Orzeł Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 mi się osobiście koło z A8 podoba, chociaż gdybym ich przypadkowo nie miał w garażu to pewnie w życiu bym ich nie założył ;]. Pewne rzeczy na zdjęciach nie wyglądają w porównaniu do tego co jest w realu. Wojtsen daj znać jak już będziesz w cz-wie to spocika razem z chudym zrobimy
mgtan Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 jak już się jedzie 3xx... to powrót do 150-160 mozna porównać do tego samego jak jechać 150 na autostradzie i zwolnić na zjeździe do 30-40km/h nie wiadomo wówczas czy naprawde się jedzie
Orzeł Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Mamy lato, człowiekowi się rodzą w głowie różne dziwne pomysły, które później trzeba przełożyć na rzeczywistość...... i przyszła kolejna przesyłka Zawieszenie gwintowane AP. Dlaczego AP?? Kilka osób ma je u siebie i bardzo sobie chwalą dodatkowo miałem okazje jeździć samochodem na takim zawieszeniu więc decyzja zapadła. Po przejechaniu ok 200 km mogę powiedzieć tylko tyle. Lepszego zawieszenia jeszcze w aucie nie miałem . Przerobiłem już w życiu eibachy i bilsteina B14, dla mnie AP jest rewelacyjny!!! Komfort zdecydowanie lepszy niż na eibachu, pełna regulacja wysokości (autko mam idealnie równo ) i szokująca trakcja w zakrętach. Nie wiem czy to wina zużytych seryjnych amortyzatorów?? ( na badaniu pokazały 80% i diagnosta stwierdził, że są w super stanie). Podsumowując z czystym sumieniem mogę polecić ten zawias bo stosunek jakość/cena jest chyba najlepszy na rynku sorki, za brudne auto, ale akurat padało przy maxymalnym skręceniu na dół z przodu cała opona chowa się w nadkole a z tyłu 3/4 opony jest schowane Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Orzeł
carrera369 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ile jest opuszczony w dół na tym zdjęciu ? Gdzie kupiłeś ten gwint ?
Orzeł Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ile jest opuszczony w dół na tym zdjęciu ? Gdzie kupiłeś ten gwint ? odległość od gruntu do dolnej krawędzi nadkola 645 mm kupione w Best-Performance częstochowa Tez myśle nad gwintem dzisiaj śmiało mogę Ci powiedzieć, że nie ma nad czym myśleć
kristof2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 mialem ten gwint u siebie w b6 i niestety ale zawiodlem sie, stukal mi od nowosci potem wylal tylni amor po1 zimie jak autem jezdzilem, dalem wtedy za niego 2300zl. z tego co wiem u wojtka ten gwint jest tez w rozsypce podobne obajwy juz ma jak u mnie , tez chce gwint do siebie wrzucic ale nie wiem juz co wybrac czy ori s-line amor + sprezyny gwintowane KW, chcialem air'a zrobic ale do kola 20'' jak u wojtka takie cos nie zda relacji wiec chyba tylko gleba na gwincie zostanie, myslalem tez nad kompletnym KW ale koszt 2x jak AP. zobasczymy po zimie jak pojezdzisz troche jak ten gwint sie bedzie dalej sprawowwac, pozdrawiam !
romco Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 mialem ten gwint u siebie w b6 i niestety ale zawiodlem sie, stukal mi od nowosci potem wylal tylni amor po1 zimie jak autem jezdzilem, dalem wtedy za niego 2300zl. z tego co wiem u wojtka ten gwint jest tez w rozsypce podobne obajwy juz ma jak u mnie , tez chce gwint do siebie wrzucic ale nie wiem juz co wybrac czy ori s-line amor + sprezyny gwintowane KW, chcialem air'a zrobic ale do kola 20'' jak u wojtka takie cos nie zda relacji wiec chyba tylko gleba na gwincie zostanie, myslalem tez nad kompletnym KW ale koszt 2x jak AP. zobasczymy po zimie jak pojezdzisz troche jak ten gwint sie bedzie dalej sprawowwac, pozdrawiam ! Tez mialem ten gwint. Bylem zadowolony, tylko ze po 2000 km 1 przedny amor skrzypial, muj kolea mial taky sam problem. Po 45.000 km i 19" w Passate 3C posed AP do smieci. Jak w A4 sprobovalem ADS + 20" nikdy by juz nie dawalem AP.
