Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a co za różnica 3.0 czy 4.2. Oba to kible na maxa :thumbdown:

Opublikowano

mozecie rozszerzyc temat z tym kiblem :co:

Gość Damian A4
Opublikowano

A czemu? Bo niby mocy nie trzymaja??? :decayed:

Dzwięk :kox: moc wystarczająca i bezawaryjność :naughty:[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 18:47_________________________________________________

a co za różnica 3.0 czy 4.2. Oba to kible na maxa :thumbdown:

Kolega BUBA pozjadał wszystkie rozumy swiata i nic poza 2.7BiT nie widzi :kox:

Opublikowano

nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych i wydaje mi sie ze wlasnie era 2,7tt teraz rządzi.

sam w przyszlosci, jak $ bedzie bede kombinowal bude b6+q kupic po taniosci i wkladac 2,7tt z full remontem + dobra sekwencja i wiecej nie trzeba:)

Opublikowano

tak, mam takie klapki na oczach jak koniom się zakłada, podobne do Twoich tylko mniejsze :wink4:

Opublikowano

najprosciej bedzie przejechac sie jedna i druga i porownac :naughty: no z czesciami to do obydwu nie brakuje :gwizdanie:

Opublikowano

nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych

i wiele innych ale co tutaj tłumaczyć jak wszyscy mądrzejsi :)

Opublikowano

bo ja maniakiem mocy w sumie nie jestem, ale majac wolnossaka juz 3 lata i nie majac praktycznie zadnych awarii :decayed: bardzo mnie przekonuje ta B6...bo znow Eska na eksploatacji wychodzi drozej?! czy nie?? :mysli:

Opublikowano

Jeżeli masz głęboko w d... to czy ze świateł będziesz pierwszy czy ostatni to bierz co tam żywnie Ci się podoba, każde V6 wolnossące Audi będzie ok.

Gość Damian A4
Opublikowano

tak, mam takie klapki na oczach jak koniom się zakłada, podobne do Twoich tylko mniejsze :wink4:

nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych

i wiele innych ale co tutaj tłumaczyć jak wszyscy mądrzejsi :)

Ale nie o to chodzi...

2.7 ma swoje plusy i minusy tak samo jak i v8 4.2 i zalezy kto co lubi....

przy 2.7 trzeba się liczyć z wiekszymi kosztami utrzymiana ( 2 turbiny i cały układ doładowania) ale za to osiągi są :kox: :kox: :kox:

4.2 napewno mniej awaryjne i żywotniejsze ale za to słabiej jedzie ale dzwięk zapewne lepszy :naughty:

Opublikowano

czy ja wiem, czy 4.2 jedzi slabiej :mysli: kolega ma S8 2001R. 350PS i mimo masy auta wyrywa sie jak dzika :good:

Gość Damian A4
Opublikowano

Ale normalne 4.2 na 299PS

Tylko w S8 lub S6 na 344

Generalnie już nie wiem co Ci doradzić :facepalm:

Opublikowano

Ale normalne 4.2 na 299PS

Tylko w S8 lub S6 na 344

Generalnie już nie wiem co Ci doradzić :facepalm:

albo w s4 b6 ma chyba 344 KM
Opublikowano

generalnie to rozum podpowiada ze lepiej wziasc 3.0 l wolnossaka V6, poniewaz chcac nie chcac jest mniej awaryjny, zywotniejszy, oszczedniejszy i tez popierd....ala :gwizdanie: hii

niech zyje :quattro::kox:

Opublikowano

Ale normalne 4.2 na 299PS

Tylko w S8 lub S6 na 344

Generalnie już nie wiem co Ci doradzić :facepalm:

S8 jest aluminiowe i wcale jego masa mimo gabarytów nie jest duża :gwizdanie:

Opublikowano

3.0 nie do końca sa dobre

też tak słyszałem
Opublikowano

a co slyszeliscie dokladnie? ja slyszalem ze 2.8 ACK sa bardziej awaryjnie niz AAH :gwizdanie: i jak ktos to przeczytal to ula la :bicz:

Gość Damian A4
Opublikowano

Jeździłem ACK przez rok i za***rdala i nie marudźi :kox:

Znajomy ma a6 3.0 i mu olej żre :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...