Pucek Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 dlatego piszę, albo iść grubo, albo zostać przy seryjnej Albo zmienić auto na seryjnie mocniejsze. wystarczy zmienić silnik
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 i jak zawsze to samo, olej k03s, olej k04, wsadz eliminatora albo gt28 albo najlepiej gt30 albo wielką lochę garreta wytnij dziure w masce zeby się zmieściło, wrzuc podtlenek żeby miało co napędzać dmuchawę, metanol i rób srylion koni...
rozjemca Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Moja opinia: zostać z k03 i wycisnąć 200 kucy, wsadzić Karambola i wcisnąć 230-240, wsadzić gt28rs i wcisnąc 300 i więcej
Pucek Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 i jak zawsze to samo, olej k03s, olej k04, wsadz eliminatora albo gt28 albo najlepiej gt30 albo wielką lochę garreta wytnij dziure w masce zeby się zmieściło, wrzuc podtlenek żeby miało co napędzać dmuchawę, metanol i rób srylion koni... sam wybrałeś serię, po prostu zmieniłeś na mocniejszy silnik rozjemca wszystko fajnie, ale nikt nie wie ile km zrobisz na tej turbinie od karambola wolał bym coś bardziej pewnego, k03/k03s
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 ja nic nie zmieniałem, obudzilem sie rano i taka stała
rozjemca Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 i jak zawsze to samo, olej k03s, olej k04, wsadz eliminatora albo gt28 albo najlepiej gt30 albo wielką lochę garreta wytnij dziure w masce zeby się zmieściło, wrzuc podtlenek żeby miało co napędzać dmuchawę, metanol i rób srylion koni... sam wybrałeś serię, po prostu zmieniłeś na mocniejszy silnik rozjemca wszystko fajnie, ale nikt nie wie ile km zrobisz na tej turbinie od karambola wolał bym coś bardziej pewnego, k03/k03s no to zostań przy k03, 200 kucy wyciśniesz. Ładować kilka tysi by mieć 10-15 więcej ?? jak dla mnie bez sensu.
dogasso Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Kurde te ceny faktycznie zupelnie inaczej przedstawiaja sytuacje... I tu pojawia sie cała seria kolejnych pytań/problemów: 1. Jak k04-015 to czy kolektor i przepływke trzeba zmieniać?Bo podobno pasuje P&P... 2. Jak gt2xx - niech bedzie ze samo turbo wyjdzie 4000zl a co dalej i za ile? 3. Eliminator chyba tez P&P? Cały problem polega na tym że turbo siada i coś muszę wrzucić. A nie chce wydawać 1000zl za regeneracje tylko po to zeby na jesień wsadzać coś większego... Generalnie auto poki co mam jedno i ma być wilozadaniowe tj do pracy, do szkoły, w trase i po bułki a jak skończą się wydatki z domem ( powinno być do jesieni) to wtedy bedzie drugi dupowóz a CCCO zostanie na specjalne okazje :gwizdanie: I tu pewnie pojawi się komentarz pt: "poczekaj do jesieni i wsadz coś większego" co od razu musze skomentować. Turbo mi siada i na czymś musze jeżdzic!!
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 K04-15 wchodzi P&P w miejsce K03. GTRS Eliminator też, ale jest drogie.
udy Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 albo k03 zrób chipa i tyle albo idź od razu w większą moc, decyzja należy do Ciebie i nie ma co dłużej ciągnąć tematu bo to nie ma sensu, wszystko zależy czego chcesz, sporo już masz zrobione w aucie i mógłbyś się już pokusić o jakąś większą turbinę i celować w te wieksze moce 280km powiedzmy, ale z tym wiąże się jeszcze większe hamulce, sprzęgło, kolektor itd a więc dalsze koszty, a ty chcesz teraz oszczędnie no to zrób oszczędnie używana turbinka k03 i tyle a jak się odkujesz z kasą to wtedy lecisz kompleksowo ze wszystkim, a tak to trochę podcieranie d*py szkłem, kupisz nowe k03s zrobisz chipa, będziesz miał jakieś 230km, ja byłem wniebowzięty jak mi moc tyle podskoczyła, no ale byłem bo szybko zrobiło się mało, a kasy poszło w ciul,
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udy sprzedaj mu swoje K04 i kup coś większego. Na K03s chyba ciężko będzie 230KM zrobić.
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 na K03S bez problemu robisz 230kM Ale chyba nie na seryjnych gratach?
udy Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 obecnie nie bawię się w te rzeczy, może po wakacjach kto wie że zrobię wydech, sprzęgło, i wtedy wrzucę już coś większego bo audi zaczęło mi służyć jako drugi samochód na codzień ujeżdżam golfa 3 LPGI POWER po co mu k04 ?? tak jak napisałem niech kupi jakąś używkę k03 i pojeździ jakoś na tym a potem niech idzie na grubo jak będzie chciał [br]Dopisany: 23 Luty 2011, 21:13_________________________________________________ na K03S bez problemu robisz 230kM na K03S bez problemu robisz 230kM Ale chyba nie na seryjnych gratach? na fmic, większych wtryskach bez problemu, rogal miał chyba octawkę zrobioną na 240 coś kunia na k03s :mysli:
Dev Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 BEX na serii idzie w taka moc, no moze 10kM nizej
udy Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=44[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 21:16_________________________________________________ale to chyba inne k03s przepraszam :mysli: silnik poprzeczny
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Mimo wszystko wynik ładny. Muszę się wybrać na korektę do Rogala.
Dev Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nie ma znaczenia czy wzdłuzne czy poprzeczne
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nie ma znaczenia czy wzdłuzne czy poprzeczne a nie trzeba czasami przerabiac ?
Thom4s Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nie ma znaczenia czy wzdłuzne czy poprzeczne a nie trzeba czasami przerabiac ? Turbo jest inne, wydajność pewnie taka sama.
Buba Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nie ma znaczenia czy wzdłuzne czy poprzeczne a nie trzeba czasami przerabiac ? Turbo jest inne, wydajność pewnie taka sama. K03s z S3 ma chyba lepszą wydajność jak bazowo jest 225 chyba kwestia że nie pasi do wzdłużnego
Rekomendowane odpowiedzi