Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Silnik 2.7 V6 TDI jak chipować ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jakie mody polecacie do silnika 2.7 TDI?

zależałoby mi na "podciągnięciu" dołu dotychczas jeździłem autami z silnikami V6 ale w benzynie

to mój pierwszy diesel i nie mogę się przyzwyczaić do tego braku zbierania się od samego dołu mimo że ten silnik ma dosyć spory moment ?!?

czy ktoś przerabiał w tym silniku soft i ewentualnie modyfikował go trochę mechanicznie ? jakie macie swoje spostrzeżenia po modyfikacjach ?

nie zależy mi na zwiększaniu predkości max bo to w Polsce i tak nie ma sensu chciałbym zrobić go bardziej zrywnego

jak coś grzebaliście przy tym motorze (soft, większy intercooler, większe turbo) i jesteście zadowoleni z efektów to podzielcie się proszę

pozdrawiam

Opublikowano

Rogalotti z MR Motors robi ten motor na okolice 210-220 KM i chyba 450 Nm - interesowałem sie tematem bo mam a4 2,7 tdi w super pieniądzach na oku

pierwsze słyszę żeby 2.7 tdi było mało zrywne z dołu - może esp Ci go spowalnia :)

Ja bym poprzestał na chipie - w ośce to będzie optimum

Opublikowano

:> porównałem ten "dół" z poprzednim silnikiem jakim jeździłem czyli 2.8 V6 w benzynie ale na 4 łapy moze to też miało znaczenie :)

no właśnie FWD trochę ogranicza ze względów bezpieczeństwa

następny będzie 3.0 Q :)

Opublikowano

Z pewnoscią masz cos nie sprawne, 2.7tdi jeździ bardzo ładnie z dołu(zrób diagnostykę). Twój samochód po modyfikacji jeździ ciut lepiej jak 3,0tdi 233PS .

Opublikowano

nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu cały czas nawet do 7000 tutaj po pierwsze ten dół jak dla mnie jest dziwny aż do załączenia turbo a po drugie przy wyprzedzaniu jeszcze zapominam że kończy się szybciej obrotomierz :)

dzięki za info co po modach - to właśnie chciałem wiedzieć czy w ogóle warto modyfikować ten silnik

generalnie jestem zadowolony nawet ze spalania chociaż nie ukrywam że szukałem 3.0 :)

a jak ze spalaniem po modach bo słyszałem że często nawet spalają takie auta mniej niż przed modami

aa i jeszcze jedno ile robicie po modach km na oleju (wiem że powinno się wtedy zmienić wcześniej olej) ja jeżdżę na EDGE Castrol

i z ciekawości jak długo chłodzicie turbo po autostradowej jeździe ? (słyszałem o jakiś rozwiązaniach które nie pozwalają zgasić auta aż do odpowiedniego schłodzenia turbo nawet po przekręceniu kluczyka ?!?! słyszeliście coś o tym ? i co to warte?)

pozdrawiam

Opublikowano
nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu

ze co? :wallbash: benzyna z dołu?

dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów

moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał

Opublikowano
nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu

ze co? :wallbash: benzyna z dołu?

dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów

moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał

jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie :decayed:

Opublikowano
nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu

ze co? :wallbash: benzyna z dołu?

dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów

moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał

jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie :decayed:

Może źle zrozumiałem.......... ale żadna wolnossąca benzyna nie dorówna doładowanemu dizlowi a na pewno nie w dolnej części obrotów

pisząc to nie porównuje benzyn z samochodów sportowych lub wyścigowych.

Opublikowano
nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu

ze co? :wallbash: benzyna z dołu?

dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów

moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał

jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie :decayed:

Może źle zrozumiałem.......... ale żadna wolnossąca benzyna nie dorówna doładowanemu dizlowi a na pewno nie w dolnej części obrotów

pisząc to nie porównuje benzyn z samochodów sportowych lub wyścigowych.

2.7 do setki ma 1sek wiecej niz 2.8 :cool1: Wiec chyba musi niezle ciagnac ze wszystkich obrotow bo 100km/h robi pewnie na 2 biegu :naughty:

Opublikowano
2.7 do setki ma 1sek wiecej niz 2.8 cool1 Wiec chyba musi niezle ciagnac ze wszystkich obrotow bo 100km/h robi pewnie na 2 biegu naughty

to jedz sobie 30 km/h na 2 biegu i w obu autach daj w podłoge...

