zsakul85 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam wszystkich !!! Od wczoraj jestem posiadaczem Audi A4 B5 2000r 1.9 115KM Avant TipTronic. Mam takie pytanko: Czy jest możliwe by za pomocą tempomatu ustawić prędkość której nie można przekroczyć?? Wczoraj jadąc bawiłem się trochę tym tempomatem i później jak chciałem mu depnąć to nie chciał jechać powyżej 120 - 130 km/h. Sprzedający twierdzi ze tego typu problemu nie miał ze jeszcze w piątek leciał tym autkiem do Poznania 160 km/h. Jeśli ktoś zna może podobny problem to proszę o pomoc. Chyba ze to nie wina tempomatu a np. przepływomierza lub N75 albo co gorsza TURBO ( ale raczej nie bo jadąc po mieście do 60km/h pięknie przyspieszał ). Z góry dzięki za pomoc.
Dev Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 zrób diagnostyke może turbo zapyziałe na tempomacie możesz tylko ustawić jedna zadana predkosc do której mozna wracac po jednorazowym przesunieciu przełącznika +
Kamyk Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 może wlałeś do baku jakiegoś syfu ?? przyznaj się, byłeś w Tesco nie tylko po zakupy ?? zdrowaś k.
gucioslaw Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie wiem jak jest w B5 ale w B7 można ustalić prędkość której nie możesz przekroczyć (ustawiane normalnie za pomocą kompa pokładowego). Pozdrawiam
MaRioSJ Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 W B6 można ustawić taką prędkość, ale kończy się to tylko na sygnale ostrzegawczym i ikonce na FIS'ie.
Kamyk Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 o proszę nawet o tym nie wiedziałem - muszę poszukać u siebie no ale ja to w sumie szybko nie jeżdżę
janjazda Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 W B6 można ustawić taką prędkość, ale kończy się to tylko na sygnale ostrzegawczym i ikonce na FIS'ie. w b5 jest to samo
KL4K50N Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Dokladnie, u nas w B5 też można ustawić dwie prędkości po przekroczeniu którejś z nich na FIS'ie pokazuje się ikonka o przekroczeniu i pipka. Ale to nie jest problem, który kolega ma. Dziwne, że autko nie chce dalej ciągnąć. I to tak nagle się stało, poprzedni właścicel z tego co pisałeś mówił Ci, że wszystko było ok. Posprawdzaj i daj znać.
Kamyk Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ja cały czas stawiam na trefne paliwo no chyba że normalnie z butem jedzie, a na tempomacie nie chce opisuj jeszcze raz, bo sam miałem kiedyś taki przypadek (BP, szlag by ich trafił ..... )
KL4K50N Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Napisz skąd tankowałeś ostatnio :gwizdanie:
zsakul85 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 No właśnie problem w tym ze nie tankowałem go jeszcze osobiście. Teraz jestem na wyjeździe służbowym ale w piątek nie omieszkam sprawdzić co i jak. Ja tankuje z reguły SHELL lub STATOIL. Jeśli chodzi o FIS'a to mam tylko takiego co pokazuje temp. i braki ( paliwko itp.) bez komputerka niestety :/ . Odezwę się w piętek wieczorkiem i powiem co i jak. PS. Jeżeli dobrze rozumiem to napis AUS znaczy ze tempo. jest wyłączone całkowicie ??
Kamyk Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 No właśnie problem w tym ze nie tankowałem go jeszcze osobiście. Teraz jestem na wyjeździe służbowym ale w piątek nie omieszkam sprawdzić co i jak. Ja tankuje z reguły SHELL lub STATOIL. Jeśli chodzi o FIS'a to mam tylko takiego co pokazuje temp. i braki ( paliwko itp.) bez komputerka niestety :/ . Odezwę się w piętek wieczorkiem i powiem co i jak. PS. Jeżeli dobrze rozumiem to napis AUS znaczy ze tempo. jest wyłączone całkowicie ?? wlej jeszcze raz na Shellu - mnie jeszcze nigdy nie zawiedli w piątek czekamy na dalszą relację, bo to bardzo dziwne co piszesz blokowanie prędkości przez tempomat - no takie rzeczy to tylko w erze .....
zsakul85 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 I wszystko jasne. . . tempomat ok. Byłem w sobotę u mechanika włożył rękę pod maskę chwila diagnozy i . . . jest - czujnik ciśnienia dolotowego - a dokładnie jeden z króciec sie poluzował i w momencie jak silnik przy pred. ok 100 km/h potrzebuje wiecej mocy sie zacina i blokuje turbinę. Dzisiaj autko jedzie na naprawę . Napiszę co i jak z tego wyszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się