Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie.

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Damian A4
Opublikowano

No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? :mysli:

Opublikowano

Poprostu wkleiles zly wykres (moze celowo :wink4: , zeby zrobic szum)

:good: :good: rozgryzłeś mnie - jesteś wielki :good::notworthy:

nikt nie napisal ze CS jest zly (skad to wzioles ? ).

stąd, że w B8 3.0tdi programy się robi 300 standardowo a CS mi zrobił jedynie 276

Opublikowano

Nie znam się na wykresach, na chiptuningu, ale jedno wiem, że program robi się pod auto. Teraz jest na pewno o wiele lepiej niż seria, jedyne co mogę życzyć to bezawaryjności, a te bezsensowne gadki typu: powinno być więcej km- olać to, większość nigdy nie widziała nawet tego auta na żywo, ale z fusów wróżą zawodowo!

Opublikowano

myślę że do tematu softu możemy już nie wracać :wink4:

Opublikowano

watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie.

Moje auto miało robiony soft przy przebiegu 25 tys km :gwizdanie:

I tez 300 KM nie dało.[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 00:43_________________________________________________

No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? :mysli:

Przeczytaj wątek Patroxa to zrozumiesz że trochę inny zakres modyfikacji wchodzi w grę.

Dziękuję dobranoc.

Opublikowano

Paweł u Ciebie nie dało u mnie dało co nie znaczy ,że mam mega mocny program. W aucie Mirona nie podoba mi się przebieg momentu nawet w tym aktualnym wykresie. Nie wiem co jest przyczyną ,że tak jest ten moment rozłożony , czy ten typ tak ma , czy tuner tak chciał. Miało być bezpiecznie jest bezpiecznie ,ale czy nie mogło być inaczej , lepiej tego nie wiem, bo jak wiadomo każdy silnik inaczej reaguje na modyfikację. U mnie wyszło 300 PS na lajtowym programie możesz wierzyć , lub nie. Masters sam był zaskoczony tym wynikiem bo inne auta na takich parametrach tak nie wychodziły.

Najważniejsze ,żeby Miron był zadowolony a tak chyba jest :)

Opublikowano

Carlos - u Ciebie był przykład zdrowej sztuki czyli identycznie jak w przypadku mojej B7

Program na którym wszystkim wychodziło ok 270ps u mnie wyszło 282

Patryk był zaskoczony - ja ucieszony i tyle :decayed:

Kończąc temat B8 - jak dla mnie zapitala aż miło :)

Opublikowano

Kończąc temat B8 - jak dla mnie zapitala aż miło :)

czyli zamykamy? :decayed:

Opublikowano

Tak :)[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 10:08_________________________________________________.............no i kolejne zaskoczenie - furka właśnie zjechała z wagi, która to pokazała 1750kg ( w dok. 1730 ) - przypomnę że przy B7 waga pokazała 1790 więc tak naprawdę różnica jest żadna i B8 lżejsze nie jest bo jak dodalibyśmy wypas B7 to waga była by identyczna.

Najpóźniej jutro wybiorę się jeszcze z B7 na autostradę i zobaczymy jakie zmiany na drodze wniósł soft w B8

Opublikowano

a wez tez pod uwage, ze masz sedana, a B7 to byl avant... czyli mozna zaryzykowac, ze B8 jest troche ciezsze :kwasny:

Opublikowano

dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg

Opublikowano

dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg

ile? :) moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach.

Opublikowano

dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg

ile? :) moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach.

ponoć solar - w kpl. czyli prowadnicami i całą resztą to ok 70kg[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 12:18_________________________________________________o takiej wadze przynajmniej mówił Patrox

Opublikowano

wedle danych technicznych i pewnei podstawowa wersja :

B8 sedan 3,0 TDI manual waży 1655 kg

B8 Avant 3,0 TDI manual waży 1695 kg

Opublikowano

No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? :mysli:

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Opublikowano

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Pablo a skad takie teorie masz :mysli:
Opublikowano

Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:

Pablo a skad takie teorie masz :mysli:

Nie tylko ja tak myślę :wink4:

Co oczywiście super by było żeby z taką mocą przejechać 100 czy 200 tys km beż żadnych problemów :kox:

Opublikowano

Nie tylko ja tak myślę :wink4:

a moze bardziej rozwieniesz "swoją" myśl , konkretniej :cool1:

Opublikowano
Nie tylko ja tak myślę :wink4:

Myslec to sobie mozna...

Watpie zeby jego setup byl w jakimkolwiek stopniu ryzykowny jesli sie uzytkuje auto z glowa, a zycie silnika zmniejszy sie pewnie w takim stopniu, ze wlasciciel tego nawet nie odczuje.

W takim razie po co w ogole chipowac, albo wsadzac wieksze turbawki w 1.9TDI...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...