Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

No to co to za program?

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ----------

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=pl ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a próbowałeś jakoś porównać czy wskazania są prawidłowe?

sprawdzałem moc i niuty--tylko trzeba mieć spory kawałek prostej i walić-wyniki porównywalne, ale jak w każdym przypadku "hamowni" drogowej-trzeba zrobić profil auta z dokładną wagą, pasażerem, ilością paliwa-resztę wykalkuluje sam, no i jeśli kogoś podniecają cyferki-to fajnie je wyświetla:decayed: ogólnie to kupiłem to w razie podróży-bo potencjalne błędy-przynajmniej w moim aucie-można kasować, ale tylko w silniku-więc w razie awarii-kasujemy i jedziemy dalej:wink: no i obsługuje więcej marek, niż VCDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna wadą, nie pasuje do aut przed 1999 rokiem z grubsza ,między innymi z aeb'ami też nie działa, za stare ecu

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś moc? duża różnica?
5-7 kuni i z 10 niuta...przy takiej samej trasie, jak pomiary K-powerem, no i zależy od pogody, bo w moim aucie IC jest centralnie-już fabrycznie, ale zasłonięty chłodnicą od klimatyzacji z przodu, a z drugiej strony-z tyłu- chłodnica wody-więc jak to ma się do przepływu powietrza i chłodzenia-odpowiedz sobie sam:facepalm:

czasem pokazuje 140 koni i 420 niuta-co w ogóle nie ma związku z rzeczywistością, bo program jest robiony na 180/400, ale to była trasa, dosyć krótka i z górki, więc szybko się rozkręciło auto i to właśnie jest jedna z zagadek-jak ten program takie pomiary robi i czemu to ma służyć...czasem pokaże 160 koni, przy takim samym niucie-420:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile da się wycisnąć z K03 przerobionej na hybrydę k03s???

Ktoś już testował???

Bo wczoraj dostałem coś takiego

http://imageshack.us/a/img225/1708/mg6036.jpg

Co prawda smigam na hybrydzie k04 FMIC ,DP wtryski 320cc, forg 007 dolot z kwasowki ,stozek wywaony kat wystrojone na 220km i 310nm mam juz kupione 440 i auto czeka na zmodzone sprzeglo od radzikowskiego i bedzie korekta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy mozna vagiem sprawdzic w B6 1.8T jaki jest afr i egt? Jakie sa jeszcze inne wskazniki oprocz logow ktore informuja o kondycji silnika?

Jak po logach sprawdzić czy zaplon jest OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy mozna vagiem sprawdzic w B6 1.8T jaki jest afr i egt? Jakie sa jeszcze inne wskazniki oprocz logow ktore informuja o kondycji silnika?

Jak po logach sprawdzić czy zaplon jest OK?

można -AFR będzie na 032 chyba, ale sprawdź, na wolnych powinno pokazywać 1, a przy max doładowaniu 0,97-0,98, EGT też jest, ale nie pamiętam na którym kanale, co do zapłonu to masz 020 i kąt wyprzedzenia przy programie na 100 oktan-nie powinno przekraczać 7* :wink: około 3-5* to jest max dla auta z seryjnym softem

tu masz linka jak REVO Technik sugeruje do modułu SPS

http://www.revotechnik.com/resources/uploads/files/SPS_AdvancedUserGuide_V0707.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla ciekawości, może było może nie

jak ktoś chce mieć troszkę sztywniejsza rurę dolotową w B5 a nie ma kasy na porządnego TIPa to można wsadzić rure z B6 np BFB, ma więcej takich pierścieni usztywniających przez co się mniej zapada na podciśnieniu, ogólnie też jest troche solidniejsza i ma grubsze ścianki szczególnie na flanszach, trzeba tylko zaślepić jeden niepotrzebny w B5 otwór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego interface'u bezprzewodowego korzystacie przy używaniu Torque? Taki elm 327 z allegro wystarczy ?

wystarczy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że długo szukałem jaki ma wpływ na parametry montaż samego FMIC przy seryjnych nastawach i niewiele znalazłem, umieszczam wykres z hamowania mojego BFB.

Jak widać już samo dołożenie intercoolera poprawia przebieg krzywej.

Drugie hamowanie już po chipowaniu oczywiście :)

a4b7.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długo szukałem jaki ma wpływ na parametry montaż samego FMIC przy seryjnych nastawach i niewiele znalazłem,

jest jeden wątek, gdzie opisywaliśmy alternatywy dla chiptuningu- 180+/260+ z mojego byłego AVJ-ta, a i z innych aut też:wink:

Kliknij w linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie - co jesli na seryjnym sofcie przeplywka pokazuje max 160mg/s kiedy auto ma 150km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie - co jesli na seryjnym sofcie przeplywka pokazuje max 160mg/s kiedy auto ma 150km?
w B6 to się przeliczało tak, że przepływka powinna pokazywać 80% nominalnej mocy auta, czyli 120mg/s przy 150 konnej jednostce, ale nie wiem, jak to jest "wyliczane" w B5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...