Ciekawe co bedzie z przodu... do 100km/h :good:

Opublikowano

miałem

2.8 v6 193km benzyna 4x4 passat b5

i mam

2.5 v6 tdi 180km quattro a4

na niższych obrotach a4 zdecydowanie lepiej ciągnie. paska musiałem tak do 3 tys obrócić żeby poszedł a w a4 idzie o zera. co do przyspieszenia to nie czuje różnicy, ale pewnie ma na to wpływ wiek i przebieg aut. b5 280tys a4 166tys

Opublikowano

miałem

2.8 v6 193km benzyna 4x4 passat b5

i mam

2.5 v6 tdi 180km quattro a4

na niższych obrotach a4 zdecydowanie lepiej ciągnie. paska musiałem tak do 3 tys obrócić żeby poszedł a w a4 idzie o zera. co do przyspieszenia to nie czuje różnicy, ale pewnie ma na to wpływ wiek i przebieg aut. b5 280tys a4 166tys

Nie porównuj wolnossaka do tdi bo to dwa inne światy. To tak jak by kotś porównał benzynowe b6 2.0 i b6 1.8t :gwizdani

A co do 2.7tdi to zrób sobie dobrego softa i przy ośce to w zupełności wystarczy :cool1:

Opublikowano

WYTŁUMACZYŁEM KOLEDZE ZE NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY 2.8 V6 W BENZYNIE ZBIERAŁO SIE LEPIEJ Z DOŁU NIZ 2.5 V6 TDI. POROWNANIE BYŁO POTRZEBNE BO MAM OBA TAKIE SILNIKI I MOGE SIE WYPOWIEDZIEC JAK TO WYGLADA W PRAKTYCE. JEZELI MU NIE CIAGNIE TDI Z DOŁU TO MA COS NIE TAK.

Opublikowano

WYTŁUMACZYŁEM KOLEDZE ZE NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY 2.8 V6 W BENZYNIE ZBIERAŁO SIE LEPIEJ Z DOŁU NIZ 2.5 V6 TDI. POROWNANIE BYŁO POTRZEBNE BO MAM OBA TAKIE SILNIKI I MOGE SIE WYPOWIEDZIEC JAK TO WYGLADA W PRAKTYCE. JEZELI MU NIE CIAGNIE TDI Z DOŁU TO MA COS NIE TAK.

już mam wyniki hamowania mojego silnika wyszło 178,7 Hp przy 4220Rpm czyli prawie seria

na VAGu też nic nie wyskakuje (oprócz spalonej maty fotela kierowcy :>)

także wszystko wskazuje na to że z autem jest ok ale odczuwalnie mimo powyższych opini

jeździłem b5 z silnikiem 2.8 z syncro i miałem wrażenie że ze startu zatrzymanego (nie przy 30km/h) odchodził lepiej

może to wszystko ma wpływ że b5 było na 4 łapy że zanim załączy się turbo to trochę minie (stąd pytałem czy warto chipować 2.7 i jakie macie doświadczenia w tej kwestii czy ten dół się trochę obniży :))

nie chciałem w tym poście udowaniać który silnik jest lepszy i że 2.8 benz czy 2.7 diesel jest do d*py bo nie kupowałbym w takim przypadku takich silników chodziło mi tylko o to że w moich subiektywnych odczuciach 2.8 lepiej się zbierało a 2.7 trzeba trochę poczekać az załączy sie turbo pozniej jest fajnie ale znowu trzeba szybko zmieniac biegi bo obrotomierz sie konczy :)

stąd moje opinie na temat jednego i drugiego

ale wnioskując po wcześniejzych komentarzach i podsumowując wypowiedzi

rozumiem że warto 2.7 zachipowac i jesli chodzi o FWD to przy tym pozostać ???

zmienie jeszcze felgi i opony żeby go odrobinke utwardzic (bo zawieszenie nie chce zmianiac) i bedzie ....lepiej :)

P.S. nie ma w klubie kogoś kto ma dokładnie 2.7 TDI w A4 B7 avant z manualem po chipie?

Opublikowano
już mam wyniki hamowania mojego silnika wyszło 178,7 Hp przy 4220Rpm czyli prawie seria

Dawaj wykres , przy ilu max Nm a nie KM ?

Opublikowano

P.S. nie ma w klubie kogoś kto ma dokładnie 2.7 TDI w A4 B7 avant z manualem po chipie?

Ja na takiego zbieram :P

Nie zastanawiaj się - bo już jest asfalt całkiem suchy...

Wal na Mineralną jak w dym...

Opublikowano
ale Nm było 387,2 przy 2779Rpm

Jakoś wysoko .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...