kamil22lodz 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 koledzy jakie są skutki , wykańczania się sprzęgła , jak poznać że sprzęgło powoli pada , i coś jest nie tak , jakoś mi się nie podoba , jazda moja Audiczką , strasznie pedał dziwnie chodzi jak puszczę szybko to strasznie zrywa itp , nie wiem jak to wytłumaczyć , przy szybkim opuszczaniu do góry , tak jak by coś waliło z pod maski , itp czasem czuję w czasie jazdy taki poślizg i dalej jadę? co to może być : A druga sprawa jaką zakupić pompę oleju? abym troszkę pojeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 witam sprawdz sprzęgło w taki sposób.Wbij trzeci bieg powoli puszczaj sprzęgło jeśli obroty zaczną się zwiększać a auto będzie stało to znaczy że sprzęgło się ślizga jest do wymiany Stukanie może świadczyć że dwumas jest do wymiany pompę oleju najlepiej ori ale cena kosmos,zamiennik febi też do tanich się nie zalicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 sorka ze pytam ale co to jest ten dwumas? mało siedzę w mechanice;\ i jakie są tego koszta ewentualnie , proszę o wytłumaczenie , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A jak pedał sprzęgła dopiero zaczyna "łapać" praktycznie na samej górze, to o czym to świadczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A jak pedał sprzęgła dopiero zaczyna "łapać" praktycznie na samej górze, to o czym to świadczy? Kiedyś tak miałem w 1.6 ADP, myślałem że coś poważnego a okazało się, że wystarczyło układ odpowietrzyć. Chociaż może już być tarcza zjechana. [br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 19:31_________________________________________________ koledzy jakie są skutki , wykańczania się sprzęgła , jak poznać że sprzęgło powoli pada , i coś jest nie tak , jakoś mi się nie podoba , jazda moja Audiczką , strasznie pedał dziwnie chodzi jak puszczę szybko to strasznie zrywa itp , nie wiem jak to wytłumaczyć , przy szybkim opuszczaniu do góry , tak jak by coś waliło z pod maski , itp czasem czuję w czasie jazdy taki poślizg i dalej jadę? co to może być : A druga sprawa jaką zakupić pompę oleju? abym troszkę pojeździł Co do tego szarpania to albo tak jak piszą wyżej albo może na mocowaniu tarczy sprzęgłowej do wału są luzy i to tak wali. W moim poprzednim miałem taki przypadek, sprzęgło jeszcze w dobrym stanie a na tym całym mocowaniu tarczy kilku milimetrowe luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A ja bym zaczął od poduszek silnika Puszczając szybko sprzęgło musi szarpnąć silnikiem, a jak poduchy wytłuczone to dadzą się w ten czas słyszeć. Co do sprzęgła biorącego wysoko.. Z rozeznania które robilem, jest to standard w A4. Kumpel ma polifta ADP i wysoko bierze, wszyscy znajomi z ADRami tez mają taką przypadłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 u mnie sprzęgło też bierze wysoko audi tak ma dwumas to koło zamachowe koszt nowego 1600 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Dwumas ma za zadanie tłumić drgania. Zamiast sztywnego połączenia między silnikiem a skrzynią są 2 tarcze. Jedna osadzona na wale korbowym, druga na wałku skrzyni biegów. Są one bardzo blisko siebie. Wyrzeźbione są w nich rowki i wypusty miedzy którymi sa sprężyny, które mają amortyzować drgania etc. W ten sposób wszystko pracuje łagodniej i skrzynia biegów wolniej sie zuzywa. Całość, 2 tarcze słuzą jako koło zamachowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Też mam ADP i sprzęgło łapie wysoko. Praktycznie trzeba by mieć nogę zginaną w dwóch miejscach, żeby szyby nie zbić. Po wymianie płynu i odpowietrzeniu łapie niewiele niżej, ale za to jest bardziej "dozowalne" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Mi sprzęgło brało wysoko(było wytarte ), ale przy wymianie silnika kupiłem również kompletne sprzęgło i teraz łapie prawie od dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kolega wyżej pisał abym sprawdził ruszając na 3 biegu , ale auto rusza bez problemu nic się nie ślizga , nie wiem czy tak musi być , ale bardziej chodzi mi o to ze jest tam jakieś małe szarpniecie przy puszczeniu sprzęgła, czy tak musi być czuję jakby coś uderzało to nie jest jakiś huk , no ale jest , :\[br]Dopisany: 05 Marzec 2011, 12:15_________________________________________________a jak odpowietrza się układ , można to zrobić samemu ? A może te poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Jak się nie ślizga to jest ok jeszcze pojeździsz na tym sprzęgle Tak jak wyżej pisali sprawdź w jakim stanie masz poduszki pod silnikiem i skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 ok kyniu Dzięki sprawdzę i dam znać co było , pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1990_2006 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ja mam ADR i też mam problem ze sprzęgłem . Tylko że moje ma objawy jak by się zacinało... Jak pusze sprzęgło to nie dość że bierze na samym końcu to jeszcze zawsze szarpie przy ruszaniu... Zawsze załapuje na samym końcu a wrecz jak nawet zdejmuje nogę z pedała sprzęgła to dopiero łapie... Tak jak by coś się zawieszało... Wie ktoś co może być przyczyną tego?? Mi się zdaje że przydało by się układ odpowietrzyć, ale nie jestem pewien na 100%. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-85 0 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dwumas ma za zadanie tłumić drgania. To w ADRach też są dwumasy? Ehh całe życie się człowiek uczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz G 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 u mnie w AHL też sprzęgło wysoko bierze a wcześniej w 80-tce B3 było tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek85 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 No właśnie Panowie od kiedy w 1.8 125 KM jest dwumas? Mam ten sam silnik i sprzęgło rzeczywiście bierze wysoko i ten typ tak ma. 1.6 - to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas10000 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Potwirdzam, ADR i ten typ tak ma poza tym auto śmiga super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1324221 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 mam pytanie , audi 1.8 adr czy jest dwumas ? również mam problem z wysoko łapiącym sprzegłem .. jest to dośc uciążliwe. aha i czy wszystkie a4 mają hydrauliczne sprzęgło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaVoK 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 mam pytanie , audi 1.8 adr czy jest dwumas ? również mam problem z wysoko łapiącym sprzegłem .. jest to dośc uciążliwe. aha i czy wszystkie a4 mają hydrauliczne sprzęgło ?? Tak w ADR jest dwumas. I wysoko łapiące sprzęgło to norma. Przynajmniej u kilku\ kilkunastu osób na forum I raczej wszystkie A4 mają hydrauliczne sprzęgło. Ale tu mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się