Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] a4 cabrio na fulu ;-)


leon_stalowawola

Rekomendowane odpowiedzi

w sensie z 6 na 7 lamelek? gdzie robiłeś i ile Cie kosztowało?

ja nie mam problemów z multi pewnie dlatego że mam mały przebieg (niecałe 90 000 km), niemniej wolę chyba na zaś poprawić skrzynię, szczególnie że chętnie zapuściłbym jakiegoś wirusa na ok. 200 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te felgi sa spoko... idealnie pasuja do tego auta moim zdaniem.

tylko szarpnij sie moze na sprezyny -35mm (koszt duzo mniejszy niz kompletny gwint), bo teraz jest za wysoko zdecydowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiecha będzie mur beton ......skrzynie robiłem w Stalowej Woli u naszego nadwornego naprawiacza VAGÓW- Gondek się nazywa gość i nie płaciłem jeszcze, ale obiecał mi poniżej 3 tyś zł..........Ja miałem przebieg 115 tyś. jak się mi zepsuło. No i mam wirusa właśnie...tylko do następnego tygodnia bo wracam do serii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Leon za odpowiedź - jakbyś mi jeszcze jakieś namiary na PW podesłał to jeżeli będę miał jakieś problemy to odezwę się do gościa

z góry dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sensie z 6 na 7 lamelek? gdzie robiłeś i ile Cie kosztowało?

ja nie mam problemów z multi pewnie dlatego że mam mały przebieg (niecałe 90 000 km), niemniej wolę chyba na zaś poprawić skrzynię, szczególnie że chętnie zapuściłbym jakiegoś wirusa na ok. 200 km

dzięki Leon za odpowiedź - jakbyś mi jeszcze jakieś namiary na PW podesłał to jeżeli będę miał jakieś problemy to odezwę się do gościa

z góry dzięki i pozdro

Masz 1.8T - sprzęgła montowanego w autach z tym silnikiem nie modyfikuje się. Tam ma być 6 płytek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S to w takim razie mam pytanie czy jest sens puszczać wirusa na jakieś 200km i poniżej 300 nm, skoro nie można wzmocnić sprzęgła? Co byś poradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest maksymalny moment jaki można przenieść na skrzynię. Chip w CVT zawsze wiąże się z ryzykiem - w jakichś rozsądnych granicach można działać... Problem w tym, że jest mało osób, które przygotują Ci program dla Multi - kolejna sprawa, że uzyskanej mocy nie da się do końca zweryfikować (bardzo ciężko hamuje się tą skrzynię, jeśli wogóle jest to możliwe). Są też osoby, które odradzają hamowanie gdyż skrzynia może się uszkodzić - nie potrafię odnieść się do tej teorii (nie wiem czy to prawda).

Prawdą jest, że przy masie Cabrio i tym silniku - ten zastrzyk mocy przydałby Ci się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno by się przydał, fura fajnie przyspiesza ale nie ma rewelacji, silnik ma super potencjał tylko właśnie boję się skrzyni.

No nic będzie pewnie trzeba zaryzykować. Myślę, że pogadam z VTG, chyba że macie inny lepszy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedz do VTG bedziesz miał tyle ile bedziesz chciał na papierze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok, ale napisałem że jeżeli VTG to nie dobry pomysł to zaproponuj proszę lepszy, krytykowanie jest prostsze niż doradzanie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie tyle że w całym wątku brak choć jednej wzmianki o CVT a to przecież to jest clue tematu i problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Ci powiem że odpuścił bym chipa z tą skrzynią........ja już mam nauczkę .....skorzystaj z moich błędów aha i na hamownie nikt normalny nie wjedzie multi bo się nie da z hamować ( tak mi powiedział gość od chipa)

bo taka prawda, nikt nie weźmie odpowiedzialności za uszkodzenie tej skrzyni

program zrobią na "sucho" i nie będzie wiadomo ile jest KM i NM[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 14:47_________________________________________________

fajnie tyle że w całym wątku brak choć jednej wzmianki o CVT a to przecież to jest clue tematu i problemu

temat jest "Dobrzy chiptunerzy" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tak co 2-3 miesiące, że znowu wracam do tematu i chcę coś poprawić ale z drugiej strony strach przed popsuciem CVT jest większy

bardzo w każdym razie dziękuję za pomoc i każdą podpowiedź, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien skrzynie i będziesz mógł się bawić mocą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już się ta zacznie psuć to zmienię i będzie po temacie :-)

ale najchętniej to na tiptronica - automat jest jednak strasznie wygodny :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tyle że tip nie jest już tak komfortowy jak CVT - z drugiej strony, nie poczujesz mocy w aucie z tą przekładnią...

Co do hamowania - ja swoim autem wjechałem na rolki. Wyszło mi 129KM i 280Nm zatem jakieś tam odwzorowanie jest. Podczas hamowania nic się nie stało - auto od tego czasu jeździ dwa lata i nic się nie dzieje. Mimo wszystko nikogo nie namawiam - moje auto, moje ryzyko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kumam, po co wjeżdżać na rolki jak nie pokaże mocy?

rozumiem, że nie ma dokładnych pomiarów? i o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...