omzig 4 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 W czym problem ?Ile sztuk potrzebujesz ? Tomik jak zawsze przygotowany hehe. Jakbym potrzebował, to zapewne narazie jedno, ale rzuć cenę na PW. A póki co mam dylemat czy właśnie hybrydzie K03s, czy Frankenturbo, czy Gt2x, czy jakieś Td04/05 + spawanie kolektora albo Holset... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 To jak sie zastanowisz to daj znac. Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi Do mojego złoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 To jak sie zastanowisz to daj znac.Ja bede teraz robil przerobke turbiny od 2.0tfsi Do mojego złoma Podaj mi cene tego K03s na PW - pisałem wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mam alergię na maile. Ponizej masz mój numer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Holset nie, to już lepiej chinola gt30-35 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Holset nie, to już lepiej chinola gt30-35 ... Dlaczego nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 dokładnie, na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę dokładnie,na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 a niby jak mialbys spasowac k04 od poprzecznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 To Ci doradzili Swoją drogą ciekawy pająk https://www.facebook.com/media/set/?set=a.143631492390528.37394.103110663109278&type=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę dokładnie,na holsetach robi się fajne wyniki, ale żeby to miało sens to silnik musiał by kręcić się do 9K a wtedy to już trzeba robić góre na hydraulice Aha i wszystko jasne, zatem Holset wyoutowany. Na SR mi podpowiedzieli żeby wyspawać kolektor wydechowy i wrzucić K04 z poprzecznego... Co Wy na to??? inne ułożenie muszli wydechowej, jeżeli nie chcesz dużo kombinować to pakuj K03S i masz 220-230KM jeżeli chcesz rzeźbić to wkładaj GT2871 albo coś większego i masz conajmniej 300+ z dużym zapasem na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Zależy o jakim poprzecznym mowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 a niby jak mialbys spasowac k04 od poprzecznego? "Piszę o klasycznym k04 z poprzecznego, a nie o k03 z ideologią k04 ze wzdłużnego. Chinola zapewne i tak nie dopasujesz pod seryjne żeliwo, więc Cię czeka spawanie kolektora. Ja bym się skłaniał ku k04 i kolektor pod to. No ale co kto lubi." Tak mi napisał na SR i już zgłupiałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Poniewież przy R4 zanim wstanie, zdążysz przejść na emeryturę montaz k03 czy k04 z silnika poprzecznego do silnika wzdluznego to rozwiazanie pozbawione sensu. przeslania zacytowanego posta nie rozumiem wcale jezeli chcesz sie bawic w spawanie kolektora to pod meskie turbo a nie k04 Wszystko rozumiem i już mam pewien plan na te 250HP. Zastanawia mnie teraz taka kombinacja jak napisał tan koleżka z SR, zresztą tez Bakuś napisał "zależy o jakim poprzecznym mowa" (ale może akurat tu chodzi mu o inne turbo i z innego poprzecznego niż np K04 z BAMa). Zakręcone, ale ciekawe... Heh, napisałem też na tamtym forum czy ktoś tak wogóle robił i czy jest sens... narazie czekam na odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa. Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play. Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 a wtryski 0280155830 nadaly by sie do 250km? z pompa paliwa od S4 i regulatorem 4bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Na 250km to ładujesz k03-073 + przeróbka na hybryde (rozwiert + wieksze koło kompresji) i 240-250 wyskakuje raz dwa. Ewidentym plusem jest że wszystko masz plug and play. Na taką szmoc potrzebujesz szpryc 440 (380cc@3bar z s3) , downpipe, fmic, zdrową pompe paliwa lub wydajne lpg + strojenie. A koszta tak mniej wiecej takiej hybrydy to ile? 1500-2000zl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 przy zdaniu starej k03-073 , pełna regeneracja + przeróbka na hybryde okolice 1500zl ---------- Post dopisany at 00:58 ---------- Poprzedni post napisany at 00:58 ---------- a wtryski 0280155830 nadaly by sie do 250km? z pompa paliwa od S4 i regulatorem 4bar tak wydadzą do takiej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się