[B5 AJM] Świece się długo grzeją
0

    49 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    jozek726    0

    Panowie dziś podjechałem pod hale sportową byłem na niej moze godzinkę wychodzę, wchodzę do samochodu ( -12 stopni ) i długo nawet bardzo długo grzały mi się świece wcześniej tak nie było mimo to ze był mróz :gwizdanie: odpalam po długim czasie az kontrolka zgasła i auto poszło na wysokie obroty to je zgasiłem bo nie wiedziałem szybko co jest :kwasny: i od tego momentu grzeją mi sie bardzo długo świece ;( dodam ze czujnik temperatury i świece były wymienione niedawno :gwizdanie: radźcie coś :notworthy:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    aju    0

    zobacz czy nie masz jakiegoś błędu

    poza tym długo się grzeją, pojęcie względne, mi teraz też trochę się grzeją jak auto postoi parę godzin

    (może któraś przestała grzać) kiedyś beru w innym aucie wymieniłem 2 komplety w jedną zimę :polew:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    zobacz czy nie masz jakiegoś błędu

    poza tym długo się grzeją, pojęcie względne, mi teraz też trochę się grzeją jak auto postoi parę godzin

    (może któraś przestała grzać) kiedyś beru w innym aucie wymieniłem 2 komplety w jedną zimę :polew:

    aju wczesniej grzały mi okolo 3 sekund a teraz ze 30 :gwizdanie:

    moze poszła sie je...c jakaś świeca. kurde nie mam właśnie jak sprawdzić tego bo nie mam vaga a u mnie w mieście to takie mechaniki ze szkoda słów :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k0za    0

    po czym sądzisz że świece grzeją długo? po kontrolce czy czekasz aż pyknie przekaźnik? po godzinie postoju ciepłego silnika świece nie powinny w ogóle grzać. ja bym odstawiał czujnik temp

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kubson    0

    Też bym obstawiał czujnik temp.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    po czym sądzisz że świece grzeją długo? po kontrolce czy czekasz aż pyknie przekaźnik? po godzinie postoju ciepłego silnika świece nie powinny w ogóle grzać. ja bym odstawiał czujnik temp

    po kontrolce długo sie pali :gwizdanie: tylko ze czujnik temperatury był wymieniony na ory z ASO i niedawno:gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k0za    0

    no to może gdzieś coś nie styka albo padł. innej możliwości nie widzę :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    a te obroty co poszły do góry? ale to zdarzyło sie jednorazowo ten pierwszy raz :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    k0za    0

    jak sterownik nie ma danych z czujnika temperatury to przyjmuje że jest w piz*u zimno :P i dlatego grzeje świece i podnosi obroty na ponad 1000

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    jak sterownik nie ma danych z czujnika temperatury to przyjmuje że jest w piz*u zimno :P i dlatego grzeje świece i podnosi obroty na ponad 1000

    kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    steve69    0

    kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:

    I co z tego? Niedawno wymieniałem u siebie G2/G62. Oczywiście kupiony oryginał w ASO.

    Po zamontowaniu okazało się, że czujnik (mimo że nowy) jest jednak "walnięty" (różnica temp. miedzy G2 a G62 wynosiła ponad 10°C).

    Znowu wymiana na następny i dopiero ten drugi działa tak jak trzeba.

    --

    Pozdrawiam.

    Sławek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    kurde ale bym wymieniony niedawno :kwasny:

    I co z tego? Niedawno wymieniałem u siebie G2/G62. Oczywiście kupiony oryginał w ASO.

    Po zamontowaniu okazało się, że czujnik (mimo że nowy) jest jednak "walnięty" (różnica temp. miedzy G2 a G62 wynosiła ponad 10°C).

    Znowu wymiana na następny i dopiero ten drugi działa tak jak trzeba.

    --

    Pozdrawiam.

