robertg28 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 witam wszystkich w mojej audi mam dwa problemy jeden to turbina dziwnie chałasująca po odjeciu nogi zgazu link do tego zapożyczyłem można zobaczyc z tym raczej dałem sobie spokój , ale jest jeszcze jedna rzecz samochód gdy zimny zapali zaczynam jechac daje mu gaz zmieniam bieg i nagle go cos jakby dławi daje mu gaz ele jest strasznie oporny kopci wtedy,falują obroty,aż gasnie prubuje odpalic i odpala ale kreci jakos dziwnie jakby kompresja była tylko na jednym cylindrzei po kilku sekundach chodzi normalnieco to może byc dodam jak sciągne wezyk z turbo tego niema może miał ktos cos takiego?[mod]Określ się jaki masz silnik, bo w profilu masz co innego a tu wypisujesz co innego - prefix wybierasz z pola wyboru jak zakładasz temat [/mod]
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Ja na początek zobaczyłbym co VAG pokaże i potem szukał dalej. Wydaje mi sie, że turbina juz sie kończy i ten dzwiek po odjęciu gazu jest na 90% powiązany z tym, że auto sie dławi przy dodawaniu gazu
robertg28 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 niestety turbina sprawdzona minimalny luz na wałku ,wyczyszczona ,w vagu niema błedów
steve69 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 To czytałeś?: http://www.a4-klub.pl/[b6 AWX] Niepokojący dźwięk -- Pozdrawiam. Sławek
robertg28 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 tak widziałem to jeszcze podmienie ten zawór n75 zauważyłem że jak sciągne wezyk od egr to sztangla na turbinie opada w dół niewiem czy tak ma byc?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 niestety turbina sprawdzona minimalny luz na wałku ,wyczyszczona ,w vagu niema błedów Ten hałas to nadmierna wydajność turbiny przy schodzeniu z obrotów w nieobciążonym silniku. Silnik wkręcasz i szybko spada z obrotów a turbina nadal pompuje bo siła bezwładności jeszcze ją napędza. Ogólnie nic groźnego. Ja tez tak mam tylko ze mniej słyszalne. A więc na pewno z tym możesz spokojnie śmigać. Nic jej nie będzie. Gorzej jak by występowało to przy obciążeniu. Mam nadzieje ze zrozumiale to opisałem. Co do luzu to moze być osiowy max 1 mm. Wzdłużny nie ma prawa wystąpić. A co do dławienia to na początek VAG i logi. Moze coś wyjdzie. Pozdro ZC
robertg28 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 ten chałas to słychac minimalnie jak auto sie zagrzeje natomiast to zdławienie mnie wkurza dodam ze nie dławi go jak troszke sie zagrzeje którego kanału zrobic logi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się