grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 BS 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37971.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37972.html STATYCZNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37973.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37974.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37975.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37976.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37977.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37978.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37979.html 018- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_37980.html DYNAMICZNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38033.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38034.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38035.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38036.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38037.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38038.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38039.html Mam problem autko podczas przyspieszania zaczyna dymić jak zaślepię egr to jest ok. a nie chce zaślepiać tego zaworu, ponieważ auto dużej się nagrzewa Jerdze na niedogrzanym silniku i jak przyspieszam to słyszę syczenie gdzieś w okolicy turbo proszę o pomoc :hi: :hi: :hi:
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Masz chyba gdzies dziure w dolocie Za przepplywomierzem. I rozrzad do korekty
przemik Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dolot wyglada na szczelny. Kat synchronizacjo do natychmiastowej korekty. EGR do sprawdzenia.
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dolot wyglada na szczelny. Przemek Przemyśl to jeszcze Na 003DYN jest dosc sporo powietrza, a na 011 nie dochodzi nawet do scisnienia ze spec.
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 A co jest z tym rozpądem i tym katem synchronizacji??Dużo roboty jest z tym?? Rano jak zimno jest to musze dużej kręcić silnikiem :hi:
letallec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 A co jest z tym rozpądem i tym katem synchronizacji??Dużo roboty jest z tym?? Rano jak zimno jest to musze dużej kręcić silnikiem :hi: Powinno sie poprawic po regulacji. Poczytaj na forum o ustawieniu kata synchronizacji
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 :To jest ta dziura w tym dolocie??? I cos poza tom korekcja jest jeszcze nie tak??
ERW0 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 synchronizacja na 004 poz.4 winno byc zero. a na -0.5 lepiej sprawdz interkuler i szczelnosc układu. na 001 statycznym dawka kiepska sprawdz wydajnosc układu palwowego(tandem,pompa paliwa,pompki do czyszczenia) a i EGR masz zaslepiony?
grand10 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Nie 2 tygodnie temu śrubkami zaślepiłem i nic nie kopciło chyba[br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 20:48_________________________________________________A ten kat synchronizacja to tak jak w opisie mam go ustawi chodzi mi czy dla AWX jest taka sama procedura http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=kąt+synchronizacji
przemik Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Dolot wyglada na szczelny. Przemek Przemyśl to jeszcze Na 003DYN jest dosc sporo powietrza, a na 011 nie dochodzi nawet do scisnienia ze spec. No przemyslałem i wyglada ze Tomek moze miec racje. Zbyt rutynowo przeanalizowałem 011 dyn. Ciezko pali no wcale sie nie dziwie przy takim kącie. Poczytaj tutaj. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html
ERW0 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 cytat: przemik Ciezko pali no wcale sie nie dziwie przy takim kącie. Poczytaj tutaj. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html ja miałem kąt synchronizacji na -4.4 i zapalał od strzała nawet na -temp.
grand10 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Dziura została zlokalizowana była przy turbinie dolna rura, co idzie do intercoolera a jak ustawieniu kata synchronizacji U mnie w AWX sa takie 3 bolce zaraz foto dam jak to zrobić?? Wie ktoś[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 16:31_________________________________________________
przemik Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 No przeciez masz wszystko w linku w poprzednim poscie...
grand10 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Dziś poluzowałem te 3 śruby i próbowałem kręcić tom, 18 ale ona tak jakby się odkręcała boje się to ruszyć A ta rura, co pękła masakra 700zł w Aso jest jakiś sposób na tom rurę :shocked: :slina: A te 3 bolce tam jest 1 tylko ??
ERW0 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 luzujesz 3 srubki na kole one sa w otworach tzw. fasolkach. a kluczem bardzo lekko ruszasz wałkiem. ale ruszasz minimalnie i po tym dokrecasz te trzy sruby i patrzysz na kompie synchronizacje. i tak do skutku az bedzie 0 lub -0.5
grand10 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 zaległy statyczny 023- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_38287.html - dziura została zlikwidowana w przewodzie - Kat synchronizacjo lego poprawiony, na 2, 2 ale w niedziele jeszcze się pobawię będę próbował na 0 I co jeszcze zrobić???? :evil:
ERW0 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 023 poprawne. ale kąt jeszcze ustawiaj ma być zero. i śmigaj :>
SkOs Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 jest sposob na ta rure jedz na szrota albo poszukaj gdzies ja zaplacilem 80 zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się