    Sławek

    no to czeka mnie wymiana :gwizdanie: jutro moze podjade na vaga do kumpla i zobacze czy coś pokaze :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    EnDrIu`    0

    Na bank auto tak nie sygnalizuje padnietej świeczki. U mnie spalone byly wszystkie, a kontrolka swiecila tak samo jak teraz gdy mam nowe swiece.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    OGr    0

    mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

    no widzisz właśnie o tym mówie. u mnie też tak było ale dzis coś odpierdzielił i grzeją sie ze 30 sekund a co dopiero z miasta wróciłem :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dariodario    0

    mój ma nówki świece i czekałem dzisiaj z 10 sekund, a auto stało od niedzieli w tych mrozach.

    no widzisz właśnie o tym mówie. u mnie też tak było ale dzis coś odpierdzielił i grzeją sie ze 30 sekund a co dopiero z miasta wróciłem :wallbash:

    sprawdzic trzeba wtyczke od czujnika temperatury.ale prawdopodobnie uszkodzil sie sam czujnik.przerabialem to samo w audi a4 b6 kolegi gdzie mial identyczne objawy.

    po podpieciu vaga wyskoczyl taki blad.(patrz zdjecie)

    20110129144.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    jutro jak kumpel bedzie mógł podjade do niego i zobaczymy co wyjdzie. dzięki za fote :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Iverson    0

    jozek co znaczy bardzo wysokie obroty (4tyś??) , jeżeli tak , to zobaczyłbym czy turbo (które ost. zmienialeś) czasem oleju nie sączy , mogło pójść trochę z paliwem i w wyniku wypalania oleju , silnik pracował na wysokich obrotach , już o tym czytałem gdzieś kiedyś :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dariodario    0

    jozek co znaczy bardzo wysokie obroty (4tyś??) , jeżeli tak , to zobaczyłbym czy turbo (które ost. zmienialeś) czasem oleju nie sączy , mogło pójść trochę z paliwem i w wyniku wypalania oleju , silnik pracował na wysokich obrotach , już o tym czytałem gdzieś kiedyś :cool1:

    ales dowalil!!!

    co ma turbo do tematu?-SWIECE DLUGO SIE GRZEJA

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Iverson    0

    czytaj ze zrozumieniem , pytam jozka o fakt wchodzenia auta na wysokie obroty a nie o świece :cool1: , bo to mnie bardziej by zmartwiło :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    Ive nie 4tyś obrotów nie było koło 2 tyś i to zrobiło sie jednorazowo w sumie dzis mi to sie stało wiec na pare odpaleń tylko raz te obroty poszły do góry :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Iverson    0

    no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    no to wymień czujnik temp podwójny i powinno być ok , sprawdź blędy vagiem wcześniej możliwe że będziesz miał błąd czujnika G62

    wymienie go chociaz ostatni był nowy :kwasny: zobaczymy co vag jutro pokaze :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dariodario    0

    czytaj ze zrozumieniem , pytam jozka o fakt wchodzenia auta na wysokie obroty a nie o świece :cool1: , bo to mnie bardziej by zmartwiło :cool1:

    chyba ty nie czytasz ze zrozumieniem i LOGIKA.

    ale bez nerwow szanowny klubowiczu.

    w pierwszym poscie napisal jozek ze swiece grzaly dlugo-dlaczego?

    ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

    jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Iverson    0

    ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

    jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

    zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty :) , stąd moje pytanie do Jozka :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dariodario    0

    ano dlatego ze czujnik jak zle dziela albo jak nie jest podpiety to przy odpalaniu ecu daje dawke rozruchowa jak przy minus 40 i

    jak jest silnik rozgrzany to wchodzi na bardzo wysokie obroty,ale do czasu dopuki sie ecu nie polapie ze czujnik jest uszkodzony i potem ecu bierze temp.od czujnika paliwa az do nastepnego zgaszenia silnika. :tongue4: i zapisuje w pamieci wyzej wymieniony blad zwiazany z g62

    zgadzam się z Tobą kolego w 100% , szybko tylko skojarzyłem sytuację "nowego" turbo i wchodzenia silnika na wysokie obroty :) , stąd moje pytanie do Jozka :good:

    :drunk::closed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    soolek    0

    Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

    Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

    Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jozek726    0

    Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

    Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

    Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

    no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    soolek    0

    Dorzucę od siebie, że błędów może nie być - u mnie nie było.

    Trzeba było sprawdzić temperaturę w kilku blokach i porównać - w dziale diagnostyka jest dokładny opis co oznacza dana różnica pomiędzy temperaturami.

    Czujnik można oczywiście w ASO kupić, ale kiedyś widziałem dokładnie te same czujniki na allegro za połowę ceny.

    no jak byś widział taki czujnik na allegro za pol ceny to daj linka :wink4:

    Szukał raczej nie będę, ale poszperaj.

    Ja niestety utopiłem kasę w ASO, a tego samego dnia - mając numerek w ręku znalazłem na allegro.

    Dokładnie to samo było - toćka w toćkę :decayed:

    Szukaj.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.