Worf Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Na k03s robi sie w polsce 250 koni A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach??
Pucek Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Na k03s robi sie w polsce 250 koni A k03s wypluje te 210-220KM na tych wtryskach?? ile znasz takich przypadków - udowodnij, ja znam jeden, wiarygodny, ale stan silnika był wręcz idealny, no i kolejna sprawa, ile to pojeździ
dogasso Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 W połowie marca wrzuce turbo z tego BEXa. Nie wiem w jakim jest stanie ale auto wcześniej jeździło wiec coś z tego powinno być. Dopoki nie zdecyduję się na większe. A zdecydowałem że będzie to Eliminator! A model... jedno z dwóch: GTRS lub GT2X z wskazówką bardziej w strone gt2x. Wyczytałem że jest do ok 300KM a ten gtrs do 350KM. Gregory robił ( chyba ) na GT2X swoje B5 i całkiem dobrze mu to szlo:) Ale znowu czy przy takich mocach nie przydałoby się zakuć?
domjenick Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja myśle,że jeśli zdecydowałeś,to dalsza rozmowa będzie nabijaniem postów,bo wszystko jest na Forum
Thom4s Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A zdecydowałem że będzie to Eliminator! A model... jedno z dwóch: GTRS lub GT2X z wskazówką bardziej w strone gt2x. Wyczytałem że jest do ok 300KM a ten gtrs do 350KM. Gregory robił ( chyba ) na GT2X swoje B5 i całkiem dobrze mu to szlo:) Ale znowu czy przy takich mocach nie przydałoby się zakuć? Zapomnij o GT2X, to turbo jest chłodzone tylko olejem, a GTRS również wodą. Zakuwa się powyżej 320KM.
rozjemca Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 ja myśle,że jeśli zdecydowałeś,to dalsza rozmowa będzie nabijaniem postów,bo wszystko jest na Forum Zgadza się. Już wszystko w temacie zostało powiedziane
Rekomendowane odpowiedzi