zaczyna łapać notlaufy, nie to że przy każdej jeździe, ale raz na jakiś czas. Moim pytaniem jest czy to zimowa atmosfera i jazda z pracy do pracy (4km) gdzie auto nie zdąży się rozgrzać powoduję te notlaufy, czy coś jest nie tak z autem? Dodam, że turbina była czyszczona profesjonalnie, bo koleś zna się na rzeczy i nie robi w wała, przestrzegam przykazań diesla . Dowiedziałem się, że jest możliwość po prostu przeciągnięcia auta parę razy do 4 tysięcy, żeby je odmulić i problem zniknie, ale nie wiem ile w tym prawdy, a notlaufów jest dopiero początek. Wiem, że Panowie nie wróżą z fusów i muszę zrobić logi, tylko że nie mam jak je wykonać, więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuję i pozdrawiam .[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 00:19_________________________________________________UP . Zna ktoś odpowiedź na moje pytanie?
wojtekce Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam , z góry przepraszam, że w Twoim temacie stuwa piszę, ale tutaj zaglądają fachowcy . Problem jest następujący, pacjent to A4 AVF, turbina była czyszczona jakiś rok temu i od jakiegoś tygodnia zaczyna łapać notlaufy, nie to że przy każdej jeździe, ale raz na jakiś czas. Moim pytaniem jest czy to zimowa atmosfera i jazda z pracy do pracy (4km) gdzie auto nie zdąży się rozgrzać powoduję te notlaufy, czy coś jest nie tak z autem? Dodam, że turbina była czyszczona profesjonalnie, bo koleś zna się na rzeczy i nie robi w wała, przestrzegam przykazań diesla . Dowiedziałem się, że jest możliwość po prostu przeciągnięcia auta parę razy do 4 tysięcy, żeby je odmulić i problem zniknie, ale nie wiem ile w tym prawdy, a notlaufów jest dopiero początek. Wiem, że Panowie nie wróżą z fusów i muszę zrobić logi, tylko że nie mam jak je wykonać, więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuję i pozdrawiam .[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 00:19_________________________________________________UP . Zna ktoś odpowiedź na moje pytanie? najprawdopodobniej znowu geometria turbo się ścina ale logi i tak warto wrzucić na forum do weryfikacji
Chuck Norris Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Też mi się tak wydaję, ale moje pytanie brzmi czy jest możliwość usunięcia tego nagaru (osadu- nie wiem jak to nazwać) na łopatkach poprzez przeciągnięcie jej np. do 4k obrotów, czy coś to da, czy ktoś tak robił? Tak słyszałem, ale nie wiem ile w tym prawdy . A logi może uda mi się zrobić pod koniec przyszłego tygodnia, bo wtedy mój kumpel będzie, a żyje w niepewności w związku z tym pytaniem . Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam .
wojtekce Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Też mi się tak wydaję, ale moje pytanie brzmi czy jest możliwość usunięcia tego nagaru (osadu- nie wiem jak to nazwać) na łopatkach poprzez przeciągnięcie jej np. do 4k obrotów, czy coś to da, czy ktoś tak robił? Tak słyszałem, ale nie wiem ile w tym prawdy . A logi może uda mi się zrobić pod koniec przyszłego tygodnia, bo wtedy mój kumpel będzie, a żyje w niepewności w związku z tym pytaniem . Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam . poruszaj sztangą na turbie , przegoń auto porządnie powinno pomóc
Chuck Norris Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Ok, dzięki wielkie Wojtek, tak zrobię .
stuwa Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam, problem z notlaufem powrócił Poprzednio po wymianie czujnika było git, a teraz ponownie proszę o zerknięcie na logi: -Statyczne Log (0 - 007) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 014) Log (4 - 004) Log (5 - 023) Log (6 - 018) Log (7 - 013) - Statyczne BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) - Dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 010) Log (8 - 001) Autko ma 412 000 km przelatane... edit: Logi robione w trybie awaryjnym, bo dziś turbo już w ogóle się nie podniosło :|
spanky Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 szukaj dziury w dolocie ... no chyba ze one sa w trybie awaryjnym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się