Raffaello_78 Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 witam jakie mody polecacie do silnika 2.7 TDI? zależałoby mi na "podciągnięciu" dołu dotychczas jeździłem autami z silnikami V6 ale w benzynie to mój pierwszy diesel i nie mogę się przyzwyczaić do tego braku zbierania się od samego dołu mimo że ten silnik ma dosyć spory moment ?!? czy ktoś przerabiał w tym silniku soft i ewentualnie modyfikował go trochę mechanicznie ? jakie macie swoje spostrzeżenia po modyfikacjach ? nie zależy mi na zwiększaniu predkości max bo to w Polsce i tak nie ma sensu chciałbym zrobić go bardziej zrywnego jak coś grzebaliście przy tym motorze (soft, większy intercooler, większe turbo) i jesteście zadowoleni z efektów to podzielcie się proszę pozdrawiam
CrocodileReggae Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Rogalotti z MR Motors robi ten motor na okolice 210-220 KM i chyba 450 Nm - interesowałem sie tematem bo mam a4 2,7 tdi w super pieniądzach na oku pierwsze słyszę żeby 2.7 tdi było mało zrywne z dołu - może esp Ci go spowalnia Ja bym poprzestał na chipie - w ośce to będzie optimum
Raffaello_78 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 :> porównałem ten "dół" z poprzednim silnikiem jakim jeździłem czyli 2.8 V6 w benzynie ale na 4 łapy moze to też miało znaczenie no właśnie FWD trochę ogranicza ze względów bezpieczeństwa następny będzie 3.0 Q
Piotrek98igo Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 moze masz niesprawne auto,diesel nie jadacy z dolu
Patrox Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Z pewnoscią masz cos nie sprawne, 2.7tdi jeździ bardzo ładnie z dołu(zrób diagnostykę). Twój samochód po modyfikacji jeździ ciut lepiej jak 3,0tdi 233PS .
Raffaello_78 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu cały czas nawet do 7000 tutaj po pierwsze ten dół jak dla mnie jest dziwny aż do załączenia turbo a po drugie przy wyprzedzaniu jeszcze zapominam że kończy się szybciej obrotomierz dzięki za info co po modach - to właśnie chciałem wiedzieć czy w ogóle warto modyfikować ten silnik generalnie jestem zadowolony nawet ze spalania chociaż nie ukrywam że szukałem 3.0 a jak ze spalaniem po modach bo słyszałem że często nawet spalają takie auta mniej niż przed modami aa i jeszcze jedno ile robicie po modach km na oleju (wiem że powinno się wtedy zmienić wcześniej olej) ja jeżdżę na EDGE Castrol i z ciekawości jak długo chłodzicie turbo po autostradowej jeździe ? (słyszałem o jakiś rozwiązaniach które nie pozwalają zgasić auta aż do odpowiedniego schłodzenia turbo nawet po przekręceniu kluczyka ?!?! słyszeliście coś o tym ? i co to warte?) pozdrawiam
MAGIC87 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu ze co? benzyna z dołu? dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał
CrocodileReggae Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał a właśnie że 2.7 tdi od tych obrotów jedzie... i nie ma to tamto - 6 garów robi swoje!
Wandej Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu ze co? benzyna z dołu? dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie
KICHOL Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu ze co? benzyna z dołu? dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie Może źle zrozumiałem.......... ale żadna wolnossąca benzyna nie dorówna doładowanemu dizlowi a na pewno nie w dolnej części obrotów pisząc to nie porównuje benzyn z samochodów sportowych lub wyścigowych.
