Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

W czym problem ?

Ile sztuk potrzebujesz ?

Tomik jak zawsze przygotowany hehe.

Jakbym potrzebował, to zapewne narazie jedno, ale rzuć cenę na PW.

A póki co mam dylemat czy właśnie hybrydzie K03s, czy Frankenturbo, czy Gt2x, czy jakieś Td04/05 + spawanie kolektora albo Holset... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jak sie zastanowisz to daj znac.

Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi

Do mojego złoma :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak sie zastanowisz to daj znac.

Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi

Do mojego złoma :grin:

Podaj mi cene tego K03s na PW - pisałem wcześniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam alergię na maile.

Ponizej masz mój numer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holset nie, to już lepiej chinola gt30-35 ...

Dlaczego nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie,

na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę :wink:
dokładnie,

na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice

Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. ;)

Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę :wink:
dokładnie,

na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice

Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. ;)

Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to???

inne ułożenie muszli wydechowej,

jeżeli nie chcesz dużo kombinować to pakuj K03S i masz 220-230KM

jeżeli chcesz rzeźbić to wkładaj GT2871 albo coś większego i masz conajmniej 300+ z dużym zapasem na przyszłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby jak mialbys spasowac k04 od poprzecznego?

"Piszę o klasycznym k04 z poprzecznego, a nie o k03 z ideologią k04 ze wzdłużnego.

Chinola zapewne i tak nie dopasujesz pod seryjne żeliwo, więc Cię czeka spawanie kolektora. Ja bym się skłaniał ku k04 i kolektor pod to. No ale co kto lubi."

Tak mi napisał na SR i już zgłupiałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale :D

jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę :wink:
montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale :D

jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04

Wszystko rozumiem i już mam pewien plan na te 250HP.

Zastanawia mnie teraz taka kombinacja jak napisał tan koleżka z SR, zresztą tez Bakuś napisał "zależy o jakim poprzecznym mowa" (ale może akurat tu chodzi mu o inne turbo i z innego poprzecznego niż np K04 z BAMa). Zakręcone, ale ciekawe... Heh, napisałem też na tamtym forum czy ktoś tak wogóle robił i czy jest sens... narazie czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa.

Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play.

Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa.

Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play.

Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie.

A koszta tak mniej wiecej takiej hybrydy to ile? 1500-2000zl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zdaniu starej k03-073 , pełna regeneracja + przeróbka na hybryde okolice 1500zl

---------- Post dopisany at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany at 00:58 ----------

a wtryski 0280155830 nadaly by sie do 250km? z pompa paliwa od S4 i regulatorem 4bar

tak wydadzą do takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...