Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały, tym bardziej, że 6 razy auto było hamowane. Na drodze może być inaczej, a już na pewno przy niższej temp. Ciekawie może być tak przy 5 st. i felach 17" :)

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

gregory nie do konca sie z toba zgodze dlatego ze w wieszosci wypadkow po programie auto wstaje tam gdzie wstawalo dopiero niutony ida dajel w gore az do maksymalnej wartosci wraz ze wzrostem cisniena doladowania a samo cisnienie raczej nie ma nic do wstawania turbo.

Opublikowano

ja tez sie za bardzo nie znam ale np. przebieg momentu np. u Patroxa jest zupelnie inny i chyba nie wielkie znaczenie ma to ze ma wieksza moc i moment sam przebieg lini jest chyba fajniejszy. I 600 nm ma juz przy 2 tys i jest oki

Opublikowano

nie ma co krytykować, jeden jedzie do Compotów a drugi do Ecu...... a inny do Rogala, ale ja znam kreski od Rogala i Patroxa i znacznie bardziej mi odpowiadają pod względem inwestycji w program. Tyle na temat z mojego punktu widzenia, wykres Mirona i kolegi z A5 kojarzy mi się z moim seryjnym rogramem w BRE z overboostem przy 1800 rpm i wielkim spadkiem momentu po overbooście

Opublikowano

Wg wykresu dół jest masakrycznie słabszy niz seria. Nie odczules tego w jezdzie?? To az dziwne bo to ok 80N/m różnicy jak nie wiecej przy 2000rpm porównując serie i program. Chyba ze kreska ponizej 600N/m to 500N/m:)

Opublikowano

Średnio się znam na tych kreskach :) a jak wspominałem wcześniej pomiarów było w sumie sześć.

Mogłem wprowadzić troszke zamieszania i wklejony wykres nie jest chyba wykresem z ostatecznego programu :embarrassed:

Prawdopodobnie ( jak tak teraz się temu przyglądam i to sobie układam ) to wykresem softu który ostatecznie został wgrany jest ten:

a7e10a674f0736ffm.jpg

Pamiętam też że jak nałożyliśmy na siebie wykres serii i softu ostatecznego to poczatek wykresu praktycznie się nakładał

[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 00:21_________________________________________________Ps. a tak po za wykresem to autko zapitala aż miło :wink4:

Opublikowano

Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem

Opublikowano

Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały

jakie coolery? :przebiegly:

Opublikowano

Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem

:decayed: :decayed:

Powiem tak - po 2 dniach jazdy na tym co mam raczej do serii wrócić bym nie chciał :)

Opublikowano

Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem

Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz.

Opublikowano

Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem

Chętnie zobaczę wykres osoby która ma wgrany soft do seryjnego 3,0TDI i ma lepiej.Oczywiście bez żadnych dalszych przeróbek w silniku.Tylko uczciwy wykres a nie taki na pokaz.

72311bfffcafabc6.jpg

Opublikowano

Auto było hamowane w 29st. Coolery pewnie nieco się gotowały i może jakieś limitery zadziałały

jakie coolery? :przebiegly:

Fly wszystko wylapiesz :decayed:

Opublikowano

as always :decayed:

Opublikowano

Czyj to samochód?

Pytanie czy taka moc jest w 100% bezpieczna...

Więc albo wyjątkowo udany egzemplarz albo lekko naciągnięta granica bezpieczeństwa.Ponad 300 KM na serii jest obciążone pewnym ryzykiem z tego co się dowiedziałem.

Same kreski świetne.

Opublikowano

Auto Carlosa :)

Roznice w tych wykresach sa niewielkie, na drodze pewnie malo odczuwalne, ale jednak mozna ciut lepiej :) i nie mowie tu o mocy, a o przebiegu momentu.

Opublikowano

Gdybym był wykonawcą tych softów i znał sie na tym na wylot to co innego.

Ale nie jestem.Wobec czego nie czuję się na siłach bronić konfrontacji.

Możliwe że jest lepiej w aucie Carlosa.Kosztem niczego... a możliwe że kosztem czegoś.

Opublikowano

280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges.

Opublikowano

Miron ... co TY nie wiesz ktory wykres wklejasz ? :decayed:

5lat na forum , b5, b6,b7.b8 w kolekcji , wszystkie po programie a Ty nie wiesz co wklejasz :polew: :polew:

Rozbawiles mnie chlopie , jakby to amator wklejal to bym sie nie odezwal ale o kazdym aucie masz temat na 60 stron i Ci sie wykresy myla :wink4:

Co jak co ale od V-I-P sie wymaga zeby chociaz kreski rozroznial i wiedzial co to moment moc i czy jest plasko czy spada w dol :polew: :polew:

bez urazy :decayed:

Ten drugi mi sie podoba duzo bardziej i wg mnie jest ok

Gratuluje samochodu , to juz musi ladnie zapitalac :good:

Auto Carlosa to ewenement seria wyszla mega mocna, ale i program zrobiony bardzo dobrze :kox:

Opublikowano
:decayed: sami znawcy :naughty:
Opublikowano

280 kucy to jest standard w ASB/BKN w nowych B8 jest centralny cooler taki jak w A5 i Q5. 300/600 to raczej norma w B8 no chyba że coś z osprzetem nie teges.

Siedziałem i obserwowałem część pracy.Przy 300KM w pewnych niesprzyjających warunkach mogłyby się porobić jaja.

Czy to norma w tych motorach :mysli:

Nie jestem pewien,ale przypominam tunerem nie jestem. :decayed:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...