sienkol007 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Witajcie , auto po wymianie zaworu DV wyraźnie odżyło , czuć przyspieszenie ale problem w tym ,że nie ciągnie od dołu tylko dopiero od 2 000 obrotów i tak ciągnie do 3 000 a powyżej czuć już ,że przyśpieszenie spada. Czy zawór DV powinno się jeszcze adaptować?? jak to u was jest z tym silnikiem , zastanawiam się jeszcze czy przepływomierz może mieć coś z tym wspólnego albo popychacz ??
rafand76 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witajcie , auto po wymianie zaworu DV wyraźnie odżyło , czuć przyspieszenie ale problem w tym ,że nie ciągnie od dołu tylko dopiero od 2 000 obrotów i tak ciągnie do 3 000 a powyżej czuć już ,że przyśpieszenie spada. Czy zawór DV powinno się jeszcze adaptować?? jak to u was jest z tym silnikiem , zastanawiam się jeszcze czy przepływomierz może mieć coś z tym wspólnego albo popychacz ?? Wydaje mi sie ze to prawidłowe zachowanie. Sprawdz w specyfikacji tego silinika w jakim przedziale obrotów uzuyskujesz maksymalny moment obrotowy i wszsytko stanie sie jasne.
Paaweell1988 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 zakres maksymalnego momentu obrotowego od 1800-5000 rpm
tomwi Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 wg producenta max moment 280Nm jest dostępny już od 1800 do 5000 obr/min i w rzeczywistości prawie tak jest tzn deklarowany moment 280Nm osiągany jest w okolicach 1900-2000 obr/min i utrzymywany do 5000-5200 obr/min. Natomiast w przedziale 2000-3500 obr/min moment przeważnie będzie większy (dotyczy zdrowego i sprawnego egzemplarza). Stąd może wynikać Twoje odczucie, że auto powyżej 3000 obr/min gorzej przyśpiesza, do tego dochodzi większy udział strat w napędzie oraz oporów powietrza. Próbuję sobie przypomnieć czy na seryjnym sofcie też miałem takie odczucia i chyba na biegach 1-2-3 nie czułem tego. Przebieg fabrycznego momentu i mocy znajdziesz tutaj: http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_avant_2.0t_fsi.html, a rzeczywiste przebiegi w dziale z wykresami.
rafand76 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Przebieg fabrycznego momentu i mocy znajdziesz tutaj: http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_avant_2.0t_fsi.html, a rzeczywiste przebiegi w dziale z wykresami. Link sie nie otwiera
tomwi Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 bo na końcu wkradł się przecinek http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_avant_2.0t_fsi.html
TFSI_fan Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Po marnym programie wygląda tak: http://images40.fotosik.pl/712/9a65ae37a10cb94b.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się