Orzeł Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 No to mnie nie pocieszyliscie , moi znajomi już 2 gi rok śmigają i są mega zadowoleni..... Zobaczymy jest gwarancja wiec niech się dzieje co chce podobno do AP można każda cześć kupić z osobna wiec to tez na + w razie usterki
Gracjan Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 AP to KW inaczej wyglądające, z tego co się dowiadywałem nie ma problemu z częściami czy ewentualną regeneracją za jakiś czas więc myślę że nie ma się co najpierw martwić, czas pokaże Auto mistrz
kristof2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) takie nie do konca KW bo 2x taNSZE czyli niska półka, na opakowaniu/pudelku tez nic nie bbylo napisane odnosnie ze to jest z KW lub jakas pochodna firmy KW , ale zobaczymy jak u kolegi bedzie sie sprawowal nie wiem od czego to zalezy ze u jednego smiga ok a u innych puka stuka itd. ;/ p.s. a syszeliscie cos io tych sprezynach gwintowanych? Sprężyny KW z regulacją wysokości Potocznie nazywane "sprężyny gwintowane" KW to nic innego jak specjalnie zaprojektowane sprężyny sportowe i przeznaczone do nich regulacje. Nietypowy produkt, który pozwala w pewnym zakresie na regulację wysokości pojazdu celem optymalnego dopasowania do Waszych potrzeb. http://www.kw-suspensions.org/thread-springs/ Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez kristof2009
Orzeł Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Ja na zapas martwił się nie będę. Na ta chwile jestem mega zadowolony
Orzeł Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Z Bólem Serca powoli będę musiał się rozstać z moim dotychczasowym oczkiem w głowie.... Od 20 października jest nim Moja Córeczka Michalinka :-) w związku z czym będę szukał kombika. Jeśli ktoś jest zainteresowany Moją A4 proszę o PW. Temat nie jest pilny, auta chyba za dużo opisywać nie trzeba - zapraszam do lektury mojego wątku. Autko 100% bezwypadkowe, olej i filtry zmieniane co 10 kkm, aktualny przebieg ~ 175 kkm ( muszę sprawdzić dokładnie). Chętnie zamienię na takie samo tylko kombi ewentualnie S4 . Parcia nie mam wiec żadnego ogłoszenia na portalach nie ma, może akurat komuś z forum przypasuje i zostanie w klubie . Oczywiście auto zostaje w obecnym setupie. Jedynie co to felgi z A8 musza zostać u mnie, a w zasadzie to u Taty Edytowane 16 Listopada 2014 przez Orzeł
griga-st Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 A4 jest za małe. Szukaj Sharana albo T5.
Orzeł Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) ja nie lubię dużych samochodów wolę małe, mocne i zwinne . Gdybym miał kombi w życiu bym go nie sprzedawał... Edytowane 16 Listopada 2014 przez Orzeł
miron78 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 A4 sedan to faktycznie nie autko dla rodziny z wózkiem - ale na pewno też nie sharan albo T5 - chyba że się ma 50 lat minimum Dziecko nie jest powodem rezygnacji z zamiłowań czy radośści z jazdy - jest wystarczająco dużo aut rodzinnych a zarazem dających frajdę z jazdy A jak znam Orzełka to postawi na minimum S4 - i tego Ci życzę Czas trochę odsapnąć od diesla i przekroczyć magiczne 4xxps Tym bardziej że na chwilę obecną S4 już się kupuje w normalnych pieniądzach
griga-st Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Przypadek nieuleczalny. Grupa chorobowa A4 T5 dla dziadka
miron78 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 rodzina rodzinom - ale mocy nie może być mało
Orzeł Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 W dół z mocą raczej schodzić nie zamierzam
Rekomendowane odpowiedzi