melon1 0 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 witam mam pytanko,a mianowicie nawet teraz gdy nie jest slisko pyz mocniejszym hamowaniu lub gdy zwalniam i p rz pyredkosci okolo 10 km/h zalacza sie abs ... czego to moze byc przyczyna?? i jeszcze jedno,wymienialem niedawno tarcze i klocki na nowe Boscha... teraz przy hamowaniu czuje jakby drgnaia,im szybciej jade tym bardziej.....czy to moze byc wina wachaczy??mam do zrobienia tylko czekam do 30 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaus31183 0 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 za daleko czujnik od abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bell23 1 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 tez tak miałem, a zaraz potem poleciał mi czujnik ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ja tak miałem i okazało sie ze miałem jeden ząb na pierscieniu wyrobiony i był wiekszy niż wszystkie i tak sie robiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Pęknięty pierścień? U mnie powodował szaleństwa ABSu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 a gdzie szukac tych pierscieni?jak sciagne kolo i co dalej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 trzeba wyjąc przegub i na przegubie będziesz widział pierścień obejrzyj dokładnie jak będzie lipny to trzeba zdjąć z jakiegoś starego przegubu ja skorzystałem z zużytych części znajomych mechaników i sobie zdjąłem tylko to nie prosta sprawa trzeba delikatnie ściągać bo może porostu pęknąć i będzie do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 a jak wymienialem przegub nie dawno temu ,jakies 2 miesiace a przed wymiana bylo to samo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 to trzeba może czujnik dobić może nie dochodzi do odpowiedniej pozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 spróbuje ten czujnik dopchnac .... a moze go wyjac i wyczyscic styki?? slyszalem ze jak sie go wyjmie to pozniej moze wylatywac to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie jest dokladnie tak jak piszesz,przy bardzo wolnych predkosciach tak sie dzieje...tylko tarcze zmienialem z przodu.... a z tylu tez te czujniki sa?? moze faktycznie pozdejmuje te kola i delikatnie podobijam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 prawidłowa odległosc czujnika od koronki 0.6-0.8mm i sa na kazdym kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie jest dokladnie tak jak piszesz,przy bardzo wolnych predkosciach tak sie dzieje...tylko tarcze zmienialem z przodu.... a z tylu tez te czujniki sa?? moze faktycznie pozdejmuje te kola i delikatnie podobijam.... tak zrób najtaniej najskuteczniej bo wkurza taki głupiejący abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 prawidłowa odległosc czujnika od koronki 0.6-0.8mm i sa na kazdym kole a skad moge wiedziec jaka odleglosc jest u mnie...??? musialn=bym przegub sciagac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 daj sobie spokój z odległościami, podobijaj te czujniki tylko delikatnie i daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 sprawdź na vagu jakie masz prędkości na kolach i może coś pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon1 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 sprawdź na vagu jakie masz prędkości na kolach i może coś pokaże podobijam ale dzis raczej juz nie... mam vagcom,jak sprawdzic te predkosci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 blok ABS bloki pomiarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala_123 0 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Powitać też podpinam się pod temat. A mianowicie. Jestem świeżo po wymianie tarcz i klocków wszystkie cztery koła. Tarcze FEBI klocki TRW. Do wymiany nie miałem problemu z ABS 1. teraz gdy jadę bardzo wolno i naciskam hamulec słychać załączenie ABSów, (nigdy tego wcześniej nie było) 2. przy prędkości ok 110-120 km/h zapala sie kontrolka żółta ABS, po wyłączeniu zapłonu i zapaleniu od nowa silnika jest ok. Proszę dać jakieś namiary co może być nie tak. Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się