Tiger017 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 Witam. Ostatnio po wymianie łożysk w tylnych kołach, moje auto bardzo się grzało z tyłu. Z lewej strony pomogła dokładna konserwacja palców w jarzmie . Z prawej strony zrobiłem to samo. Do tego wkręciłem o obrót tłoczek. Było ok do dziś. Wpadłem w dziurę i od tamtej pory przy małej prędkości coś mi piszczy w tylnym prawym kole. Gdy jadę szybciej tak Ok 60 - wzwyż tarcie częściowo ustępuje, bądź znika. Przy zwolnieniu historia znów się powtarza . I tak się zastanawiam co może być tego przyczyną. Faktem jest że coś ciężko tłoczek odbijał od początku . Ale po zakręceniu 2 razy kołem puszczał i zostawało tylko lekkie tarcie . Tarcze nie są pierwszej młodości. Czeka mnie wymiana ale jeszcze nie teraz . Proszę o pomoc Panowie.
songo Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 temat wielokrotnie poruszany choć już praktycznie sam sobie na niego odpowiedziałeś
Tiger017 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Kolego sam sobie nie odpowiedziałem . Bo przed wymiana łożyska była gitara , po zaczęło się coś Pier... Szukałem, jakby było opisane to nie zakładał bym nowego watka. PS. Powiedzcie mi panowie czy kupilibyście za grosze tarcze hamulcowe prawie nówki z rozbitka???? Autem zamierzam zrobić jeszcze kilka set Km i wek B6 się Kłania
songo Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Ale po zakręceniu 2 razy kołem puszczał i zostawało tylko lekkie tarcie . skoro jest lekkie tarcie to czy chcesz czy nie koło grzać sie musi!!!
ziby00 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 jak ci nie odbija tłoczek albo się zawiesza to masz przyczynę klocki trą o tarcze i koło się grzeje rozbierz zblocze i sprawdz dlaczego tłoczek się blokuje
Tiger017 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 A słuchajcie chcąc kupić ten zestaw naprawczy, to muszę znać typ swojego zacisku czy po roczniku można do tego dojść ???
Armi Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 A słuchajcie chcąc kupić ten zestaw naprawczy, to muszę znać typ swojego zacisku czy po roczniku można do tego dojść ??? Powiesz jaki masz samochód, silnik i sprzedawca dobierze. Tylko nie bierz takiego najtańszego w granatowo - białym pudełeczku (nie pamiętam firmy ale zaraz znajdę) bo się naszarpiesz a za chwilę będziesz miał powtórkę.[br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 22:04_________________________________________________ Dziadostwo
DiAMOND Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Może masz rozwaloną uszczelkę i tłoczek trzyma stąd koło się przegrzewa.
trezor4 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 ja mam podobnie tylko z przodu uszelki wymienione i dalej sie grzeje zacisk nie odbija od konca i trze klocek o tarcze , a jak hamuje to słysze takie puknięcie z okolic koła metaliczne .....[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 23:59_________________________________________________a jakie są obijawy uszkodzenia pompy abs ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się