itor Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Koledzy potrzebuje statycznego loga z przeplywki w ALT, tem. plynu min 90 stopni, nie wiem czy u mnie nie wali sie przeplywomierz, bledow nie ma ale wskazania na jalowym po rozgrzaniu w okolicy 1,94 z gory dzieki
itor Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Opublikowano 12 Marca 2011 rzuć logi najpierw dynamiczne na dole statyczne http://vaglog.rtnet.pl/szachy1000_38470.html
domjenick Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 przepływka przy ponad 6tys pokazuje 103 g/s i to jest norma dla tego silnika,ale są dziwne wahania 5600 i w górę-nie wiem,co to mogło spowodować-statycznych w benzynie sie nie robi,bo one nic nie odzwierciedlają ważnego dla silnika
itor Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 przepływka przy ponad 6tys pokazuje 103 g/s i to jest norma dla tego silnika,ale są dziwne wahania 5600 i w górę-nie wiem,co to mogło spowodować-statycznych w benzynie sie nie robi,bo one nic nie odzwierciedlają ważnego dla silnika no ale jednak na jalowym przeplywomierz "daje" info do ECU wiec wskazania LMS sa dosc istotne a wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska
domjenick Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 silniki benzynowe na wolnych obrotach będą pokazywac takie same wartosci z przepływki,bo mają podobne obroty w tym zakresie,dlatego logi statyczne nic ważnego nie powiedzą o kondycji silnika,czy samej przepływki logi dynamiczne są pod obciążeniem silnika i wtedy widać co sie dzieje z silnikiem,czy jego podzespołami wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska dlaczego tak twierdzisz i skąd wiesz,jakie wartosci być powinny? granice tolerancji są spore,bo nawet do 10g/s pod obciązeniem,w zależności od kondycji silnika,wynik z przepływki na wolnych także moze być rózny w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego otoczenia-ECU to wszystko sam reguluje-jeśli coś te wartosci zaniża,lub zawyża-ECU generuje błąd w sterowniku,jeśli go nie ma-wszystko mieści się w granicach normy i tolerancji
itor Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 silniki benzynowe na wolnych obrotach będą pokazywac takie same wartosci z przepływki,bo mają podobne obroty w tym zakresie,dlatego logi statyczne nic ważnego nie powiedzą o kondycji silnika,czy samej przepływki logi dynamiczne są pod obciążeniem silnika i wtedy widać co sie dzieje z silnikiem,czy jego podzespołami wydaje mi sie ze u mnie ta wartosc jest za niska dlaczego tak twierdzisz i skąd wiesz,jakie wartosci być powinny? granice tolerancji są spore,bo nawet do 10g/s pod obciązeniem,w zależności od kondycji silnika,wynik z przepływki na wolnych także moze być rózny w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego otoczenia-ECU to wszystko sam reguluje-jeśli coś te wartosci zaniża,lub zawyża-ECU generuje błąd w sterowniku,jeśli go nie ma-wszystko mieści się w granicach normy i tolerancji ok dzieki za info ostatnio wymienialem przepustnice na druga, wykasowalem wartosci wyuczone i zaadaptowalem ja, pamietam ze na poprzedniej przepustnicy po rozgrzaniu silnika pokazywalo w granicach 2,32 teraz daje 1,94
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się