Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a co za różnica 3.0 czy 4.2. Oba to kible na maxa
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 A czemu? Bo niby mocy nie trzymaja??? Dzwięk moc wystarczająca i bezawaryjność [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 18:47_________________________________________________ a co za różnica 3.0 czy 4.2. Oba to kible na maxa Kolega BUBA pozjadał wszystkie rozumy swiata i nic poza 2.7BiT nie widzi
adrianus Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych i wydaje mi sie ze wlasnie era 2,7tt teraz rządzi. sam w przyszlosci, jak $ bedzie bede kombinowal bude b6+q kupic po taniosci i wkladac 2,7tt z full remontem + dobra sekwencja i wiecej nie trzeba:)
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 tak, mam takie klapki na oczach jak koniom się zakłada, podobne do Twoich tylko mniejsze
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 najprosciej bedzie przejechac sie jedna i druga i porownac no z czesciami to do obydwu nie brakuje :gwizdanie:
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych i wiele innych ale co tutaj tłumaczyć jak wszyscy mądrzejsi
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 bo ja maniakiem mocy w sumie nie jestem, ale majac wolnossaka juz 3 lata i nie majac praktycznie zadnych awarii bardzo mnie przekonuje ta B6...bo znow Eska na eksploatacji wychodzi drozej?! czy nie??
Norbi Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Jeżeli masz głęboko w d... to czy ze świateł będziesz pierwszy czy ostatni to bierz co tam żywnie Ci się podoba, każde V6 wolnossące Audi będzie ok.
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 tak, mam takie klapki na oczach jak koniom się zakłada, podobne do Twoich tylko mniejsze nie pozjadal, tylko aktualnie 2,7 tt jest na obecne czasy jednym z najbardziej rozwojowych silnikow, co ci z 4,2 v8 jak to ani super nie jedzie, traci moc i chleje wache jak szalone. do 2,7 masz mnostwo czesci, ogolnodostepnyych i wiele innych ale co tutaj tłumaczyć jak wszyscy mądrzejsi Ale nie o to chodzi... 2.7 ma swoje plusy i minusy tak samo jak i v8 4.2 i zalezy kto co lubi.... przy 2.7 trzeba się liczyć z wiekszymi kosztami utrzymiana ( 2 turbiny i cały układ doładowania) ale za to osiągi są :kox: 4.2 napewno mniej awaryjne i żywotniejsze ale za to słabiej jedzie ale dzwięk zapewne lepszy
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 czy ja wiem, czy 4.2 jedzi slabiej kolega ma S8 2001R. 350PS i mimo masy auta wyrywa sie jak dzika
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale normalne 4.2 na 299PS Tylko w S8 lub S6 na 344 Generalnie już nie wiem co Ci doradzić
paput Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale normalne 4.2 na 299PS Tylko w S8 lub S6 na 344 Generalnie już nie wiem co Ci doradzić albo w s4 b6 ma chyba 344 KM
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 generalnie to rozum podpowiada ze lepiej wziasc 3.0 l wolnossaka V6, poniewaz chcac nie chcac jest mniej awaryjny, zywotniejszy, oszczedniejszy i tez popierd....ala :gwizdanie: hii niech zyje
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale normalne 4.2 na 299PS Tylko w S8 lub S6 na 344 Generalnie już nie wiem co Ci doradzić S8 jest aluminiowe i wcale jego masa mimo gabarytów nie jest duża :gwizdanie:
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a co slyszeliscie dokladnie? ja slyszalem ze 2.8 ACK sa bardziej awaryjnie niz AAH :gwizdanie: i jak ktos to przeczytal to ula la
Gość Damian A4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Jeździłem ACK przez rok i za***rdala i nie marudźi Znajomy ma a6 3.0 i mu olej żre :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się