mlody_89 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Słuchajcie, czasami mam problem z odpaleniem mojej Audiczki, kręcę i kręcę i po dłuższej chwili dopiero załapuje. Jak podłączyłem pod kompa to tylko pokazało czujnik temperatury silnika... czy może to być tym spowodowane?? [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum
jihad Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo. Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić. Ps. tak, to specyficzne forum.
wojtekce Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum kiedyś za takie coś dostałem kropka
mlody_89 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo. Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić. Ps. tak, to specyficzne forum. Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem.
wojtekce Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo. Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić. Ps. tak, to specyficzne forum. Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem. czasem warto poczekać na podpowiedź :gwizdanie:
mlody_89 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 wojtekce zbedne sa twe komentarze
wojtekce Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 wojtekce zbedne sa twe komentarze sorki :polew:
Nefryt Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok. Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ? Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ?
grzes1150 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok. Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ? Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ? Zacznij od podpięcia pod Vaga. Przy lpg może listwa lub parownik lekko przepuszczać i po postoju paru kilkunastu minut nazbiera się w wężykach i go zalewa dawką benzyna+gaz. Zakręć zawór na butli, wypal gaz do zera i wtedy na zakręconej butki potestuj czy będzie to samo A może lambda padła :gwizdanie:
Nefryt Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął. Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca. Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ?
MIIKEW Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął. Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca. Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ? parownik przepuszczał ? a co z wtryskami ? też przepuszczały ? bo nie kumam, jak ci przepuszcza parownik to i tak wtryski nie puszczą dalej, ja bym nie zmieniał parownik bo po co może scalimy dwa tematy odnośnie niepalenia na ciepłym ? im więcej głów tym lepiej, w tym ja opisałem co mi sie dzieje i wygląda na identyczną przypadłość co u ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się