gregory Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały, tym bardziej, że 6 razy auto było hamowane. Na drodze może być inaczej, a już na pewno przy niższej temp. Ciekawie może być tak przy 5 st. i felach 17"
turdzi Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 gregory nie do konca sie z toba zgodze dlatego ze w wieszosci wypadkow po programie auto wstaje tam gdzie wstawalo dopiero niutony ida dajel w gore az do maksymalnej wartosci wraz ze wzrostem cisniena doladowania a samo cisnienie raczej nie ma nic do wstawania turbo.
snajper1998 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 ja tez sie za bardzo nie znam ale np. przebieg momentu np. u Patroxa jest zupelnie inny i chyba nie wielkie znaczenie ma to ze ma wieksza moc i moment sam przebieg lini jest chyba fajniejszy. I 600 nm ma juz przy 2 tys i jest oki
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 nie ma co krytykować, jeden jedzie do Compotów a drugi do Ecu...... a inny do Rogala, ale ja znam kreski od Rogala i Patroxa i znacznie bardziej mi odpowiadają pod względem inwestycji w program. Tyle na temat z mojego punktu widzenia, wykres Mirona i kolegi z A5 kojarzy mi się z moim seryjnym rogramem w BRE z overboostem przy 1800 rpm i wielkim spadkiem momentu po overbooście
dejf Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Wg wykresu dół jest masakrycznie słabszy niz seria. Nie odczules tego w jezdzie?? To az dziwne bo to ok 80N/m różnicy jak nie wiecej przy 2000rpm porównując serie i program. Chyba ze kreska ponizej 600N/m to 500N/m:)
miron78 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Średnio się znam na tych kreskach a jak wspominałem wcześniej pomiarów było w sumie sześć. Mogłem wprowadzić troszke zamieszania i wklejony wykres nie jest chyba wykresem z ostatecznego programu Prawdopodobnie ( jak tak teraz się temu przyglądam i to sobie układam ) to wykresem softu który ostatecznie został wgrany jest ten: Pamiętam też że jak nałożyliśmy na siebie wykres serii i softu ostatecznego to poczatek wykresu praktycznie się nakładał [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 00:21_________________________________________________Ps. a tak po za wykresem to autko zapitala aż miło
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały jakie coolery?
miron78 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem :decayed: Powiem tak - po 2 dniach jazdy na tym co mam raczej do serii wrócić bym nie chciał
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz.
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz.
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały jakie coolery? Fly wszystko wylapiesz
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Czyj to samochód? Pytanie czy taka moc jest w 100% bezpieczna... Więc albo wyjątkowo udany egzemplarz albo lekko naciągnięta granica bezpieczeństwa.Ponad 300 KM na serii jest obciążone pewnym ryzykiem z tego co się dowiedziałem. Same kreski świetne.
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Auto Carlosa Roznice w tych wykresach sa niewielkie, na drodze pewnie malo odczuwalne, ale jednak mozna ciut lepiej i nie mowie tu o mocy, a o przebiegu momentu.
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Gdybym był wykonawcą tych softów i znał sie na tym na wylot to co innego. Ale nie jestem.Wobec czego nie czuję się na siłach bronić konfrontacji. Możliwe że jest lepiej w aucie Carlosa.Kosztem niczego... a możliwe że kosztem czegoś.
mystic.pl Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges.
Gość mmcv Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Miron ... co TY nie wiesz ktory wykres wklejasz ? 5lat na forum , b5, b6,b7.b8 w kolekcji , wszystkie po programie a Ty nie wiesz co wklejasz :polew: Rozbawiles mnie chlopie , jakby to amator wklejal to bym sie nie odezwal ale o kazdym aucie masz temat na 60 stron i Ci sie wykresy myla Co jak co ale od V-I-P sie wymaga zeby chociaz kreski rozroznial i wiedzial co to moment moc i czy jest plasko czy spada w dol :polew: bez urazy Ten drugi mi sie podoba duzo bardziej i wg mnie jest ok Gratuluje samochodu , to juz musi ladnie zapitalac Auto Carlosa to ewenement seria wyszla mega mocna, ale i program zrobiony bardzo dobrze
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges. Siedziałem i obserwowałem część pracy.Przy 300KM w pewnych niesprzyjających warunkach mogłyby się porobić jaja. Czy to norma w tych motorach Nie jestem pewien,ale przypominam tunerem nie jestem.
Rekomendowane odpowiedzi