Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

EGR ok., kąt wtrysku ok., termostat raczej sprawny, korekcje ładne, kiepsko wygląda 011 BS - pewnie będą problemy z regulacją doładowania.

Zrób logi dynamiczne to zobaczymy co dalej.

Jakieś problemy z autem?

Opublikowano

jako takich problemow nie ma ... jedynie zauważyłem że jak wcisnę gaz do dechy to go muli , najlepiej się zbiera jak wciskam 1/2 gazu. Co to jest ta regulacja doładowania ??

Opublikowano
Co to jest ta regulacja doładowania ??

to jest regulacja tego co dmucha turbina, nie może być za dużo/za mało - tylko tyle ile zadaje komputer.

Zrób logi dynamiczne to będziemy wiedzieli co się dzieje

Opublikowano

przjrzyj się temostatowi na klmatronik kanał 49 ile trzyma stopni podczas jazdy

Opublikowano

koncowka wezyka idącego do gruszki bez splotu :gwizdanie:

Opublikowano

wiec jak obiecałem wysyłam logi dynamiczne ... tylko ze były robione podczas trasy z 5 osobami na pokładzie i bagażami ... nie wiem czy to będzie przeszkadzać czy nie , jak coś to piszcie to powtórzę logi z pustym samochodem. A co do koncowki wężyka niedawni wymieniałem cały i jest na końcach spleciony wiec nie powinno być z nim problemow. Termostat podczas pracy na klimatroniku wskazuje 90 .

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,008,010)

Log (2 - 011)

Opublikowano

po pierwsze to nie AFN tylko AVG a po drugie zadany kąt dynamiczny jest za duzy jak na seryjne auto .... :mysli:

Opublikowano

Jestem przekonany ze moj motor to AFN . Po czym twierdzisz ze to AVG?? a co do tego kąta to dobrze czy źle ?? i jak to naprawić :kox:?? dodam ze samochód był u kilku mechaniorów i mogli coś popier..... :( [br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:50_________________________________________________udzieli mi ktos pomocy?? co z tym wtryskiem??

Opublikowano

kąt jest zmodyfikowany ale jak nie drży silnik podczas przyspieszania nie masz się czym martwić

zapomniałeś zrobić logi basic setting, jak je wstawisz powiem ci czemu auto muli :)

Opublikowano

dziwna sprawa, załatw sobie lapka z windows XP, zasilaj go przez uniwersalny zasilacz samochodowy by była lepsza masa, ściągnij najnowszy sterownik do kabelka http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm - to jest sterownik do tego niebieskiego taniego kabelka, wchodzisz w menadzer urządzeń i w dwóch miejscach aktualizujesz, potem we właściwościach>zaawansowane opóźnienie latency ustawiasz 1 lub 2 ms i zapis/odczyt ustaw po 1024

a czy twoje auto jest z Rocznik: 2000 jak masz w opisie? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...