turdzi Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie.
Gość Damian A4 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350????
miron78 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Poprostu wkleiles zly wykres (moze celowo , zeby zrobic szum) :good: rozgryzłeś mnie - jesteś wielki nikt nie napisal ze CS jest zly (skad to wzioles ? ). stąd, że w B8 3.0tdi programy się robi 300 standardowo a CS mi zrobił jedynie 276
Chuck Norris Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Nie znam się na wykresach, na chiptuningu, ale jedno wiem, że program robi się pod auto. Teraz jest na pewno o wiele lepiej niż seria, jedyne co mogę życzyć to bezawaryjności, a te bezsensowne gadki typu: powinno być więcej km- olać to, większość nigdy nie widziała nawet tego auta na żywo, ale z fusów wróżą zawodowo!
miron78 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 myślę że do tematu softu możemy już nie wracać
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 watro tylko zaznaczyc ze te parametry to wyszly w nowych autach gdzie seria miala pod 250 i ponad 500NM , a nie w aucie ktore ma prawie 200K.Jak dala mnie i tak jest super i najwazniejsze bezpiecznie. Moje auto miało robiony soft przy przebiegu 25 tys km :gwizdanie: I tez 300 KM nie dało.[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 00:43_________________________________________________ No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? Przeczytaj wątek Patroxa to zrozumiesz że trochę inny zakres modyfikacji wchodzi w grę. Dziękuję dobranoc.
Carlos* Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Paweł u Ciebie nie dało u mnie dało co nie znaczy ,że mam mega mocny program. W aucie Mirona nie podoba mi się przebieg momentu nawet w tym aktualnym wykresie. Nie wiem co jest przyczyną ,że tak jest ten moment rozłożony , czy ten typ tak ma , czy tuner tak chciał. Miało być bezpiecznie jest bezpiecznie ,ale czy nie mogło być inaczej , lepiej tego nie wiem, bo jak wiadomo każdy silnik inaczej reaguje na modyfikację. U mnie wyszło 300 PS na lajtowym programie możesz wierzyć , lub nie. Masters sam był zaskoczony tym wynikiem bo inne auta na takich parametrach tak nie wychodziły. Najważniejsze ,żeby Miron był zadowolony a tak chyba jest
miron78 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 Carlos - u Ciebie był przykład zdrowej sztuki czyli identycznie jak w przypadku mojej B7 Program na którym wszystkim wychodziło ok 270ps u mnie wyszło 282 Patryk był zaskoczony - ja ucieszony i tyle Kończąc temat B8 - jak dla mnie zapitala aż miło
Flyer Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Kończąc temat B8 - jak dla mnie zapitala aż miło czyli zamykamy?
miron78 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 Tak [br]Dopisany: 21 Maj 2011, 10:08_________________________________________________.............no i kolejne zaskoczenie - furka właśnie zjechała z wagi, która to pokazała 1750kg ( w dok. 1730 ) - przypomnę że przy B7 waga pokazała 1790 więc tak naprawdę różnica jest żadna i B8 lżejsze nie jest bo jak dodalibyśmy wypas B7 to waga była by identyczna. Najpóźniej jutro wybiorę się jeszcze z B7 na autostradę i zobaczymy jakie zmiany na drodze wniósł soft w B8
Flyer Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 a wez tez pod uwage, ze masz sedana, a B7 to byl avant... czyli mozna zaryzykowac, ze B8 jest troche ciezsze
miron78 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg
Flyer Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg ile? moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach.
miron78 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 dokładnie - już nie wspominając że sam szyberdach to ok 70kg ile? moim zdaniem max 20, bo mialem w rekach. ponoć solar - w kpl. czyli prowadnicami i całą resztą to ok 70kg[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 12:18_________________________________________________o takiej wadze przynajmniej mówił Patrox
Cuber Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 wedle danych technicznych i pewnei podstawowa wersja : B8 sedan 3,0 TDI manual waży 1655 kg B8 Avant 3,0 TDI manual waży 1695 kg
PABLO Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 No to skoro tutaj niecałe 300PS jest bezpieczne to u Patroxa jest niebezpiecznie skoro ma 350???? Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie: Pablo a skad takie teorie masz
PABLO Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Myślę że Patrox to zrobił pod dobrą reklamę i tyle (bo nie czarujmy się) długo autem nie pojeździ się na takim setupie :gwizdanie: Pablo a skad takie teorie masz Nie tylko ja tak myślę Co oczywiście super by było żeby z taką mocą przejechać 100 czy 200 tys km beż żadnych problemów
Cuber Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Nie tylko ja tak myślę a moze bardziej rozwieniesz "swoją" myśl , konkretniej
Flyer Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Nie tylko ja tak myślę Myslec to sobie mozna... Watpie zeby jego setup byl w jakimkolwiek stopniu ryzykowny jesli sie uzytkuje auto z glowa, a zycie silnika zmniejszy sie pewnie w takim stopniu, ze wlasciciel tego nawet nie odczuje. W takim razie po co w ogole chipowac, albo wsadzac wieksze turbawki w 1.9TDI...
Rekomendowane odpowiedzi