gregory Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały, tym bardziej, że 6 razy auto było hamowane. Na drodze może być inaczej, a już na pewno przy niższej temp. Ciekawie może być tak przy 5 st. i felach 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 gregory nie do konca sie z toba zgodze dlatego ze w wieszosci wypadkow po programie auto wstaje tam gdzie wstawalo dopiero niutony ida dajel w gore az do maksymalnej wartosci wraz ze wzrostem cisniena doladowania a samo cisnienie raczej nie ma nic do wstawania turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ja tez sie za bardzo nie znam ale np. przebieg momentu np. u Patroxa jest zupelnie inny i chyba nie wielkie znaczenie ma to ze ma wieksza moc i moment sam przebieg lini jest chyba fajniejszy. I 600 nm ma juz przy 2 tys i jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 nie ma co krytykować, jeden jedzie do Compotów a drugi do Ecu...... a inny do Rogala, ale ja znam kreski od Rogala i Patroxa i znacznie bardziej mi odpowiadają pod względem inwestycji w program. Tyle na temat z mojego punktu widzenia, wykres Mirona i kolegi z A5 kojarzy mi się z moim seryjnym rogramem w BRE z overboostem przy 1800 rpm i wielkim spadkiem momentu po overbooście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Wg wykresu dół jest masakrycznie słabszy niz seria. Nie odczules tego w jezdzie?? To az dziwne bo to ok 80N/m różnicy jak nie wiecej przy 2000rpm porównując serie i program. Chyba ze kreska ponizej 600N/m to 500N/m:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Średnio się znam na tych kreskach a jak wspominałem wcześniej pomiarów było w sumie sześć. Mogłem wprowadzić troszke zamieszania i wklejony wykres nie jest chyba wykresem z ostatecznego programu Prawdopodobnie ( jak tak teraz się temu przyglądam i to sobie układam ) to wykresem softu który ostatecznie został wgrany jest ten: Pamiętam też że jak nałożyliśmy na siebie wykres serii i softu ostatecznego to poczatek wykresu praktycznie się nakładał [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 00:21_________________________________________________Ps. a tak po za wykresem to autko zapitala aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały jakie coolery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem :decayed: Powiem tak - po 2 dniach jazdy na tym co mam raczej do serii wrócić bym nie chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały jakie coolery? Fly wszystko wylapiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 as always Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Czyj to samochód? Pytanie czy taka moc jest w 100% bezpieczna... Więc albo wyjątkowo udany egzemplarz albo lekko naciągnięta granica bezpieczeństwa.Ponad 300 KM na serii jest obciążone pewnym ryzykiem z tego co się dowiedziałem. Same kreski świetne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Auto Carlosa Roznice w tych wykresach sa niewielkie, na drodze pewnie malo odczuwalne, ale jednak mozna ciut lepiej i nie mowie tu o mocy, a o przebiegu momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Gdybym był wykonawcą tych softów i znał sie na tym na wylot to co innego. Ale nie jestem.Wobec czego nie czuję się na siłach bronić konfrontacji. Możliwe że jest lepiej w aucie Carlosa.Kosztem niczego... a możliwe że kosztem czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Miron ... co TY nie wiesz ktory wykres wklejasz ? 5lat na forum , b5, b6,b7.b8 w kolekcji , wszystkie po programie a Ty nie wiesz co wklejasz :polew: Rozbawiles mnie chlopie , jakby to amator wklejal to bym sie nie odezwal ale o kazdym aucie masz temat na 60 stron i Ci sie wykresy myla Co jak co ale od V-I-P sie wymaga zeby chociaz kreski rozroznial i wiedzial co to moment moc i czy jest plasko czy spada w dol :polew: bez urazy Ten drugi mi sie podoba duzo bardziej i wg mnie jest ok Gratuluje samochodu , to juz musi ladnie zapitalac Auto Carlosa to ewenement seria wyszla mega mocna, ale i program zrobiony bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 sami znawcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges. Siedziałem i obserwowałem część pracy.Przy 300KM w pewnych niesprzyjających warunkach mogłyby się porobić jaja. Czy to norma w tych motorach Nie jestem pewien,ale przypominam tunerem nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi