kufos Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Logi pochodzą z VW Sharan z silnikiem 1,9 TDI AFN
sobol_20 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Kolego sztanga Ci się przycina. Pojeździj trochę bardziej dynamicznie może się rozrusza. Jeśli nie turbo do czyszczenia.
kufos Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Turbo było wyciągnięte i przeczyszczone.
SkOs Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 tragedi nie ma z tym ale po 1 kolego wklej wszystkie logi a nie tylko 011 i rob to dokladnie masz tylko do 3.5tys zakreconego a trzeba 4.2 mi lapal dziure przy 3.9 tys tez
kufos Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 i po tym są takie wyniki[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:36_________________________________________________Powyżej jest ok. Turbo ma problem tak od 1500 do 3500. Czyli w zakresie takim jak się najczęściej używa. Z czym to może być związane? Zrobiłem 3 próby i wszystkie były prawie takie same. [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:40_________________________________________________Przepraszam problem do 2000 rpm.[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:41_________________________________________________Coś z tym można zrobić czy nie ruszać ?[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:41_________________________________________________To 2 pomiar.
sobol_20 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Kolego po pierwsze zrób komplet logów. Po drugie co konkretnie dzieje się z autem? Notlauf czy chwilowy brak mocy? Ewidentnie widać że w zakresie od ok 2000obr do 2900obr turbo nie domaga dlatego brak prawidłowej mocy. Zrób komplet logów wtedy postawimy diagnozę.
kufos Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Auto jest słabsze na dolnych obrotach. Jak zrobię całe logi to wkleję.
przemik Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Dosc tego bajdurzenia. Zapraszam ponownie z kompletem logów. Kłodka.
Rekomendowane odpowiedzi