Wandej Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nie no raczej jest sprawny tylko że benzyna ciągnie od dołu ze co? benzyna z dołu? dieslem sie fajnie jezdzi w zakresie 2-3,5 tys ogrotów moze chcesz od 1,5 dac mu w podłoge to na 100% Ci nie pojedzie jakbys chciał jezdziles wolnossaca beznyna V6?? :gwizdanie: W A4 ma prawie 200KM wiec moze sie wydawac ze ten diesel nie jedzie Może źle zrozumiałem.......... ale żadna wolnossąca benzyna nie dorówna doładowanemu dizlowi a na pewno nie w dolnej części obrotów pisząc to nie porównuje benzyn z samochodów sportowych lub wyścigowych. 2.7 do setki ma 1sek wiecej niz 2.8 Wiec chyba musi niezle ciagnac ze wszystkich obrotow bo 100km/h robi pewnie na 2 biegu
MAGIC87 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 2.7 do setki ma 1sek wiecej niz 2.8 cool1 Wiec chyba musi niezle ciagnac ze wszystkich obrotow bo 100km/h robi pewnie na 2 biegu naughty to jedz sobie 30 km/h na 2 biegu i w obu autach daj w podłoge... Ciekawe co bedzie z przodu... do 100km/h
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 miałem 2.8 v6 193km benzyna 4x4 passat b5 i mam 2.5 v6 tdi 180km quattro a4 na niższych obrotach a4 zdecydowanie lepiej ciągnie. paska musiałem tak do 3 tys obrócić żeby poszedł a w a4 idzie o zera. co do przyspieszenia to nie czuje różnicy, ale pewnie ma na to wpływ wiek i przebieg aut. b5 280tys a4 166tys
grzes1150 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 miałem 2.8 v6 193km benzyna 4x4 passat b5 i mam 2.5 v6 tdi 180km quattro a4 na niższych obrotach a4 zdecydowanie lepiej ciągnie. paska musiałem tak do 3 tys obrócić żeby poszedł a w a4 idzie o zera. co do przyspieszenia to nie czuje różnicy, ale pewnie ma na to wpływ wiek i przebieg aut. b5 280tys a4 166tys Nie porównuj wolnossaka do tdi bo to dwa inne światy. To tak jak by kotś porównał benzynowe b6 2.0 i b6 1.8t :gwizdani A co do 2.7tdi to zrób sobie dobrego softa i przy ośce to w zupełności wystarczy
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 WYTŁUMACZYŁEM KOLEDZE ZE NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY 2.8 V6 W BENZYNIE ZBIERAŁO SIE LEPIEJ Z DOŁU NIZ 2.5 V6 TDI. POROWNANIE BYŁO POTRZEBNE BO MAM OBA TAKIE SILNIKI I MOGE SIE WYPOWIEDZIEC JAK TO WYGLADA W PRAKTYCE. JEZELI MU NIE CIAGNIE TDI Z DOŁU TO MA COS NIE TAK.
Raffaello_78 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 WYTŁUMACZYŁEM KOLEDZE ZE NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZEBY 2.8 V6 W BENZYNIE ZBIERAŁO SIE LEPIEJ Z DOŁU NIZ 2.5 V6 TDI. POROWNANIE BYŁO POTRZEBNE BO MAM OBA TAKIE SILNIKI I MOGE SIE WYPOWIEDZIEC JAK TO WYGLADA W PRAKTYCE. JEZELI MU NIE CIAGNIE TDI Z DOŁU TO MA COS NIE TAK. już mam wyniki hamowania mojego silnika wyszło 178,7 Hp przy 4220Rpm czyli prawie seria na VAGu też nic nie wyskakuje (oprócz spalonej maty fotela kierowcy :>) także wszystko wskazuje na to że z autem jest ok ale odczuwalnie mimo powyższych opini jeździłem b5 z silnikiem 2.8 z syncro i miałem wrażenie że ze startu zatrzymanego (nie przy 30km/h) odchodził lepiej może to wszystko ma wpływ że b5 było na 4 łapy że zanim załączy się turbo to trochę minie (stąd pytałem czy warto chipować 2.7 i jakie macie doświadczenia w tej kwestii czy ten dół się trochę obniży ) nie chciałem w tym poście udowaniać który silnik jest lepszy i że 2.8 benz czy 2.7 diesel jest do d*py bo nie kupowałbym w takim przypadku takich silników chodziło mi tylko o to że w moich subiektywnych odczuciach 2.8 lepiej się zbierało a 2.7 trzeba trochę poczekać az załączy sie turbo pozniej jest fajnie ale znowu trzeba szybko zmieniac biegi bo obrotomierz sie konczy stąd moje opinie na temat jednego i drugiego ale wnioskując po wcześniejzych komentarzach i podsumowując wypowiedzi rozumiem że warto 2.7 zachipowac i jesli chodzi o FWD to przy tym pozostać ??? zmienie jeszcze felgi i opony żeby go odrobinke utwardzic (bo zawieszenie nie chce zmianiac) i bedzie ....lepiej P.S. nie ma w klubie kogoś kto ma dokładnie 2.7 TDI w A4 B7 avant z manualem po chipie?
ono Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 już mam wyniki hamowania mojego silnika wyszło 178,7 Hp przy 4220Rpm czyli prawie seria Dawaj wykres , przy ilu max Nm a nie KM ?
Raffaello_78 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 nie mam wydruku bo hamowanie miałem po znajomości za darmo ale Nm było 387,2 przy 2779Rpm
CrocodileReggae Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 P.S. nie ma w klubie kogoś kto ma dokładnie 2.7 TDI w A4 B7 avant z manualem po chipie? Ja na takiego zbieram Nie zastanawiaj się - bo już jest asfalt całkiem suchy... Wal na Mineralną jak w dym...
ono Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 ale Nm było 387,2 przy 2779Rpm Jakoś wysoko .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się