lenovo.lenn Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 witam !! proszę o sprawdzenie moich logów . Z góry dziękuje!! A4 B5 tdi 1.9 afn http://img132.imageshack.us/i/15772241.png/ http://img189.imageshack.us/i/33798533.png/ http://img852.imageshack.us/i/67428720.png/ http://img809.imageshack.us/i/84914637.png/ http://img708.imageshack.us/i/93592770.png/ http://img59.imageshack.us/i/31738256.png/ http://img163.imageshack.us/i/30542149.png/ Log (0 - 000) Log (1 - 014,013) Log (2 - 000,001,003) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 004,001,013) Log (6 - 011)
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Wrzuć te logi tutaj: http://vaglog.rtnet.pl/
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 EGR ok., kąt wtrysku ok., termostat raczej sprawny, korekcje ładne, kiepsko wygląda 011 BS - pewnie będą problemy z regulacją doładowania. Zrób logi dynamiczne to zobaczymy co dalej. Jakieś problemy z autem?
lenovo.lenn Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 jako takich problemow nie ma ... jedynie zauważyłem że jak wcisnę gaz do dechy to go muli , najlepiej się zbiera jak wciskam 1/2 gazu. Co to jest ta regulacja doładowania ??
chopok. Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Co to jest ta regulacja doładowania ?? to jest regulacja tego co dmucha turbina, nie może być za dużo/za mało - tylko tyle ile zadaje komputer. Zrób logi dynamiczne to będziemy wiedzieli co się dzieje
lenovo.lenn Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 oki postaram się zrobić na dniach . Dzięki wielkie
ciahciah Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 przjrzyj się temostatowi na klmatronik kanał 49 ile trzyma stopni podczas jazdy
lukjar7 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 koncowka wezyka idącego do gruszki bez splotu :gwizdanie:
lenovo.lenn Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 wiec jak obiecałem wysyłam logi dynamiczne ... tylko ze były robione podczas trasy z 5 osobami na pokładzie i bagażami ... nie wiem czy to będzie przeszkadzać czy nie , jak coś to piszcie to powtórzę logi z pustym samochodem. A co do koncowki wężyka niedawni wymieniałem cały i jest na końcach spleciony wiec nie powinno być z nim problemow. Termostat podczas pracy na klimatroniku wskazuje 90 . Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011)
spanky Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 po pierwsze to nie AFN tylko AVG a po drugie zadany kąt dynamiczny jest za duzy jak na seryjne auto ....
lenovo.lenn Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Jestem przekonany ze moj motor to AFN . Po czym twierdzisz ze to AVG?? a co do tego kąta to dobrze czy źle ?? i jak to naprawić ?? dodam ze samochód był u kilku mechaniorów i mogli coś popier..... [br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:50_________________________________________________udzieli mi ktos pomocy?? co z tym wtryskiem??
ciahciah Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 kąt jest zmodyfikowany ale jak nie drży silnik podczas przyspieszania nie masz się czym martwić zapomniałeś zrobić logi basic setting, jak je wstawisz powiem ci czemu auto muli
lenovo.lenn Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 podczas włączania basic setting wyskakuje we wszystkich okienkach error i nie da sie zrobic logow ... jedynie działa 004
ciahciah Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 dziwna sprawa, załatw sobie lapka z windows XP, zasilaj go przez uniwersalny zasilacz samochodowy by była lepsza masa, ściągnij najnowszy sterownik do kabelka http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm - to jest sterownik do tego niebieskiego taniego kabelka, wchodzisz w menadzer urządzeń i w dwóch miejscach aktualizujesz, potem we właściwościach>zaawansowane opóźnienie latency ustawiasz 1 lub 2 ms i zapis/odczyt ustaw po 1024 a czy twoje auto jest z Rocznik: 2000 jak masz w opisie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się