Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchajcie, czasami mam problem z odpaleniem mojej Audiczki, kręcę i kręcę i po dłuższej chwili dopiero załapuje. Jak podłączyłem pod kompa to tylko pokazało czujnik temperatury silnika... czy może to być tym spowodowane?? [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 17:19_________________________________________________Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum

Opublikowano

Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

Ps. tak, to specyficzne forum.

Opublikowano

Dziekuje wszystkim za odpowiedz, duzo mi ona pomogla. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim forum

kiedyś za takie coś dostałem kropka :rolleyes:

Opublikowano

Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

Ps. tak, to specyficzne forum.

Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem.

Opublikowano

Tak kolego, to może być właśnie to. Zimny silnik ma przekłamania co do rzeczywistej temperatury zewnetrznej i źle dawkuje paliwo.

Jeśli VAG to pokazuje, to bardzo prawdopodobne, że należy go wymienić.

Ps. tak, to specyficzne forum.

Dzieki kolego jako jedyny odpowiedziałes mi na problem.

czasem warto poczekać na podpowiedź :gwizdanie:

Opublikowano

wojtekce zbedne sa twe komentarze

Opublikowano

wojtekce zbedne sa twe komentarze

:oops: sorki

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok.

Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem :wink4:

Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ?

Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ? :mysli:

Opublikowano

A ja mam taki problem - na vag'u nic nie wywala, rano odpala od razu, a jak tylko silnik złapie temperatury i postoi tak z 20min to jest dłuugie kręcenie żeby go odpalić, a jak przyjadę, zgaszę autko i za chwilę odpalam to jest ok.

Jeszcze jeden objaw to trzymanie wolnych obrotów (po nagrzaniu) tak ok 1800 rpm - przepustnicę czyściłem i adaptowałem :wink4:

Co może być przyczyną ? Wymieniać czujnik temp. silnika ?

Dodam iż na gazie i pb jest tak samo.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________Nikt przez święta nie znajdzie wolnego czasu żeby odpisać ? :mysli:

Zacznij od podpięcia pod Vaga. Przy lpg może listwa lub parownik lekko przepuszczać i po postoju paru kilkunastu minut nazbiera się w wężykach i go zalewa dawką benzyna+gaz. Zakręć zawór na butli, wypal gaz do zera i wtedy na zakręconej butki potestuj czy będzie to samo :cool1: A może lambda padła :gwizdanie:

Opublikowano

Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął.

Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca.

Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ?

Opublikowano

Miałem już podobny problem i faktycznie parownik przepuszczał - wymieniony na nowy, wtedy problem zniknął.

Niestety po ok 1 m-cu znowu to samo ale na benzynie jest tak samo - ciepły silnik, postój 15 min i długie kręcenie. Tak jak napisałem vag nic nie wyrzuca.

Jak można sprawdzić prawidłowe działanie czujnika temp. silnika czy tylko wpiąć nowy i tyle ? Czy ten czujnik może być przyczyną wysokich obrotów na biegu jałowym (bo może przez źle działający - silnik dostaje większą dawkę paliwa) ?

parownik przepuszczał ? a co z wtryskami ? też przepuszczały ? bo nie kumam, jak ci przepuszcza parownik to i tak wtryski nie puszczą dalej, ja bym nie zmieniał parownik bo po co

może scalimy dwa tematy odnośnie niepalenia na ciepłym ? im więcej głów tym lepiej,

w tym ja opisałem co mi sie dzieje i wygląda na identyczną przypadłość co u ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...