lukaszr 7 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 a jak wyglada 007 .... ? [bo chyba nie jest wklejony] W 001 jest też niby wskazanie temperatury, a Sebek też pisał, że jest niedogrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 proszę 007, ale tak jak pisałem w pierwszym poście termostat do wymiany żadnych błędów nie było, dopiero po pierwszej przejażdżce wywaliło 575 przeładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki20005 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ja bym szukał cos w pompowtryskach. U mnie było identycznie juz 2 razy tyle ze raz vag poazał ewidentnie przyczyne,a wczoraj wsadziłem nowy pompowtrysk bo jak samochód chodził to jakiś czas było super a po 10 min od odpalenia dawka na jednym z cylindrów szła na 2,99 i silnik sie trząsł. Poprostu usiądz sobie z vagiem, wez w ręke browarka i poobserwój jak sie pompki zachowują jak rzuca silnikiem. U mnie po logach nic nie powiedziały bo na wyzszych obrotach było oki a na niskich po przegazowaniu też jakiś czas było dobrze.Cierpliwości i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Witam Panowie skorygujcie ustawienie rozrzadu a potem patrzcie na reszte parametrów. Co do turbiny to klasycznie trzeba sprawdzić wszystkie elementy układu sterowania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się