ciahciah Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Jaka jest dokładnie przyczyna, już wiemy że to rozjechana pompa ale co dokładnie w niej trzeba zregenerować, całą? sekcję niskiego czy wysokiego ciśnienia? Czy w ogóle sekcja niskiego ciśnienia się zużywa?
paweu1 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Jaka jest dokładnie przyczyna, już wiemy że to rozjechana pompa ale co dokładnie w niej trzeba zregenerować, całą? sekcję niskiego czy wysokiego ciśnienia? Czy w ogóle sekcja niskiego ciśnienia się zużywa? Co teraz powinienem zrobić? Jeździć i czekać aż całkiem padnie? Ile kilometrów można jeszcze nalatać?
Armi Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Jaka jest dokładnie przyczyna, już wiemy że to rozjechana pompa ale co dokładnie w niej trzeba zregenerować, całą? sekcję niskiego czy wysokiego ciśnienia? Czy w ogóle sekcja niskiego ciśnienia się zużywa? Co teraz powinienem zrobić? Jeździć i czekać aż całkiem padnie? Ile kilometrów można jeszcze nalatać? Jedź do dobrego pompiarza, niech się pompą zaopiekuje. W końcu padnie całkiem - może odpali na plak (autostart) a może nie, iwtedy będziesz musiał holować albo wieźć na lawecie do pompiarza. Nie ma co czekać, samo się nie naprawi. Ewentualnie można szukać pompy używki ale nie ma pewności co do jej stanu
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 powodem słabego zalania zimnego 1Z może być zużyty rozrząd, jak nie wiesz ile ma km rozrząd lub już zbliża się jego wymiana zrób to, więcej nie widzę sensu pchać się w koszty do puki zapala w miarę.. tylko mowa o profesjonalnej wymianie rozrządu od A do Z, zaczynając od nowej śruby na wale po regulację kąta wtrysku..
paweu1 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 nie widzę sensu pchać się w koszty do puki zapala w miarę.. pocieszyłeś mnie, jestem tego samego zdania. Rozrząd był zrobiony jakieś 20 tyś. km temu, więc powinien być OK, Cały czas mam w planie idealne ustawienie wałka, względem wału, bo jeszcze nic z tym nie zrobiłem
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 z tego co mi się przypomina w 1Z lubi się klin wyrobić na kole rozrządu walu korbowego, sprawdź to, dokręć koło
paweu1 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 z tego co mi się przypomina w 1Z lubi się klin wyrobić na kole rozrządu walu korbowego, sprawdź to, dokręć koło Ale wtedy kąt wtrysku byłby bardzo rozjechany, a u mnie wygląda w porządku. Ale postaram się sprawdzić. [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 16:31_________________________________________________Ciekaw jestem, czy kolega przemik próbował przyspieszyć kąt wtrysku i jak to wpłynęło na odpalanie jego AFN'a?
banshee Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Wg mnie kąt nic nie pomoże. Skoro raz pali dobrze, a po chwili już nie to na pewno nie wina kąta. On się nie przestawia o 40-60 jednostek żeby były z tego powodu problemy. Ludzie nie wiedzą, a mają kąt wtrysku opóźniony, że aż człowiek czasami oczy szeroko otwiera, jak widzi kąt bliski 10, a auta palą na dotyk w dodatniej temperaturze otoczenia.
przemik Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Zaintrygowała mnie ta teoria "zuzytego rozrządu"... chetnie bym posłuchał merytorycznego uzasadnienia. Nic nie mam zamiaru przyspieszac. Po prostu mnie to nie przeszadza. Na zimnym pali od "strzału" wiec....
ciahciah Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 zapytaj basketa, on praktycznie to doświadczył, ja tylko przytoczyłem jego "teorie" banshee - sam przez 3 lata miałem kąt 18-22 i wszystkie świece spalone, po puki temp nie spadła poniżej zera palił z pół obrotu, a jak nadeszły mrozy była d*pa blada, zawsze zapalił ale za trzecim dotknięciem kluczyka, ten sposób był lepszy niż trzymać raz długo, mniej trzeba było kręcić
przemik Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Przytocz w całosci...chetnie poslucham..., a pozniej zweryfikuje z autorem...
ciahciah Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Oj bardzo ciężko było by mi znaleźć ta wypowiedz, ale na bank tak napisał(http://www.audiklub.org/phpBB2/) bo wyczytałem to wtedy jak tu o tym napisałem, napisał tam że wymiana rozrządu w 1Z może poprawić zapalanie zimnego silnika a na moc o ile poprzedni rozrząd był ok nie będzie różnicy, mówiąc krótko wymiana rozrządu na moc nie powinna mieć wpływ a na zapalanie może mieć. Napisał to jak się domyślam na przykładzie doświadczeń swojego 1Z.
przemik Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Mysle, ze uzyl tego stwierdzenia w zupelnie innym przypadku - ciezkiego odpalania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się