mateo_81 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Witam. Mam takie pytanko odnośnie w/w łożyska. Czy ono jest wymienialne. Bo co niektórzy w sklepach twierdzą, że nie. Jest to łożysko na które zakłada się wiatrak ze sprzęgłem i to łożysko jest w obudowie aluminiowej (tej, do której przykręca się napinacz rozrządu i rolki paska wieloklinowego). Z góry dzięki za pomoc.
pawlo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Musisz wymienic w calosci - szukaj "Wisko".
Gość Faworek Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Lozysko wiskozy (wiskoza) tak to sie nazywa jesli sie myle prosze mnie poprawic. A mam pytanie czemu to wymieniasz?
pawlo Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Chyba raczej chodzi z opisu o (059 122 303 halter fuer visko-kupplung silnik AKN) element do ktorego dokrecane jest wisko. Nie widze, aby bylo na rys. lozysko jako czesc zamienna, ale jeszcze poszukam.
mcm Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 wymienia się całe wisko (jest nierozbieralne)
Pikuś Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 mateo81, okresl sie dokladniej bo wisko jest przykrecane do kola pasowego, ktore to kreci sie na osce. czyli wystepuje tam jakies lozysko.
mcm Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 pewnie pod kołem pasowym napędzającym wisko jest łożysko[br]Dopisany: 07 Grudzień 2007, 22:27 _________________________________________________17 - wiskoza, 18-koło pasowe, http://img141.imageshack.us/img141/9851/wiskoib6.jpg[br]Dopisany: 07 Grudzień 2007, 22:29 _________________________________________________lub na wałku koła psaowego (uchwyt wisko)
Pikuś Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Dokladnie to na walku do ktorego przykreca sie kolo pasowe z wisko.
mateo_81 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2007 chodzi mi o to łożysko w obudowie aluminiowej, do której mocuje się m.in. napinacz rozrządu i rolki pasa wieloklinowego. Na tym łożysku oracuje wentylator ze sprzęgłem wisko. Wymieniam, bo przy zmianie rozrządu mój mechanik zauważył, że łożysko już "chrobocze" Już to zamówiłem i będę miał to na poniedziałek. Kosztuje "tylko" 715 zł . Ale przynajmniej będę później spokojny P.S. Dzięki za odpowiedzi. P.P.S. Jest to numerek 24 na "screenshocie" który zapodał kolega mcm00
pawlo Opublikowano 8 Grudnia 2007 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgadza sie wczesniej ten nr czesci podalem.
mateo_81 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 jako że dzisiaj jest niedziela to tego nie będę robił. chodzi o to, że nie daje mi spokoju to, że tego nie można rozebrać. Jak oglądaliśmy to z mechanikiem to zauważyliśmy, że ta piasta jest zakładana na wałek, który wchodzi w łożysko. Prawdopodobnie jest to wszystko ze sobą zgrzewane i jako że i tak to pójdzie na złom spróbuję to rozebrać (będę podgrzewał delikatnie tlenem i używał ściągacza hydraulicznego). Jestem niemal na 100% pewny, że po zdjęciu tej piasty okaże się, że jest tam pierścień zabezpieczający i łożysko da się wyciągnąć. Na pierwszy rzut oka widać, że jest to łożysko walcowe (podobne przychodzą do pomp wodnych itp.) więc jest na 100% dostępne. To oczywiście teoria, którą sprawdzę dopiero jutro (mam w domu do tego potrzebny sprzęt). I teraz prośba. Jeśli ktoś tego próbował, albo wie, że na 100% nie da się tego w ten sposób rozebrać to niech od razu ostudzi mój zapał, żebym się nie namęczył bez potrzeby . P.S. Mi to i tak póki co nie będzie potrzebne bo zamówiłem nową część i dałem zaliczkę, ale może eksperyment ( w razie powodzenia) komuś się przyda
Waters Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Sorry za kotleta mateo_81 wyjołeś to łożysko :?: Ma ten sam problem u siebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się